eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszUsługi w zakresie świadczenia kompleksowej fizycznej ochrony osób, budynków, mienia obiektu i transport wartości pieniężnych dla AQUAPARK KALISZ sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Kalisz: Usługi w zakresie świadczenia kompleksowej fizycznej ochrony osób, budynków, mienia obiektu i transport wartości pieniężnych dla AQUAPARK KALISZ sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 70350 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. , ul. Sportowa 10, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 5986700, faks +48 62 5986701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.park-wodny.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie świadczenia kompleksowej fizycznej ochrony osób, budynków, mienia obiektu i transport wartości pieniężnych dla AQUAPARK KALISZ sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie kompleksowej fizycznej ochrony całej nieruchomości (w tym budynków), mienia Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu przy ul. Sportowej 10, jak również osób znajdujących się na terenie Kaliskiego Parku Wodnego przy ul. Sportowej w Kaliszu oraz transportu wartości pieniężnych Kaliskiego Parku Wodnego w Kaliszu przy ul. Sportowej 10, stanowiących własność Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu 10. 2. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie: 2.1. fizycznej całodobowej ochrony we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości i mienia Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu jak również osób znajdujących się na terenie Kaliskiego Parku Wodnego przy ul. Sportowej 10 w Kaliszu. Na jedną zmianę pracy wymaga się od Wykonawcy zapewnienia jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i jednego pracownika ochrony fizycznej nie wpisanego na listę pracowników kwalifikowanych. Zamawiający wymaga aby w piątki, soboty, niedziele i święta od godz. 22.00 aż do zamknięcia obiektu jeden pracownik ochrony przebywał stale na Bowlingu w celu ochrony mienia Zamawiającego i osób tam przebywających. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zapewni dodatkowych pracowników ochrony w razie organizowania przez Zamawiającego imprezy okolicznościowej, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 2.2. monitoring i ochrona interwencyjna: a) całodobowa zdalna obserwacja pomieszczeń Zamawiającego w obiekcie Kaliskiego Parku Wodnego oraz terenów zewnętrznych z kamer systemu telewizji dozorowanej, zamontowanych wewnątrz i na zewnątrz chronionego obiektu, b) grupa interwencyjna składająca się z minimum 2 osób, dojeżdżająca do Kaliskiego Parku Wodnego w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż zaoferowany w Formularzu Oferty od momentu powiadomienia, uzbrojona w środki przymusu bezpośredniego (pałka, kajdanki, pilot napadowy, radiotelefon, telefon komórkowy, identyfikator) oraz broń palną; 2.3. ochronę i transport wartości pieniężnych przeciętnie 1 raz dziennie na wezwanie Zamawiającego, na trasie Kaliski Park Wodny - Bank Zamawiającego (położony na terenie Kalisza) przy następujących wymogach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) ochrona i transport wartości pieniężnych do 0,2 jednostki obliczeniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07.09.2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym (może zmniejszyć ilość pracowników ochrony na jedną zmianę), w przypadku gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 4. Rozliczenie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin i zdarzeń ochrony oraz cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 5. Umowa zostanie zawarta na czas określony, termin rozpoczęcia umowy 30.04.2015 r. o godz. 19.00 termin zakończenia umowy 30.04.2016 r. godz. 19.00. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wszystkich obowiązków i czynności wykonywanych przez Wykonawcę został określony w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20 % wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą posiadanie aktualnej koncesji zezwalającej na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (w tym transportu wartości pieniężnych konwojem uzbrojonym), wydanej przez właściwy organ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. Nr 145, poz. 1221 z 2005 r. z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług ochrony osób i mienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN dla każdej z tych usług oraz co najmniej jednej usługi polegającej na sukcesywnym transporcie wartości pieniężnych trwającej minimum przez 12 miesięcy na podstawie jednej zawartej umowy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia przynajmniej następujące narzędzia (urządzenia): minimum 2 samochody, w tym: jeden przystosowany do transportu wartości pieniężnych, drugi interwencyjny, 2 pistolety na amunicję ostrą

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia minimum 3 kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, 3 pracowników ochrony fizycznej nie wpisanych na listę pracowników kwalifikowanych, 1 pracownika posiadającego uprawnienia do konwojowania wartości pieniężnych z bronią palną, 1 osobę pełniącą funkcję Koordynatora pracowników ochrony

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, iż znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, dlatego też muszą wykazać się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 1 000.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wszystkie załączniki do Oferty; 2) dowód wniesienia wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale). 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w ofercie w tym celu pisemnie (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie i w jaki sposób będzie wykonywane np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - czas dojazdu grupy interwencyjnej - 15

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park-wodny.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. ul. Sportowa 10 62-800 Kalisz II piętro, pokój 3.10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2015 godzina 12:00, miejsce: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. ul. Sportowa 10 62-800 Kalisz II piętro, pokój 3.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 598 67 01, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną, na adres zamówieniapubliczne@park-wodny.kalisz.pl 2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub droga elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema (przyjmuje), że pismo (dokument) wysyłany przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4) Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 5) W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 6) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Mieczysław Trzęsowski tel. +48 62 598 67 08, Anna Bachor tel. + 48 62 598 67 05.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.