Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Olsztyn: Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy nr 1 w Olsztynku, z podziałem na zadania:
- ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych;
- ZADANIE NR 2- naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych;
- ZADANIE NR 3- naprawa ciągników i przyczep;
- ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu.
Numer ogłoszenia: 70405 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 535 66 30, faks 089 535 66 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy pojazdów i sprzętu, eksploatowanych przez obwód Drogowy nr 1 w Olsztynku, z podziałem na zadania: - ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych; - ZADANIE NR 2- naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych; - ZADANIE NR 3- naprawa ciągników i przyczep; - ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są naprawy wynikające z bieżącej eksploatacji pojazdów mechanicznych oraz sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg wraz z częściami zamiennymi, oraz ich pełna obsługa serwisowa, przygotowująca m. in. do przeglądów technicznych, będących na wyposażeniu Obwodu Drogowego Nr 1 w Olsztynku , ul. Poranna 36, z podziałem na zadania: - zadanie Nr 1 - naprawa samochodów osobowych i dostawczych - zadanie Nr 2 - naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych - zadanie Nr 3 - naprawa ciągników i przyczep - zadanie Nr 4 - naprawa maszyn roboczych i sprzętu zgodnie z charakterystyką techniczną przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Naprawy wykonywane są na żądanie Zamawiającego, na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego zlecenia naprawy, zawierającego przewidywany zakres czynności naprawczych do wykonania. Wzór zlecenia naprawy stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Na życzenie Zamawiającego zostaną określone szacunkowe koszty naprawy. Koszty szacunkowe to bezpłatna forma przewidywanych kosztów usługi na podstawie stanu pojazdu bądź sprzętu dającego się ustalić w czasie czynności przyjęcia z określeniem kosztów robocizny i części według cenników obowiązujących w momencie szacowania. 4. Jeżeli podczas wykonywania usługi ujawni się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego. W takim przypadku wykonanie czynności dodatkowych nastąpi dopiero po ustnym zatwierdzeniu przez Zamawiającego (kierownika lub majstra obwodu drogowego) rozszerzenia zakresu naprawy. W przypadku gdy stwierdzone zostaną usterki, które nie były zlecone do naprawy a mają wpływ na bezpieczeństwo pojazdu bądź urządzenia, Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o konieczności usunięcia takich usterek. 5. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i narzędzi oraz będzie zaopatrywał się w części zamienne we własnym zakresie. 6. Zamawiający wymaga stosowania przy przeglądach, naprawach, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych spełniających normy zalecane przez producenta. Materiały eksploatacyjne oraz części zamienne muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń, nie mogą być regenerowane. 7. Części wymienione podczas naprawy Wykonawca przedstawia do wglądu Zamawiającemu. 8. Przeglądy pojazdów będą wykonywane zgodnie z częstotliwością i zakresem wynikającym z Warunków eksploatacji i przeglądów okresowych dla każdego samochodu i maszyn określonym przez producenta. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania usług zgodnie z normami czasowymi wykonania napraw określonymi w katalogach norm czasowych aktualnie obowiązujących u Wykonawcy oraz każdorazowego okazania do wglądu katalogu norm czasowych na żądania Zamawiającego. 10. Zgłoszony do naprawy pojazd lub sprzęt zostanie przyjęty przez Wykonawcę w terminie 1 dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca niezwłocznie po przyjęciu rozpocznie ich naprawę, używając części zamiennych według potrzeb. 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonaną naprawę, licząc od dnia odbioru przedmiotu naprawy. 12. W dniu wydania naprawionego sprzętu lub pojazdu winny być wypełnione przez Wykonawcę formularze dostarczone przez Zamawiającego: - karta naprawy pojazdu za wykonaną usługę i wymienione części, której wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ - zlecenie naprawy stanowiące załączniki pod fakturę VAT. 13. Zapłata należności Wykonawcy nastąpi na podstawie otrzymanej przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury (fakturę należy wystawić w terminie 7 dni od daty wydania pojazdu z naprawy). Należne wykonawcy wynagrodzenia będą przekazywane przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. 14 Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Główny przedmiot: CPV: 50100000-6- usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi; 50112000-3, usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: - charakterystyce przedmiotu zamówienia (dla każdego zadania), stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ - projekcie umowy, który stanowi dodatek Nr 4 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie na podstawie art 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Formularz oferty wraz z formularzem cenowym. 3. Pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00
- 3 - Upust na części zamienne - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-olsztynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat IV piętro pok. 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1- naprawa samochodów osobowych i dostawczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36: - samochód osobowy: Fiat Seicento rok prod.1999 - samochody dostawcze: Lublin 3322 rok prod. 1999 Żuk A07 rok prod.1995 2. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 30 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu. 3. W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garazowania pojazdów - 10.00
- 3. upust na części zamienne - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2-naprawa samochodów ciężarowych i pojazdów specjalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36: - samochody ciężarowe: Mercedes 1617 rok prod.1989 Mercedes Unimog 404 rok prod.1988 Man 8150 rok prod. 1990 2. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu. 3. W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00
- 3. upust na części zamienne - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3-naprawa ciągników i przyczep.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36: - ciągniki rolnicze: Ursus C-360 rok prod.1984 Zefir rok prod. 2008 INTER HARV.-IHC(D) rok prod.1980 - przyczepy rolnicze 2. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu. 3. W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00
- 3. upust na części zamienne - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4- naprawa maszyn roboczych i sprzętu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Naprawy dotyczą następującego sprzętu garażowanego w Olsztynku przy ulicy Porannej 36: - sprzęt do letniego i zimowego utrzymania dróg (zagęszczarka płytowa, rębak do gałęzi, piaskarka, karczownik, skrapiarka, przecinarka do asfaltu, ścinarka do poboczy, pług wirnikowy, pług lemieszowy, ładowacz przedni, kosiarka wysięgnikowa) 2. Zakład naprawczy nie może znajdować się dalej niż 40 km od miejsca garażowania pojazdów i sprzętu. 3. W przypadku konieczności, Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia może zlecić naprawę pojazdu lub sprzętu innego niż wymieniony w tym zadaniu, a będący w posiadaniu Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.10.00.00-6, 50.11.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. odległość zakładu naprawczego od miejsca garażowania pojazdów - 10.00
- 3. upust na części zamienne - 10.00
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa odzieży operacyjnych
- Zakup dwóch specjalistycznych zestawów do prowadzenia kontroli na dużych akwenach wodnych.
- Dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowego oraz dostawa jednego fabrycznie nowego samochodu osobowo - towarowego dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie.
- Przeprowadzenie badania dot. używania alkoholu i innych substancji psychoaktywnych przez młodzież szkolną na temat używania alkoholu i narkotyków w 2025r. na obszarze województwa warmińsko-mazurskiego
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie; znak sprawy: ZPZ-25/04/25
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz jednostek terenowych ZUS w Kętrzynie i w Mrągowie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni kształcenia zawodowego w zawodzie Kierowca-Mechanik w Szkole Branżowej I stopnia poprzez zakup samochodu osobowego, samochodu ciężarowego, wózka widłowego i przyczepy lekkiej "
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 2 części.
- Wykonanie usługi w zakresie 2 części : cz.1: Przegląd i naprawa inst. i urz. techn. oraz uwierzytelnianie narzędzi pomiarowych st. paliw 32 WOG; cz.2: Przygotowanie cystern paliwowych do badań okres
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- "Wykonanie usługi w zakresie przeglądu i naprawy zabudowy pojazdu specjalnego - pożarniczego marki SCANIA G440CB 6x6EHZ dla WSP Dęblin." SPRAWA NR 17/25/P
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.