To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-20
Ogłoszenie nr 70415 - 2017 z dnia 2017-04-20 r.
Czechowice-Dziedzice: Projekt urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej (zlewnia rowu R-D)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 38678-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czechowice-Dziedzice, krajowy numer identyfikacyjny
52360800000, ul.
Plac Jana Pawła II
1,
43502
Czechowice-Dziedzice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 147 114, faks
32 2147152, 2147182, e-mail
zp@um.czechowice-dziedzice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czechowice-dziedzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej (zlewnia rowu R-D)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Projekt urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej (zlewnia rowu R-D)", która zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) będzie służyła do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych - wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dokumentację projektową w trybie ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 966 z późn. zm.), na potrzeby wykonania suchych zbiorników przeciwpowodziowych i kanałów ulgi w celu odprowadzenia wody ze zlewni i za pomocą przepompowni do rzeki Wapienicy. W przypadku konieczności uzyskania decyzji - pozwolenie na budowę, w trybie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) dla wykonania przepompowni wód - uzyskanie decyzji leży w gestii Wykonawcy. Projekt powinien obejmować wykonanie suchych zbiorników przeciwpowodziowych i przepompowni melioracyjnej oraz kanałów ulgi, odprowadzających wodę do przepompowni, z terenu zlewni oraz pobliskich śluz wałowych, w przypadku ich zamknięcia przy podwyższonych stanach wody w rzece Wapienicy. Teren objęty zakresem mapy do celów projektowych posiada powierzchnię około 24ha, zlokalizowany jest w miejscowości Czechowice-Dziedzice, obręb Czechowice oraz Czechowice-Ligota. Przedmiotowy obszar objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego części obszaru Gminy Czechowice-Dziedzice, położonego w rejonie osiedla "Czechowice Górne". Potencjalne miejsca, możliwe do wykorzystania na suche zbiorniki przeciwpowodziowe wskazano na mapie, stanowiącej - załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem umowy powinna zawierać: 1) dokumentację geodezyjną: a) mapa do celów projektowych; b) wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów; c) projekt podziału nieruchomości; d) operaty szacunkowe nieruchomości zajętych pod urządzenia przeciwpowodziowe; 2) dokumentację geotechniczną; 3) inwentaryzację zieleni i operat dendrologiczny; 4) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia na środowisko a) karta informacyjna przedsięwzięcia; b) raport oddziaływania na środowisko - jeśli zajdzie taka konieczność; 5) wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenie wodnoprawne dla urządzeń przeciwpowodziowych i przepompowni wód; 6) projekt budowlany dla urządzeń przeciwpowodziowych i dla przepompowni wód: a) branża hydrotechniczna; b) infrastruktura techniczna do przebudowy i budowy; c) inne branże, urządzenia obce; d) informacje BIOZ; e) elementy ochrony środowiska; f) uzyskanie uzgodnień branżowych projektu; 7) projekt wykonawczy dla urządzeń przeciwpowodziowych i dla przepompowni: a) branża hydrotechniczna - projekt urządzeń przeciwpowodziowych; b) infrastruktura techniczna do budowy i przebudowy; c) inne branże, urządzenia obce; 8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski; 9) przedmiar robót do celów przetargowych; 10) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 11) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji, 12) uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę dla przepompowni wód. W dokumentacji nie można wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zobowiązany jest również do wskazania parametrów równoważności. Do opisu przedmiotu zamówienia stosuje się nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień. Uwaga: W celu terminowego wykonania zakresu dokumentacji projektowej wskazane jest aby Wykonawca dysponował grupą geodezyjną, która wykona mapę do celów projektowych i złoży we właściwym ośrodku geodezyjnym w ciągu najpóźniej 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wykonawca winien uwzględnić w całkowitej wartości zamówienia pełnienie 10 nadzorów autorskich w trakcie realizacji robót. Przybliżony obszar projektowania przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ - mapy orientacyjne. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy. Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę. 2. Warunki dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej* rękojmi za wady oraz gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT283516.93 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 332715.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.