eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopanePrzetarg nieograniczony-remonty cząstkowe ulic -ZP/341/12/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-07

Zakopane: Przetarg nieograniczony-remonty cząstkowe ulic -ZP/341/12/08
Numer ogłoszenia: 70405 - 2008; data zamieszczenia: 07.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, fax 018 2020448.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony-remonty cząstkowe ulic -ZP/341/12/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów ulic i wszystkich elementów pasa drogowego będących w zarządzie Gminy Miasta Zakopane. Zakres robót opisany w załączniku nr 1 i 2 (przedmiar robót i formularz ofertowo-cenowy) do siwz będzie ustalany przez Zamawiającego (sukcesywnie) podczas wspólnych objazdów ulic z Wykonawcą i Inspektorem nadzoru. 2. Zakres robót obejmuje: - frezowanie nawierzchni, - wyrównanie nawierzchni, - wykonanie nakładki z asfaltobetonu grubości 6 cm, - remont nawierzchni asfaltobetonem na gorąco, - remont nawierzchni asfaltobetonem na zimno, - remont nawierzchni tłuczniowej, - remont nawierzchni modyfikowaną emulsją i grysami. - regenerację nawierzchni bitumicznej modyfikowaną emulsją i gry sami, - oczyszczenie istniejących rowów. - wykonanie nowych rowów, - ułożenie rur pod zjazdami, - regulację pionową studni, wraz z odbudową nawierzchni, - regulację pionową studni z wymianą włazu na właz z koszem wraz odbudową nawierzchni, - przebudowę studni wraz z wymianą włazu na właz z koszem, - wykonanie studni rewizyjnych, - oczyszczenie studni kanalizacji deszczowej, - mechaniczne oczyszczenie przykanalików, - mechaniczne oczyszczenie kolektora kanalizacji deszczowej, - ułożenie krawężników betonowych, - ułożenie krawężników granitowych, - regulacja krawężników granitowych, - ułożenie obrzeży chodnikowych, - wykonanie w-wy odcinającej z piasku grubości 8 cm, - wykonanie dolnej w-wy podbudowy grubości 20 cm. - wykonanie górnej w-wy podbudowy grubości 15 cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej na podsypce piaskowej, - uzupełnienie poboczy grubości 6 cm, - ścięcie zawyżonych poboczy, - montaż poręczy sprężystych, - demontaż poręczy sprężystych, - demontaż słupków odgradzających, - montaż słupków typu AMSTERDAM - montaż słupków odgradzających ocynkowanych, - wycinka drzew wraz z frezowaniem do głębokości 50 cm, - malowanie barier ochronnych, - inne nie wyszczególnione prace konieczne do wykonania. 4. Zamawiający zastrzega, że podane w formularzu ofertowo-cenowym (zał. nr 2 do siwz) ilości robót służą do obliczenia wartości zadania. Faktyczny zakres robót zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb remontowych oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w formularzu ofertowo-cenowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.30 - Fundamentowanie ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 30.000 zł należy wnieść wg zasad określonych w siwz.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać, że każde z dwóch wymaganych zadań obejmowało minimum 5 tyś m² odnowy nawierzchni, 2 tys m² remontów cząstkowych nawierzchni, 1000 mb wykonania odwodnienia, 2300 m² odnowy chodników, 800 mb umocnienia poboczy. b) Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do wykonania zamówienia w tym co najmniej : - wytwórnią mas bitumicznych z pełną automatyką procesu produkcyjnego, - rozściełaczem mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5 m - minimum 2 walcami stalowymi o ciężarze przekraczającym 8 Mg każdy - 1 walcem ogumionym c) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i uprawnienia mostowe. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać, że każde z dwóch wymaganych zadań obejmowało minimum: 5 tys m² odnowy nawierzchni, 2 tyś. m² remontów cząstkowych nawierzchni,1000 mb wykonania odwodnienia, 2300 m² odnowy chodników,800 mb umocnienia poboczy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia drogowe i mostowe dla kierowników budowy i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( należy wypełnić załącznik nr 7 do specyfikacji) 8. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 10. wypełniony formularz ofertowo-cenowy oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z formularzem załączonym do specyfikacji); 11. dowód wniesienia wadium. 12. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt : 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 12 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.12.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 13 stosuje się odpowiednio. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę: 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość złożenia jednej oferty przez dwóch lub więcej wykonawców pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy, przy czym: - w zakresie doświadczenia co najmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania o tożsamym charakterze i wielkości tj. musi wykazać, że każde z dwóch wymaganych zadań obejmowało minimum 5 tyś m² odnowy nawierzchni, 2 tys m² remontów cząstkowych nawierzchni, 1000 mb wykonania odwodnienia, 2300 m² odnowy chodników, 800 mb umocnienia poboczy; - w zakresie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawcy wspólnie musza udowodnić, że : -zatrudnią przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierowników robót posiadających uprawnienia drogowe i mostowe i posiadających aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego -dysponują wymaganym przez zamawiającego sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia - w zakresie wiarygodności finansowej wykonawcy musza wspólnie wykazać ,że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł ( słownie: pięćset tysięcy złotych ) 3) dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 1,2,3,4,9 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców 4) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Odpowiednie oświadczenie zawierające imię i nazwisko pełnomocnika należy załączyć do oferty. Oświadczenie ma być podpisane przez wszystkich wykonawców. 6) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zakopane Wydział Drogownictwa i Transportu pok. 217 ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zakopane Biuro ds. Zamówień Publicznych pok 7 lub 8 ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.