eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto LubawskieProwadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i podległych jednostek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Nowe Miasto Lubawskie: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i podległych jednostek.
Numer ogłoszenia: 70426 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47826 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4726300, 4726317, faks 56 4726305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i podległych jednostek..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i jej jednostek organizacyjnych w okresie 43 miesięcy (tj. od 01.06.2014 roku do 31.12.2017 roku). Liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2.Zakres przedmiotu zamówienia dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jej jednostek organizacyjnych obejmuje: 1)Bieżącą obsługę bankową, polegającą na: a)otwieraniu i prowadzeniu rachunków bieżących Gminy Nowe Miasto Lubawskie - jako jednostki samorządu terytorialnego oraz Urzędu jako jednostki budżetowej i innych jednostek organizacyjnych Gminy, b)otwieraniu i prowadzeniu rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i innych jednostek organizacyjnych Gminy, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów określonych w uchwale przez organ stanowiący jednostki samorządu terytorialnego (art. 223 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 885 ze zm.), c)lokowaniu wolnych środków pieniężnych na wskazanych lokatach; d)miesięcznej kapitalizacji odsetek naliczanych przez bank; e)realizacji zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie papierowej oraz elektronicznej; f)przyjmowaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku - znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego - wpłat gotówkowych własnych i obcych, bez pobierania prowizji i opłat. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu podatków, opłat i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; g)dokonywaniu, w punkcie obsługi kasowej lub filii banku - znajdującej się w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego - wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych (na drukach obowiązujących u Zamawiającego np. listy wypłat) zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego, bez pobierania opłat i prowizji; h)wydawaniu blankietów czeków gotówkowych; i)realizacje transakcji walutowych; j)wydaniu oraz obsłudze służbowych kart płatniczych. 2)Utworzenie i prowadzenie punktu obsługi kasowej lub filii banku zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego przez cały okres bankowej obsługi budżetu gminy i jej podległych jednostek. 3)Instalację bez pobierania dodatkowych opłat w siedzibie Zamawiającego i w siedzibach jego jednostek organizacyjnych elektronicznego systemu obsługi bankowej. System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego, tj. umożliwić jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie. Realizacja ww. polega na: a)bezpłatnej instalacji systemu bankowości elektronicznej; b)bezpłatnej obsłudze systemu bankowości elektronicznej, c)bezpłatnym: serwisowaniu oprogramowania, przekazywaniu i instalowaniu wersji aktualizacyjnych, usuwaniu awarii w możliwie najkrótszym czasie, przy czym reakcja serwisu od chwili zgłoszenia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 12 godzin. - W przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat. - Przelewy złożone w formie papierowej do godziny 14:00 powinny być realizowane w tym samym dniu. d)bezpłatnym przeszkoleniu wskazanych przez Zamawiającego pracowników. 4)System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: a)dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, b)dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, c)możliwość dokonywania przelewów bankowych, d)generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, e)pełną informację o dacie i godzinie operacji, f)przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, g)wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania, h)system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami, i)system w wersji ,on-line,. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian liczby tworzonych stanowisk do usługi bankowości elektronicznej. 6)Udzielenie Zamawiającemu w każdym roku trwania umowy odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Nowe Miasto Lubawskie. a)oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte będzie na zmiennej stopie procentowej, tj. na bazie stawki WIBOR dla depozytów 1-miesięcznych powiększonej o marżę banku (dodatnią albo ujemną). Stawka WIBOR stanowiąca podstawę do określenia oprocentowania w danym miesiącu wyznaczana będzie każdorazowo, według zasad obowiązujących (stosowanych) przez Wykonawcę i opisanych w ofercie. b)jedynym dopuszczalnym przez Zamawiającego zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny ,in blanco,. c)odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. d)Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu zadłużenia, przy czym, każdy wpływ na rachunek bankowy będzie natychmiast powodował zmniejszenie zadłużenia. e)Wykonawca nie będzie pobierał prowizji oraz opłat od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego limitu kredytu w rachunku bieżącym, a także od wszystkich innych czynności związanych z obsługą linii kredytowej, f)uruchomienie tego kredytu będzie następować bez prowizji i opłat. g)kredyt w rachunku bieżącym będzie postawiony do wykorzystania przez Zamawiającego w następnym dniu po podpisaniu umowy kredytowej. Zamawiający przed pierwszym uruchomieniem kredytu w danym roku, zawiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z niego co najmniej 10 dni wcześniej i dostarczy wymagane przez Wykonawcę dokumenty. h)nieudzielenie przez Bank kredytu w rachunku bieżącym będzie uprawniało Zamawiającego do wypowiedzenia umowy z zachowaniem jedno miesięcznego okresu wypowiedzenia. 7)Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku. 3.Wykaz jednostek organizacyjnych objętych zamówieniem: 1) Urząd Gminy Nowe Miasto Lubawskie, 2) Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie, 3) Zespół Szkół im. Rodu Działyńskich w Bratianie, 4) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Jamielniku, 5) Szkoła Podstawowa im. Ks. K. Wróblewskiego w Gwiździnach, 6) Szkoła Podstawowa w Radomnie, 7) Szkoła Podstawowa w Skarlinie, 8) Szkoła Podstawowa im. Janusz Korczaka w Tylicach, 9) Gminne Centrum Kultury Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie. 4.Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych jak również ilość jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. 5.Zastrzega się, aby wszystkie jednostki organizacyjne Gminy miały takie samo prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku łączenia, przekształcenia bądź utworzenia nowych jednostek organizacyjnych Gminy, Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach, jakie zostały zawarte w dotychczas podpisanych umowach Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych z Wykonawcą. 6.Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki np. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym. 7.Zamawiający wymaga aby Bank stosował warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 8.Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych żadnych innych opłat niż określone w SIWZ. 9.Ponadto, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyznaczył z podaniem danych osobowych doradcę klienta dla Zamawiającego, pozostającego w dyspozycji Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych Gminy. 10.W celu zaznajomienia się z obrotami środków finansowych na rachunkach bankowych Zamawiającego, w poniższym układzie zamieszcza się dane o wielkości budżetu na rok 2014: a)planowane dochody - 28 505 299,57 zł, b)planowane wydatki - 28 911 351,89 zł, c)plan przychodów - 1 101 000,00 zł, d)plan rozchodów - 694 947,68 zł 11.Obsługa bankowa obejmuje (uwzględniając potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych gminy): a)bieżąca liczba rachunków (wszystkich jednostek organizacyjnych) - 28 szt. b)szacunkowa roczna liczba przelewów w formie papierowej - 12 szt. c)szacunkowa roczna liczba przelewów w formie elektronicznej - 28 800 szt. d)szacunkowa roczna kwota wpłat gotówkowych - 1 025 000,00 zł, e)szacunkowa roczna kwota wypłat gotówkowych - 440 000,00 zł, f)szacunkowa roczna liczba blankietów czekowych - 60 szt. 12.Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie będzie pobierał opłat od wpłat gotówkowych dokonanych na rachunki Gminy Nowe Miasto Lubawskie dokonywane przez płatników podatków, opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych. 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu złożył w terminie do 5 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty parafowane projekty umowy na prowadzenie obsługi budżetu Gminy Nowe Miasto Lubawskie i podległych jednostek, która będzie uwzględniała wszystkie warunki określone w SIWZ, w szczególności istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy. Zamawiający nie będzie związany przedstawionym przez Wykonawcę projektem umowy i zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w wersji ostatecznej. 14.Zamawiający informuje, że na stronie internetowej gminy: www.bip.gminanml.pl w zakładce ,Majątek i finanse, dostępne są wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty: http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/18/Majatek_i_finanse/ http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/67/Sprawozdania/ http://bip.warmia.mazury.pl/nowe_miasto_lubawskie_gmina_wiejska/174/Sytuacja_finansowa_i_opinie_RIO/.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Brodnicy, ul.Kamionka 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135630,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161506,85

  • Oferta z najniższą ceną: 161506,85 / Oferta z najwyższą ceną: 161506,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.