eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDLG/025/2/08 testy, odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatorów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Opole: DLG/025/2/08 testy, odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatorów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 70359 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, fax 077 4433021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/025/2/08 testy, odczynniki i materiały zużywalne wraz z dzierżawą analizatorów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów, odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatorów dla Laboratorium Mikrobiologicznego i Laboratorium Analitycznego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy; Ocena na podstawie dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków o których mowa w rozdz. III siwz. będzie wykonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone wg druku stanowiącego załącznik nr 8. 2. Sporządzony wykaz wykonanych w okresie trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości dostaw co przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg druku stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jednak nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Uwaga: Wszystkie dokumenty muszą być w oryginale lub kopii potwierdzonej przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Logistyki Szpitala Wojewódzkiego w Opolu, ul. Kośnego 53..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Budynek Administracji Szpitala Wojewódzkiego w Opolu, ul. Kośnego 53, pok. 2 lub 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do identyfikacji oraz oznaczania. Odczynniki i materiały zużywalne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały dla analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynnki, krew kontrolna, materiały eksploatacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały dla analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne eksploatacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeciwciała monoklinalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeciwciała monoklonalne skierowane przeciw antygenom powierzchniowym krwi obwodowej i szpiku kostnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odczynniki i materiały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki i materiały zuzywalne niezbędne do pracy cytometru.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.