Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-07
Bogatynia: Usuwanie dzikich wysypisk z terenu gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 70362 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 75 7725110, 7725370, faks 75 7725109, 7725379.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie dzikich wysypisk z terenu gminy Bogatynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk polegająca na wywiezieniu około 1200 ton odpadów ze wskazanych nielegalnych składowisk odpadów z terenu miasta i gminy Bogatynia powstałych w nieruchomościach, będących własnością gminy Bogatynia. Lokalizacja terenów przeznaczonych do uprzątnięcia będzie uzależniona od tworzenia się wysypisk i zaśmieconych terenów w czasie trwania umowy. Na dzikich wysypiskach przewiduje się w szczególności: - zmieszane odpady komunalne, - pozostałości budowlane (gruz budowlany, cegły, tynki), - drewno, - zużyty sprzęt gospodarstwa domowego. Odpady usunięte z dzikich stają się własnością Wykonawcy. Jest on zobowiązany przekazać je na składowisko odpadów komunalnych lub zutylizować zgodnie z przepisami (w przypadku odpadów, które nie są przyjmowane na składowisko odpadów komunalnych). Zakres prac obejmuje: - likwidację dzikich wysypisk poprzez załadunek i wywiezienie nagromadzonych odpadów na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych lub ich zutylizowanie zgodnie z przepisami, - uporządkowanie terenu po likwidacji dzikiego wysypiska oraz wyrównania terenu, - zapewnienie nadzoru nad właściwym wykonaniem objętych umową zadań. - potwierdzenie przekazania odpadów na zorganizowane wysypisko odpadów komunalnych np. poprzez kartę przekazania odpadu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające obejmować będzie świadczenie usługi usuwania dzikich wysypisk z terenu miasta i gminy Bogatynia do wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie (zgodne z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach t. jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z poź. zm.) w zakresie zbierania i transportu odpadów: - w zakresie zbierania - wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce zbierania odpadów tj. teren miasta i gminy Bogatynia. - w zakresie transportu - wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną (zrealizowaną w ramach jednej umowy) usługę usuwania dzikich wysypisk o wartości nie mniejszej niż 180.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej: - jedną ładowarką lub koparko-ładowarką i - jednym samochodem samowyładowawczym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 50.000,00zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1, Część II SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia w sytuacji, w której nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. W takim przypadku cena przedmiotu umowy zostanie odpowiednio zmieniona.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia
ul. 1-go Maja 29, 59-920 Bogatynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Bogatynia Biuro Obsługi Interesanta ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
- Wywóz nieczystości płynnych z szamb i dołów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Odbiór odpadów komunalnych z PSZOK zlokalizowanego w Olszewicach, gm. Kałuszyn oraz ich zagospodarowanie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.12.2025 r.
- "Likwidacja dzikich wysypisk - rekultywacja gruntów"
- Oczyszczanie i naprawa urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.