Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-03
Koszalin: Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r.
Numer ogłoszenia: 70410 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie Filia w Koszalinie , ul. Partyzantów 15A, 75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3439930, 3473100, faks 94 343 36 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r. Postępowanie pod nr SZKO.SOP.016.02.2014. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z: - ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 nr 1409 ), - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881, z późn. zm.), - ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2013, poz. 963 z późn. zm.), - ustawą z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U.z 2009 Nr 178,poz.1380 z późn. zm.), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 z poźn zm.), - ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013. poz. 21, z późn. zm.) i właściwymi aktami wykonawczymi jej wykonującymi., w tym m.in.: - rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r. Nr 169, poz. 1650, z późn. zm.), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401), - Polskie Normy oraz Branżowe Normy 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 części obejmujące wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r. na terenie powiatów województwa zachodniopomorskiego, zwane dalej zadaniami częściowymi oznaczonych, jak poniżej: Zadanie częściowe nr A - teren powiatu, kołobrzeskiego i sławieńskiego, Zadanie częściowe nr B - teren powiatu drawskiego i szczecineckiego; 4. W ramach świadczenia usług na zadanie częściowe A, B. Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać następujące czynności: 1) Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w formie dyżurów i oględzin terenowych. 2) Świadczenie usług sprawowania nadzoru budowlanego w formie dyżurów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego i we właściwych dla danego zadania częściowego siedzibach Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w wymiarze trzech dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie, w tym nie mniej niż 1 godzina w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie w terminie ustalonym przez wykonawcę usług dla terenu powiatu koszalińskiego w godzinach urzędowania ANR. 3) Oględziny terenowe odbywają się w terminach ustalanych przez Wykonawcę z osobami zainteresowanymi (pracownikami ANR, dzierżawcami, wykonawcami robót budowlanych itp.) W przypadkach uzgodnionych z osobami kierującymi Sekcjami Zamiejscowymi w trakcie dyżuru będą mogły odbywać się oględziny w terenie, o ile będzie to uzasadnione. 4) Sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Biura Prezesa ANR na terenie realizowanego zadania częściowego. 5) Weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców dla terenu realizowanego zadania częściowego w szczególności: a) określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, b) ocena wniosku pod względem jego kompletności, c) ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków ANR - uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, d) przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami Sekcji Gospodarowania Zasobem nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, e) współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 6) Weryfikacja kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez dzierżawców nieruchomości z terenu realizowanego zadania częściowego. 7) Udział w odbiorach inwestycji z terenu realizowanego zadania częściowego. 8) Współdziałanie z Sekcją Gospodarowania Zasobem w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy i wykonywanie poleceń Sekcji w zakresie wykonywania obowiązków umownych. 9) Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych z terenu realizowanego zadania częściowego, w szczególności: a. przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, b. uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, c. wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, d. korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, e. opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby Sekcji Gospodarowania Zasobem, f. weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, g. opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, h. inwentaryzacja obiektów budowlanych, i. ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, j. wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania ANR OT Szczecin. 10) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych z terenu realizowanego zadania częściowego. 11) Sporządzanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg reguł i zasad obowiązujących u Zamawiającego i współdziałanie przy prowadzeniu tych postępowań w zakresie ustalonych przez Zamawiającego. 12) Wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 13) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych w pkt. 1-12..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego (w pokoju nr 70).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 13:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego (sekretariat) z adnotacja: Oferta - nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert - zadanie SZKO.SOP.016.02.2014..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr A - teren powiatu, kołobrzeskiego i sławieńskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r. 2. W ramach świadczenia usług na zadanie częściowe A Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać następujące czynności: 1) Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w formie dyżurów i oględzin terenowych. 2) Świadczenie usług sprawowania nadzoru budowlanego w formie dyżurów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego i we właściwych dla danego zadania częściowego siedzibach Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w wymiarze trzech dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie, w tym nie mniej niż 1 godzina w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie w terminie ustalonym przez wykonawcę usług dla terenu powiatu koszalińskiego w godzinach urzędowania ANR. 3) Oględziny terenowe odbywają się w terminach ustalanych przez Wykonawcę z osobami zainteresowanymi (pracownikami ANR, dzierżawcami, wykonawcami robót budowlanych itp.) W przypadkach uzgodnionych z osobami kierującymi Sekcjami Zamiejscowymi w trakcie dyżuru będą mogły odbywać się oględziny w terenie, o ile będzie to uzasadnione. 4) Sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Biura Prezesa ANR na terenie realizowanego zadania częściowego. 5) Weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców dla terenu realizowanego zadania częściowego w szczególności: a) określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, b) ocena wniosku pod względem jego kompletności, c) ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków ANR - uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, d) przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami Sekcji Gospodarowania Zasobem nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, e) współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 6) Weryfikacja kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez dzierżawców nieruchomości z terenu realizowanego zadania częściowego. 7) Udział w odbiorach inwestycji z terenu realizowanego zadania częściowego. 8) Współdziałanie z Sekcją Gospodarowania Zasobem w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy i wykonywanie poleceń Sekcji w zakresie wykonywania obowiązków umownych. 9) Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych z terenu realizowanego zadania częściowego, w szczególności: a. przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, b. uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, c. wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, d. korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, e. opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby Sekcji Gospodarowania Zasobem, f. weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, g. opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, h. inwentaryzacja obiektów budowlanych, i. ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, j. wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania ANR OT Szczecin. 10) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych z terenu realizowanego zadania częściowego. 11) Sporządzanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg reguł i zasad obowiązujących u Zamawiającego i współdziałanie przy prowadzeniu tych postępowań w zakresie ustalonych przez Zamawiającego. 12) Wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 13) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych w pkt. 1-12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr B - teren powiatu drawskiego i szczecineckiego;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprawowania nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w 2014r. 2. W ramach świadczenia usług na zadanie częściowe A Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać następujące czynności: 1) Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Filii ANR w Koszalinie w formie dyżurów i oględzin terenowych. 2) Świadczenie usług sprawowania nadzoru budowlanego w formie dyżurów odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego i we właściwych dla danego zadania częściowego siedzibach Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w wymiarze trzech dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) po 8 godzin dziennie, w tym nie mniej niż 1 godzina w tygodniu w siedzibie Zamawiającego w Koszalinie w terminie ustalonym przez wykonawcę usług dla terenu powiatu koszalińskiego w godzinach urzędowania ANR. 3) Oględziny terenowe odbywają się w terminach ustalanych przez Wykonawcę z osobami zainteresowanymi (pracownikami ANR, dzierżawcami, wykonawcami robót budowlanych itp.) W przypadkach uzgodnionych z osobami kierującymi Sekcjami Zamiejscowymi w trakcie dyżuru będą mogły odbywać się oględziny w terenie, o ile będzie to uzasadnione. 4) Sprawowanie nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi na nieruchomościach Zasobu WRSP przy uwzględnieniu zasad wynikających z wytycznych Biura Prezesa ANR na terenie realizowanego zadania częściowego. 5) Weryfikacja wniosków inwestycyjnych dzierżawców dla terenu realizowanego zadania częściowego w szczególności: a) określenie i sklasyfikowanie rodzaju zamierzeń dzierżawcy, b) ocena wniosku pod względem jego kompletności, c) ocena założeń kosztowych dzierżawcy, a w przypadku, gdyby inwestycja miałaby być realizowana ze środków ANR - uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania, d) przeprowadzenie wizji lokalnych wraz z pracownikami Sekcji Gospodarowania Zasobem nieruchomości, na których dzierżawca zamierza inwestować, e) współdziałanie z komisją inwestycyjną przy rozpatrywaniu wniosków inwestycyjnych oraz opracowywaniu umów inwestycyjnych. 6) Weryfikacja kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez dzierżawców nieruchomości z terenu realizowanego zadania częściowego. 7) Udział w odbiorach inwestycji z terenu realizowanego zadania częściowego. 8) Współdziałanie z Sekcją Gospodarowania Zasobem w zakresie włączania inwestycji do umów dzierżawy i wykonywanie poleceń Sekcji w zakresie wykonywania obowiązków umownych. 9) Nadzór nad przebiegiem oraz kontrola procesu likwidacji obiektów budowlanych z terenu realizowanego zadania częściowego, w szczególności: a. przyjmowanie i ocena wniosków o likwidację obiektów budowlanych, b. uzyskiwanie opinii Administratorów obiektów podlegających likwidacji, c. wydawanie opinii co do zasadności likwidacji obiektów budowlanych, d. korespondencja z dzierżawcami, w przypadku, gdy likwidacje będą przeprowadzane przez dzierżawców, e. opracowywanie kosztorysów na rozbiórki na potrzeby Sekcji Gospodarowania Zasobem, f. weryfikacja przedłożonych przez dzierżawców kosztorysów na rozbiórki, g. opracowywanie dokumentacji na potrzeby przeprowadzanych procesów likwidacji obiektów budowlanych, w tym ustalenie kosztów likwidacji oraz materiałów porozbiórkowych, h. inwentaryzacja obiektów budowlanych, i. ocena stanu technicznego budynków, budowli oraz urządzeń, j. wyjazdy w teren w miarę potrzeb na nieruchomości znajdujące się na terenie działania ANR OT Szczecin. 10) Nadzór nad realizacją wykonywanych zadań w zakresie gospodarki mieszkaniowej w celu zintensyfikowania działań zmierzających do trwałego rozdysponowania pozostających w Zasobie nieruchomości lokalowych z terenu realizowanego zadania częściowego. 11) Sporządzanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej niezbędnych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg reguł i zasad obowiązujących u Zamawiającego i współdziałanie przy prowadzeniu tych postępowań w zakresie ustalonych przez Zamawiającego. 12) Wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z obsługą Zamawiającego za pośrednictwem elektronicznego obiegu spraw i dokumentów, w tym również przygotowanie odpowiedzi kierowanych do podmiotów zewnętrznych 13) Inne czynności niezbędne do realizacji zadań określonych w pkt. 1-12..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1235K klasy "Z"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji inwestycji "Modernizacja i doposażenie SOR w Stargardzie poprzez zakup TK oraz przebudowę Oddziału rat..."
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.