eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockPrzebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką budynków gospodarczych, zagospodarowaniem terenu, robotami budowlano - instalacyjnymi oraz pracami restauratorskimi i konserwatorskimi, zlokalizowanego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 38

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Płock: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką budynków gospodarczych, zagospodarowaniem terenu, robotami budowlano - instalacyjnymi oraz pracami restauratorskimi i konserwatorskimi, zlokalizowanego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 38
Numer ogłoszenia: 70382 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. , ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm-plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką budynków gospodarczych, zagospodarowaniem terenu, robotami budowlano - instalacyjnymi oraz pracami restauratorskimi i konserwatorskimi, zlokalizowanego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 38.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką budynków gospodarczych wraz z zagospodarowaniem terenu i budową instalacji deszczowej, przebudową przyłącza sanitarnego i wodociągowego; budowa wewnętrznych instalacji elektrycznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, zlokalizowanego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 38 na działkach o numerach ewidencyjnych gruntów 498)1, 498)3, 498)4, 498)5, 498)6, 498)7, 499)27, 512)9, położonego częściowo na obszarze zespołu urbanistyczno architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka wpisanego w dniu 16.11.1959 r. do rejestru zabytków pod nr 51)182)59W oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przystąpieniu do użytkowania oraz oddanie Zamawiającemu zrealizowanego zadania inwestycyjnego do stanu nadającego się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiotowy budynek pochodzący z końca XIX w. (pierwszy wpis do ksiąg wieczystych z roku 1895) jest w złym stanie technicznym i jest wyłączony z użytkowania Decyzją Nr 108)2010 z dnia 23.12.2010 r. Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Płocku. W obiekcie przewidziano 39 mieszkań:budynek frontowy: 28 mieszkań,budynek lewej oficyny: 9 mieszkań,budynek prawej oficyny: 2 mieszkania. Parametry techniczne docelowej zabudowy: Powierzchnia obszaru objętego opracowaniem: 2 311,00 m2, Powierzchnia zabudowy łącznie: 821,70 m2 Powierzchnia użytkowa budynku frontowego: 1 486,46 m2, Powierzchnia użytkowa lewej oficyny: 503,36 m2, Powierzchnia użytkowa prawej oficyny: 102,33 m2, Powierzchnia użytkowa łącznie: 2 092,15 m2 Łączna kubatura zabudowy:11 316,00 m3, Powierzchnia użytkowa mieszkań łącznie: 1 661,12 m2 Stan istniejący obiektu Zabudowę działek o nr ewid. 498)1, 498)3, 498)4, 498)5, 498)6 i 498)7 stanowi trzykondygnacyjna kamienica frontowa (wraz z poddaszem użytkowym oraz częściowym podpiwniczeniem), trzykondygnacyjna lewa oficyna (wraz z poddaszem nieużytkowym i częściowo użytkowym oraz podpiwniczeniem), dwukondygnacyjna oficyna prawa (wraz z poddaszem nieużytkowym, bez podpiwniczenia). Dodatkowo na działce występują parterowe dobudówki stanowiące garaże oraz zabudowania gospodarcze. Bryła budynków ma kształt litery (U) tworzącej wewnętrzne podwórze otwarte od strony północnej na ulicę Kaczmarskiego. Zakres prac obejmuje w szczególności:a)zagospodarowanie terenu, w tym między innymi: rozbiórkę parterowych budynków gospodarczych, wykonanie 19 miejsc parkingowych, zieleni, małej architektury, placu zabaw, wiaty śmietnikowej, ogrodzenia oraz przyłączy i instalacji zewnętrznych podziemnych.b) roboty konstrukcyjne, w tym między innymi: wzmocnienie fundamentów i ścian konstrukcyjnych, wymiana stropów i więźb dachowych,c) roboty wykończeniowe zewnętrzne, w tym między innymi: remont konserwatorski elewacji, renowacja elementów stalowych i elementów stolarki okiennej, wykonanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, termomodernizacja ścian zewnętrznych,d) roboty wykończeniowe wewnętrzne, w tym między innymi: prace restauratorskie malatury, posadzek i barierek na klatkach schodowych, usunięcie istniejących pieców kaflowych w uzgodnieniu z konserwatorem zabytków, e) roboty instalacyjne wewnętrzne, w tym między innymi: wod. kan., centralnego ogrzewania, elektryczne i teletechniczne, odgromowe, pożarowe, wyposażenie instalacji sanitarnych i elektrycznych. Uwaga: węzeł cieplny i przyłącze cieplne nie są przedmiotem zamówienia wykonuje dostawca ciepła w ramach umowy przyłączeniowej. Wymagania i uwagi:a) Wykonawca udzieli minimum 3 letniej gwarancji dla wykonanego przedmiotu zamówienia licząc od dnia podpisania (Protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy), określonego we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ,b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Planu Organizacji Robót Budowlanych w uzgodnieniu z inwestorem, nadzorem autorskim, konserwatorskim, a także z dostawcami ciepła i innych mediów, o których mowa w ppkt. k) oraz z właścicielem, sąsiadujących z przedmiotem zamówienia, działek o nr ewid. 501)1 i 501)2, na których znajduje się Płocka Galeria Sztuki.c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór archeologiczny i konserwatorski nad pracami. Osoby wskazane, jako wykonawcy badań archeologicznych i prac konserwatorskich muszą posiadać niezbędne kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodnie z warunkiem określonym w rozdz.VI ust. 3.d) Wykonawca, przed przystąpieniem do robót, zobowiązany jest dokonać szczegółowej dokumentacji fotograficznej stanu zachowania budynku, ze szczególnym uwzględnieniem detali architektonicznych elewacji, klatek schodowych oraz pieców kaflowych i przekazania jej Zamawiającemu w formie elektronicznej (płyta CD,pendrive), e)Kierownik budowy ma obowiązek uczestniczenia w posiedzeniach kolegium budowy, w skład, którego mogą wchodzić: przedstawiciele Zamawiającego, Wykonawcy i firmy projektowej sprawującej nadzór autorski, inspektorzy nadzoru i inni zaproszeni w razie potrzeby specjaliści oraz przedstawiciele organów państwowych.f) Zamawiający informuje, iż przedmiot umowy znajduje się w ścisłej zabudowie śródmiejskiej miasta Płocka z ograniczonym dojazdem, tj. od frontu budynku ruchliwą, jednokierunkową, dwupasmową ulicą Sienkiewicza z zakazem ruchu pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 8 t (znak drogowy B 5) oraz od tyłu budynku jednokierunkową jednopasmową ulicą Kaczmarskiego z zakazem ruchu samochodów ciężarowych (znak drogowy B 5) za wyjątkiem pojazdów posiadających zezwolenie Prezydenta Miasta Płocka. W celu sprawnej organizacji budowy, jak też dostaw materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia uzyskał, w zależności od potrzeb, stosowne zezwolenia na ruch pojazdów ciężarowych oraz innych obsługujących budowę w ulicach dojazdowych do nieruchomości będącej przedmiotem zamówienia.g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość monitorowania terenu budowy, rejestracji wizualnej, dźwiękowej i fotograficznej oraz umieszczania zarejestrowanych obrazów w Internecie.h) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.i) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.j) Wykonawca jest zobowiązany do ogrodzenia terenu budowy. Rodzaj zastosowanego ogrodzenia terenu budowy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego oraz Zespołu do spraw Estetyki Miasta zgodnie z Zarządzeniem Nr 404)2015 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 13 marca 2015 r., stanowiącym Załącznik nr 20 do SIWZ. k) Wykonawca jest zobowiązany udostępnić teren budowy i budynek oraz współpracować i wspólnie koordynować prace z dostawcą ciepła, tj. firmą (Fortum Power and Heat Polska)Sp. z o.o., 50 304 Wrocław, ul. Słonimskiego 1a oddział w Płocku (kod pocztowy: 09 400) przy ul. Gradowskiego 3A, która w okresie realizacji przedmiotu zamówienia w ramach umowy przyłączeniowej wykonywać będzie przyłącze oraz węzeł cieplny w budynku, będącym przedmiotem zamówienia. Ww. obowiązek dotyczy także współpracy z dostawcami innych mediów, takich jak energia elektryczna, telefon, telewizja, internet, itp.l) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści wszelkiej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc stosowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii, itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, itp. innych marek producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom, itp. opisanym w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego)(Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), który stanowią załączniki do SIWZ:a) projekt budowlany przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką budynków gospodarczych z zagospodarowaniem terenu, budową przyłączy instalacji kanalizacji deszczowej, przebudową przyłącza sanitarnego, wodociągowego oraz budową instalacji wewnętrznych przy ul. Henryka Sienkiewicza 38 w Płocku na działkach o numerach ewidencyjnych gruntów: 498)1, 498)3, 498)4, 498)5, 498)6, 498)7, 499)27, 512)9, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ,b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ,c) Decyzja Prezydenta Miasta Płocka nr 202)2015 z dnia 27.04.2015 r. o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o., stanowiąca załącznik nr 13 do SIWZ,d) Postanowienie Prezydenta Miasta Płocka z dnia 02.04.2015 r. prostujące z urzędu oczywisty błąd pisarski w treści Decyzji Nr 47)2015 z dnia 30.01.2015 r., stanowiące załącznik nr 14 do SIWZ, e) pozwolenie na budowę Decyzja Prezydenta Miasta Płocka nr 47)2015 z dnia 30.01.2015 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na rozbiórkę i wykonanie robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 15 do SIWZ, f) pozwolenie konserwatorskie na podjęcie robót budowlanych i prac konserwatorskich związanych z realizacją inwestycji - Decyzja Prezydenta Miasta Płocka nr 78)2015 z dnia 17.04.2015 r. (nr rejestru BKZ.4120.1.316.2015.AM)MSzT)ED (9)), stanowiąca załącznik nr 16 do SIWZ,g) pozwolenie konserwatorskie na wykonanie przyłączy Decyzja Prezydenta Miasta Płocka nr 35)2016 z dnia 17.03.2016 r. (nr rejestru BKZ.4120.3.4.2016.ED (2) ), stanowiąca załącznik nr 17 do SIWZ,h) Decyzja Prezydenta Miasta Płocka z dnia 04.08.2015 r. (nr rejestru: WKŚ I.6131.212.2015.MR) dokonująca zmiany Decyzji opisanej w pkt. i), stanowiąca załącznik nr 18 do SIWZ, i) pozwolenie na wycinkę drzew Decyzja Prezydenta Miasta Płocka z dnia 18.06.2015 r. (nr rejestru: WKŚ I.6131.212.2015.MR), stanowiąca załącznik nr 19 do SIWZ,j) Zarządzenie Nr 404)2015 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie powołania Zespołu do spraw Estetyki Miasta oraz ustalania zasad uzgadniania i opiniowania projektów pod względem plastycznym, stanowiące załącznik nr 20 do SIWZ,k) Zarządzenie Nr 610)11 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 30 czerwca 2011 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji na odtworzenie nawierzchni w obrębie pasa drogowego, naruszonych w wyniku robót kanalizacyjnych, wodociągowych, ciepłowniczych, gazociągowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, itp., stanowiące załącznik nr 21 do SIWZ, l) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu Zamówienia opisanego w Rozdziale IV SIWZ, m) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Powyższe opracowania i dokumenty zostały zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego, jako części załączników do SIWZ (pliki w formacie .pdf)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych zero groszy).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat (przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie przebudowy, rozbudowy, remontu lub modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub mieszkalno -użytkowego wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków, o powierzchni użytkowej budynku nie mniejszej niż 1 000 m2 i o wartości co najmniej 3 700 000,00 PLN brutto oraz b) jedną robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia w zakresie przebudowy, rozbudowy, remontu lub modernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub użytkowego z wyłączeniem obiektów sakralnych lub mieszkalno-użytkowego wpisanego do ewidencji lub rejestru zabytków albo położonego na terenie objętym ochroną konserwatorską, o powierzchni użytkowej budynku nie mniejszej niż 500 m2 i o wartości co najmniej 2 000 000,00 PLN brutto, Zamawiający wymaga, aby jedna z robót wskazanych w ppkt a) lub b) obejmowała wymianę stropu lub/i wymianę więźby dachowej lub/i wzmocnienie fundamentów, wraz z załączeniem dowodów dotyczących robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: 1) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2) Oddanie do dyspozycji przez inny podmiot zasobów wiedzy i doświadczenia musi łączyć się z koniecznością udziału tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a) jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, o której mowa w § 24 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r., Nr 165, poz. 987 z późn. zm.) lub zgodnie z § 31 ww. rozporządzenia uzyskał zaświadczenie o posiadaniu kwalifikacji do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, b) jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich oraz badań konserwatorskich zgodnie z § 22 i § 31 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 z późn. zm.), c) jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z § 26 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 165, poz. 987 z późn. zm.), d) jednym kierownikiem robót w specjalności robót elektrycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, e) jednym kierownikiem robót w specjalności robót sanitarnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Uwaga: 1) Zamawiający nie dopuszcza łącznego wykonywania kilku funkcji przez jedną osobę, z wyjątkiem osób wskazanych w punkcie b) i c). 2) Zamawiający respektuje przy żądaniu dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zasadę wzajemnego uznawania dyplomów, świadectw i innych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień lub kwalifikacji, zgodnie z polskim prawem. 3) Posiadane przez ww. osoby uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83 z 2006r., poz. 578). 4) Stosownie do art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane, podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi, m.in. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę. 5) Zgodnie z art. 12a ustawy - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. 6) Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane w SIWZ, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, ze osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4 500 000,00 PLN, b) środki finansowe lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 4 500 000,00 PLN. Uwaga: 1) W przypadku złożenia przez Wykonawców polisy, o której mowa w pkt 4a) zawierającej kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu na portalu Urzędu Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 2) W przypadku opłacenia składki polisy w ratach Wykonawca załącza dowód opłacenia rat polisy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w systemie (spełnia, nie spełnia) na podstawie oświadczeń lub dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną w formie aneksu sporządzonego na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Niedopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści Oferty, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z umową) oraz określił warunki takiej zmiany.3. Zamawiający dopuszcza w formie pisemnych aneksów możliwość dokonania w umowie następujących zmian:1) osób i danych określonych w §5 i §6, 2) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 do 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W wypadku zmiany, o której mowa w pkt 2) ppkt a) powyżej, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. W takim wypadku Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. W przypadku zmian, o których mowa w pkt 2) ppkt b) i c) powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami osób zatrudnionych na terenie Polski przy wykonaniu Umowy. W przypadku, o którym mowa w pkt 2) ppkt b), przed zawarciem aneksu, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Do wniosku Wykonawca winien dołączyć księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy. Badanie ww. dokumentów źródłowych przez Zamawiającego nie będzie trwać dłużej niż 14 dni. Wniosek musi obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu umowy, które Wykonawca ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace. W przypadku, o którym mowa w pkt 2) ppkt c), przed zawarciem aneksu, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca może złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą podwyższenia wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w pkt 2) ppkt c), na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji przedmiotu umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w pkt 2) ppkt c). Do wniosku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty z ZUS, potwierdzające zasadność wniosku. Aneks, o którym mowa w ust. 3, zostanie zawarty przez Strony w terminie 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższych wniosków i dokumentów źródłowych przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w pkt 2) ppkt a) do c). Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadkach określonych w niniejszym ustępie nastąpi, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 3, na koszty wykonania przedmiotu umowy, należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 3) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, potwierdzone wpisami do dziennika budowy przez inspektora nadzoru Zamawiającego, na warunkach określonych w § 13 ust. 1 umowy, b) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c)wystąpienie opóźnienia w wydawaniu decyzji, pozwoleń, zezwoleń, uzgodnień, zgód, itp. do wydawania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Powyższe ma zastosowanie także w przypadku braku uzyskania stosownej zgody właściciela, sąsiadujących z przedmiotem zamówienia, działek o nr ewid. 501)1 i 501)2, na których znajduje się (Płocka Galeria Sztuki), na prowadzenie robót przy granicy działek, zajęcia terenu ww. działek w celu wykonania robót na przedmiocie umowy,d) wystąpienie braku możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ państwowy lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,e) potrzebę realizacji na wniosek Zamawiającego niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy robót zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, f) potrzebę realizacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy robót dodatkowych (zamówień), które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, g) istotne wady dokumentacji projektowej o okres potrzebny na ich usunięcie przez nadzór autorski na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego,h) zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach w stosunku do danych w zasobie geodezyjnym o okres niezbędny na ich zaadaptowanie na potrzeby realizacji przebudowy na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego, i) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, j) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, k) zaistnienie buntów, niepokojów, strajków, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę. Aneks, o którym mowa w ust. 3, zostanie zawarty przez Strony w terminie 14 dni od dnia zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 3) ppkt a) do k).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgm-plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock p. 32 w godz. 7:30-15:30 po wcześniejszym uiszczeniu opłaty za jej wydanie w kwocie 814,01 zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. ul. Polna 7, 09-400 Płock, Kancelaria p. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.