eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWykonanie remontów w placówkach oświatowych w CzęstochowieCzęść I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31; Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64; Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13; Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Częstochowa: Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Część I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31; Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64; Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13; Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89
Numer ogłoszenia: 70454 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Część I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31; Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64; Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13; Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: 1. Część I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31; Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z parkietu dębowego; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. 2. Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64; Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. 3. Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13; Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. 4. Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89. Zakres prac: - demontaż istniejącego pokrycia z pap termozgrzewalnych i płyt wiórowocementowych; - wykonanie nowych warstw pokrycia (płyty styropianowe EPS 100 - 2x10 cm = 20 cm, papa termozgrzewalna). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych (spełniających funkcję projektów wykonawczych); b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.26.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: - 3.500,00 zł (słownie: Trzy tysiące pięćset złotych 00/100) - dla części I, II i III; - 1.500,00 zł (słownie: Jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) - dla części IV. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.04.2011 r. do godz. 10.30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, użyteczności publicznej lub zamieszkania zbiorowego (zdefiniowanego w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. Nr 75, poz. 690) o wartości tej roboty: - min. 200.000,00 zł brutto - dla części I, II i III; - min. 100.000,00 zł brutto - dla części IV.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.1. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. 1.2. Dokument o którym mowa w punkcie 6.2.a) winien być złożony w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) i 6.2.b) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia (lub w punkcie 6.3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 1.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 1.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w punkcie 6.3.4. niniejszej specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 2. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) Wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Dowód wpłaty wadium. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres e-mail: jmusial@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pokój nr 417, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Częstochowy Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 7, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 12 przy ul. Warszawskiej 31 w Częstochowie. Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z parkietu dębowego; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych (spełniających funkcję projektów wykonawczych); b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 35 przy ul. Ogrodowej 50/64 w Częstochowie. Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych (spełniających funkcję projektów wykonawczych); b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 17 przy Alei Wojska Polskiego 13 w Częstochowie. Zakres prac: - demontaż istniejącej podłogi, montaż nowej podłogi z wykładziny sportowej; - demontaż i montaż stolarki drzwiowej; - demontaż i montaż instalacji c.o., montaż nowych grzejników, montaż aparatów grzewczo - wentylacyjnych, montaż nowych opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych (spełniających funkcję projektów wykonawczych); b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89 w Częstochowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 39 przy ul. Kopernika 79/89 w Częstochowie. Zakres prac: - demontaż istniejącego pokrycia z pap termozgrzewalnych i płyt wiórowocementowych; - wykonanie nowych warstw pokrycia (płyty styropianowe EPS 100 - 2x10 cm = 20 cm, papa termozgrzewalna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) dokumentacja projektowa składająca się z projektów budowlanych (spełniających funkcję projektów wykonawczych); b) przedmiary robót; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.