Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych
Numer ogłoszenia: 70477 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpita.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 833 430,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie zadań nr 1 - 14 oraz nr 17 są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1, 33.14.13.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości ustalonej dla poszczególnego zadania: - zadanie nr 1 - 800,00 PLN - zadanie nr 2 - 1 500,00 PLN - zadanie nr 3 - 1 200,00 PLN - zadanie nr 4 - 4 000,00 PLN - zadanie nr 5 - 600,00 PLN - zadanie nr 6 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 7 - 700,00 PLN - zadanie nr 8 - 200,00 PLN - zadanie nr 9 - 150,00 PLN - zadanie nr 10 - 60,00 PLN - zadanie nr 11 - 200,00 PLN - zadanie nr 12 - 400,00 PLN - zadanie nr 13 - 1 000,00 PLN - zadanie nr 14 - 1 500,00 PLN - zadanie nr 15 - 200,00 PLN - zadanie nr 16 - 200,00 PLN - zadanie nr 17 - 100,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia- zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej: - 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1 i nr 7 - 40 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, 14 - 30 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, 13 - 100 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4 - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, - 25 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, - 5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8, 11 - 3 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9, 17 - 1 500,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10, - 10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12, 16 - 6 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 15. UWAGI : W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej, wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji dostaw częściowych - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie lub wstrzymanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa ich rejestracji albo wycofania ze sprzedaży. W powyższych przypadkach Strony mogą dopuścić dostarczenie odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu zastąpionego. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową ( nie dotyczy zadań nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6). 5) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy np. siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek A-administracji, pokój 019 - cena 23,00 PLN + koszty przekazania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego , budynek A-administracji, pokój 201, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających krótkich i długich do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulek wprowadzających o bardzo dużej oporności na zagięcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 49 410,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających krótkich i długich do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulek wprowadzających o bardzo dużej oporności na zagięcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadników obwodowych, prowadników do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadników sztywnych do dostępu kontrlateralnego i prowadników naczyniowych hyfrofilnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 89 340,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników obwodowych, prowadników do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadników sztywnych do dostępu kontrlateralnego i prowadników naczyniowych hyfrofilnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych i mikrocewników zabiegowych oraz cewników balonowych niskoprofilowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 69 420,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych i mikrocewników zabiegowych oraz cewników balonowych niskoprofilowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stentów samorozprężalnych pokrytych lekiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 236 640,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stentów samorozprężalnych pokrytych lekiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników balonowych do PTA 0,018 OTW oraz do PTA 0,014 OTW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 36 720,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników balonowych do PTA 0,018 OTW oraz do PTA 0,014 OTW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentów montowanych na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stentów pokrywanych lekiem antyproliferacyjnym montowanym na balonie do tętnic o małej średnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 59 460,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów montowanych na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stentów pokrywanych lekiem antyproliferacyjnym montowanym na balonie do tętnic o małej średnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających długich o bardzo dużej odporności na zagięcie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 42 660,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających długich o bardzo dużej odporności na zagięcie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadników 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 12 600,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywne dostawy prowadników do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 7 320,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy prowadników do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 780,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywne dostawy cewników angiograficznych zabiegowych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 11 520,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników angiograficznych zabiegowych do wybiórczego kontrastowania naczyń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywne dostawy strzykawek wysokociśnieniowych z manometrem oraz strzykawek 10 i 20 ml igłą z gwintem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 22 740,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy strzykawek wysokociśnieniowych z manometrem oraz strzykawek 10 i 20 ml z igłą z gwintem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 61 200,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 91 200,00 PLN ( zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 11 200,00 PLN są sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 16 100,00 PLN są sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sukcesywne dostawy zestawów do trombolizy oraz systemów do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 6 660,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do trombolizy oraz systemów do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.17.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin realizacji dostaw częściowych - 10
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przygotowanie i dostarczenie gotowych obiadów/posiłków dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 6 w Zielonej Górze.
- Zakup samochodu dostawczego typu brygadowego o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 oraz 5 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy igieł i strzykawek
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednokrotnego i wielokrotnego użytku, opatrunków, produktów higienicznych wykorzystywanych przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: Wyroby do angiografii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.