eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak"Konserwacja terenów zieleni w Gminie Czerwonak wg części przedmiotu zamówieniaczęść I - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościachCzerwonak, Promnice, Bolechowo, Bolechowo-Osiedle, Owińska, Bolechówko i Potasze, część II - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościachKoziegłowy, Kicin, Kliny, Mielno, Dębogóra i Miękowo, część III - Konserwacja zieleni na terenie parków zabytkowych w Owińskach i Bolechowie, część IV - Zwalczanie barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Czerwonak w Czerwonaku i Koziegłowach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-20

Ogłoszenie nr 70345 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.

Czerwonak: "Konserwacja terenów zieleni w Gminie Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Czerwonak, Promnice, Bolechowo, Bolechowo-Osiedle, Owińska, Bolechówko i Potasze, część II - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Koziegłowy, Kicin, Kliny, Mielno, Dębogóra i Miękowo, część III - Konserwacja zieleni na terenie parków zabytkowych w Owińskach i Bolechowie, część IV - Zwalczanie barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Czerwonak w Czerwonaku i Koziegłowach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45493-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, krajowy numer identyfikacyjny 63125874400000, ul. ul. Źródlana  39, 62004   Czerwonak, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 616 544 204, faks 618 120 270, e-mail bz@czerwonak.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czerwonak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Konserwacja terenów zieleni w Gminie Czerwonak wg części przedmiotu zamówienia: część I - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Czerwonak, Promnice, Bolechowo, Bolechowo-Osiedle, Owińska, Bolechówko i Potasze, część II - Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Koziegłowy, Kicin, Kliny, Mielno, Dębogóra i Miękowo, część III - Konserwacja zieleni na terenie parków zabytkowych w Owińskach i Bolechowie, część IV - Zwalczanie barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Czerwonak w Czerwonaku i Koziegłowach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WO.271.7.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności: 1) koszenie mechaniczne trawników, 2) bieżące utrzymanie czystości na całym obszarze, 3) bieżące utrzymanie czystości przy pojemnikach do selektywnej zbiórki - w zakresie części I i II przedmiotu zamówienia, 4) obsadzanie kwietników i skrzynek - w zakresie części I i II przedmiotu zamówienia, 5) pielęgnacja kwietników - w zakresie części I i II przedmiotu zamówienia, 6) wiosenne wygrabianie trawy, 7) cięcie żywopłotów, 8) nasadzenie i pielęgnacja krzewów żywopłotowych, skupin i drzew, 9) podlewanie drzew, krzewów oraz trawników, a w tym w cz. I obsługę techniczną fontanny w Parku podworskim w Owińskach oraz systemu nawadniającego przed Urzędem Gminy Czerwonak, 10) zakładanie trawników siewem i darnią, przesadzenie drzew i krzewów, 11) systematyczne usuwanie odrostów drzew ikrzewów, 12) zamiatanie dróg parkowych oraz sprzątanie gałęzi i liści po silnych wiatrach, 13) gracowanie dróg i placów oraz zwalczanie chwastów na chodnikach, 14) zgrabianie liści. 15) zwalczanie barszczu Sosnowskiego zabiegi chemiczne i mechaniczne - w zakresie części IV przedmiotu zamówienia, 16) zabezpieczenie opryskanego terenu przed dostępem mieszkańców- w zakresie części IV przedmiotu zamówienia, 17) kompletowanie w trakcie realizacji prac dokumentacji fotograficznej wraz z opisem - w zakresie części IV przedmiotu zamówienia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący zestawienie terenów zieleni, wykaz powierzchni oraz instrukcję wymagań Zamawiającego do wykonania prac zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Załącznik nr 1 - część I przedmiotu zamówienia, 2) Załącznik nr 2 - część II przedmiotu zamówienia, 3) Załącznik nr 3 - część III przedmiotu zamówienia, 4) Załącznik nr 4 - część IV przedmiotu zamówienia, 5) Instrukcja wymagań Zamawiającego. Wykonawca lub podwykonawca winien dysponować następującą liczbą osób zatrudnionych w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę, które będą wykonywać pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.): 1) W zakresie części I - minimum trzema (3) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. 2) W zakresie części II - minimum trzema (3) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. 3) W zakresie części III - minimum dwoma (2) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. 4) W zakresie części IV - minimum dwoma (2) osobami, zatrudnionymi jako pracownicy. Wykonawca lub podwykonawca w niniejszym przedmiocie winien złożyć stosownej treści oświadczenie o zatrudnieniu pracowników, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 77340000-5, 77313000-7, 77312000-0, 77211500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Czerwonak, Promnice, Bolechowo, Bolechowo-Osiedle, Owińska, Bolechówko i Potasze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT175925.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU POL-KRAM Radosław Kramer,  ,  ul. Rogozińska 27,  62-085,  Skoki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128159,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13 440,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15 660,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Koziegłowy, Kicin, Kliny, Mielno, Dębogóra i Miękowo
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT125925.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Anna Wysocka-Belter,  ,  ul. Malinowa 29,  62-095,  Murowana Goślina,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92 068,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9 380,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12 960,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Konserwacja zieleni na terenie parków zabytkowych w Owińskach i Bolechowie
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT46296.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
USŁUGI LEŚNE COLIBERS Artur Kraus,  ,  Żerniki 16,  64-600 ,  Oborniki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31 507,78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3 850,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4 500,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zwalczanie barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Czerwonak w Czerwonaku i Koziegłowach konserwacja zieleni w następujących miejscowościach: Czerwonak, Promnice, Bolechowo, Bolechowo Osiedle, Owińska, Bolechówko i Potasze
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22222.22
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU POL-KRAM Radosław Kramer,  ,  ul. Rogozińska 27,  62-085,  Skoki ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12 960,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4 320,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77 477,40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.