Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Jaworzno: remont instalacji elektrycznej
Numer ogłoszenia: 70453 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, fax 032 6181801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budzetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont instalacji elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wykonaniu wymiany instalacji elektrycznej, odgromowej i sieci strukturalnej w budynku Przedszkola Miejskiego Nr 9 w Jaworznie przy ul. 3 Maja 16, zgodnie z: a) projektem budowlano - wykonawczym na wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej i sieci strukturalnej stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) przedmiarem robót stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2000.00PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wykonane prace w formie dokumentu gwarancyjnego, f) wykonają przedmiot zamówienia siłami własnymi, g) zapewnią kierownika robót na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia, h) przed opracowaniem oferty porównają dane zawarte w Załącznikach Nr1, Nr2 i Nr 3 do SIWZ ze stanem rzeczywistym budynku w odniesieniu do możliwości wykonania prac w zakresie zabezpieczającym pełne wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, i) do wykonania przedmiotu zamówienia użyją nowych materiałów posiadających certyfikaty, aprobatę techniczną lub świadectwo dopuszczenia, o parametrach określonych w projekcie budowlano - wykonawczym na wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej i sieci strukturalnej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ, a także użyją odpowiednich przyrządów pomiarowych, j) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej odpowiadające swoim rodzajem i wartością remontowi stanowiącemu przedmiot zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów lub oświadczeń złożonych przez wykonawcę, którymi są: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy na Załączniku Nr 5 do specyfikacji o tym, że dokonał wizji lokalnej obiektu, zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i gwarantuje prawidłowe wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, c) aktualny, tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, d) uprawnienia dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, e) świadectwo kwalifikacyjne dla kierownika robót, o którym mowa w pkt. d) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, na stanowisku dozoru, aktualne na dzień otwarcia ofert i na okres wykonywania przedmiotu umowy, f) oświadczenie Wykonawcy na Załączniku Nr 6 do SIWZ, dotyczące wyznaczenia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia, g) oświadczenie Wykonawcy, o tym że na wykonane prace udzieli gwarancji w formie dokumentu gwarancyjnego na Załączniku Nr 7 do specyfikacji, h) oświadczenie Wykonawcy, o tym że wykona przedmiot zamówienia własnymi siłami na Załączniku Nr 8 do specyfikacji, i) oświadczenie Wykonawcy na Załączniku Nr 9 do specyfikacji o tym, że zapewni, na okres przewidziany terminem realizacji przedmiotu zamówienia, kierownika robót budowlanych, j) oświadczenie dotyczące materiałów i przyrządów pomiarowych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia na Załączniku Nr 10 do SIWZ, k) wykaz, na Załączniku Nr 11, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na wymianie instalacji elektrycznej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; uwaga ! - wartość wykazanych robót może być mniejsza maksymalnie o 30%, od oferowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym kwoty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9B, III piętro, pok. 308.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Rewitalizacja Wodnego Placu Zabaw przy ul. Rzemieślniczej w Jaworznie
- Remont ścian, sufitów i posadzek oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniach segmentu "B" w Szkole Podstawowej Nr 7 w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12
- Budowa placu zabaw i rozbudowa strefy sportowej Jaworzno - Bory ul. Tetmajera.
- "Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 26 w Jaworznie, ul. Towarowa 61."
- "SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W OKRESIE OD STYCZNIA DO CZERWCA 2025"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.