Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-12
Poznań: Dostawa samochodu dostawczego - skrzyniowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu Zarządu Zlewni Górnej Warty z/s w Skęczniewie
Numer ogłoszenia: 70400 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Szewska 1, 61-760 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8567706, faks 061 8525731.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu dostawczego - skrzyniowego dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu Zarządu Zlewni Górnej Warty z/s w Skęczniewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego - skrzyniowego z podwójną kabiną, min. 6 osobowego (5+1), fabrycznie nowego lub używanego przez dealera do jazd demonstracyjnych z przebiegiem nie większym jak 1000 km - (rok produkcji 2010), z silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1950 ÷ 2500 cm3 i mocy min 100 KM spełniający normy ekologiczne dla pojazdów sprzedawanych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o parametrach technicznych i warunkach gwarancji wymienionych poniżej, stanowiących jednocześnie podstawę oceny przy jego wyborze. 1. Silnik a) Wysokoprężny z turbodoładowaniem z wtryskiem bezpośrednim typu Common Rail lub równoważny b) Pojemność silnika: 1950 ÷ 2500 cm3 c) Moc silnika: min.100 KM d) Maksymalny moment obrotowy: nie mniej niż 250 Nm e) Norma spalania EU: Euro 4 lub Euro 5 2. Nadwozie a) Skrzyniowe z podwójną kabiną do przewozu co najmniej 6 osób (5+1), 4-drzwiowe b) Wymiary zewnętrzne pojazdu: - długość: 5300 ÷ 5800 mm - wysokość: 1950 ÷ 2450 mm - szerokość (szerokość z lusterkami): 1950(2250) ÷ 2100(2400)mm - rozstaw osi: 3400 ÷ 3600 mm c) Wymiary skrzyni ładunkowej - długość : 2100 ÷ 2450 mm - wysokość: 350 ÷ 400 mm - szerokość: 1900 ÷ 2100 mm - powierzchnia ładunkowa: 4 ÷ 5 m2 - ładowność: > 900 kg - burty skrzyni: aluminiowe, odchylane z trzech stron - podłoga skrzyni: antypoślizgowa, wodoodporna - uchwyty do mocowania ładunku w podłodze d) Średnica zawracania: nie większa niż 14 m e) Dopuszczalna masa całkowita: 2800 ÷ 3500 kg f) Lakier nadwozia:metalizowany, Wykonawca zaproponuje co najmniej cztery kolory do wyboru (preferowany kolor zielony, beżowy) 3. Układ przeniesienia napędu i elementy bezpieczeństwa a) Skrzynia biegów manualna, 5 lub 6 biegowa + 1 bieg wsteczny b) Napęd na przednie koła c) Wspomaganie układu kierowniczego f) Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, wentylowane, z systemem zapobiegającym blokadzie kół podczas hamowania (ABS) e) System zapobiegający poślizgowi kół napędzanych (ASR) f) Elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESP) g) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 4. Osiągi i zużycie paliwa - Prędkość maksymalna: min. 130 km na godz. - Średnie zużycie paliwa: < 9,0 l (cykl mieszany) 5. Pozostałe wyposażenie a) Immobilliser b) Centralny zamek z pilotem c) Autoalarm d) Obręcze kół 16 cali e) Kierownica regulowana f) Regulowane siedzenie kierowcy z podłokietnikami g) Hak holowniczy h) Klimatyzacja z ustawieniem co najmniej żądanej temperatury i) Ogrzewanie tylniej szyby j) Wszystkie szyby termoizolacyjne (atermiczne) k) Dywaniki gumowe (komplet) l) Fartuchy przeciwbłotne przednie i tylne m) Kołpaki n) Radioodtwarzacz z CD, MP3 o) Gniazdo 12 V p) Koło zapasowe pełnowymiarowe r) Elektrycznie sterowane szyby przednie s) Elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne t) Komputer pokładowy (wyświetlający co najmniej spalanie i zasięg do następnego tankowania) u) Tapicerka tkanina. Wykonawca zaproponuje co najmniej dwa kolory do wyboru (preferowany kolor ciemny) 6. Warunki gwarancji - Gwarancja na części mechaniczne samochodu: min. 2 lata bez limitu km - Gwarancja na perforację blach nadwozia: min.8 lat - Gwarancja na lakier: min. 3 lata - Pakiet serwisowy assistance: minimum na czas trwania gwarancji mechanicznej lub dłużej - Wykonawca winien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (sieć dealerska marki) w promieniu do 80 km od miejsca dostawy wymienionego w pkt 7 oraz w okresie gwarancyjnym nieodpłatny pojazd zastępczy na czas trwania usług serwisowych 7. Miejsce dostawy: Poraj koło Częstochowy (siedziba Kierownictwa zbiornika wodnego Poraj) 8. Termin dostawy: do 15 czerwca 2010 r.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Wycena oferty wg załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Dokumenty, oświadczenie itp. potwierdzające, że dostarczany samochód spełnia wymagania określone w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Parametry techniczne - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy: - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, - z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi pracami, - z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych, - z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, - z powodu zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, - z powodu zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, - w przypadku wystąpienia innych okoliczności nie ingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momencie jej zawarcia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Szewska 1, pok. 310, codziennie od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 - 14:00 lub pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; ul. Szewska 1, pokój nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup niespecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym jednorazowego - 12 zadań
- Zakup i dostawa wyrobów z fliseliny- czepki i maseczki
- Dostawa zastawek aortalnych śródpierścieniowych wszczepialnych przezskórnie dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego Im. J. Strusia w Poznaniu
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją i grysami
- Budowa placu zabaw w ramach projektu PBO25 Spektakularny i nowoczesny plac zabaw - rozbudowa
- Sukcesywna dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusa w wersji "long" dla uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Brusach
- "Zakup i dostawa samochodu dla PCPR w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum""
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) typu minibus, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby uczniów ZSS...
- "Dostawa pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców""
- "Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.