Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-27
Ełk: Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego
Gospodarka Komunalna
Numer ogłoszenia: 70541 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 621 78 18, faks 87 621 78 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=84817
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z podziałem na 5 części tj.: 1.1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. 1.1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych, d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej, e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni, f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków, g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. 1.2.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, d) wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy. 1.2.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.2.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej, c) kontenerów na surowce wtórne, d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za granicą terenu składowiska. 1.2.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.2.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego. 1.3. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie 1.3.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.3.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) budynku gospodarczego, c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.3.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.3.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. 1.4.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.4.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.4.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych, d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.4.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. 1.5.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.5.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.5.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej; b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych; c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m; d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej) e) oświetlenie terenu składowiska. oraz: a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego, c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.5.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części: Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a) dla części I - 120 tys. zł b) dla części II - 90 tys. zł c) dla części III - 260 tys. zł d) dla części IV - 435 tys. zł e) dla części V - 290 tys. zł 3. Okres gwarancji (dla każdej części oddzielnie) - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. Uwaga! Jeżeli robota budowlana wskazana przez wykonawcę dla jednej części spełnia warunki szczegółowe również dla innych części, wykonawca może wykazać się jej wykonaniem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Uwaga ! Warunek taki sam dla każdej części: Wykonawca musi posiadać do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. Uwaga! Jeżeli wykaz osób posiadanych do dyspozycji przez wykonawcę, przedstawiony jako potwierdzenie na posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia dla jednej części a z jego treści wynika również spełnianie warunków szczegółowych określonych dla innych części, wykonawca może posłużyć się tym wykazem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 90 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 70 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 300 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 220 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia Uwaga! Poniższe dotyczy każdej części. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Uwaga! Jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których posiada rachunek, potwierdzającą żądaną wysokość posiadanych środków finansowych lub żądaną zdolność kredytową wykonawcy w stosunku do jednej części, a z informacji tej wynika spełnianie warunków szczegółowych również dla innych części, wykonawca może posłużyć się ta informacja również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 1a. do SIWZ dot. części I - jeśli wykonawca składa ofertę w części I, 2. Formularz ofertowy 1b. do SIWZ dot. części II - jeśli wykonawca składa ofertę w części II, 3. Formularz ofertowy 1c. do SIWZ dot. części III - jeśli wykonawca składa ofertę w części III, 4. Formularz ofertowy 1d. do SIWZ dot. części IV - jeśli wykonawca składa ofertę w części IV, 5. Formularz ofertowy 1e. do SIWZ dot. części V - jeśli wykonawca składa ofertę w części V. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: - w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, - w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej. 2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku: - wydłużonego terminu postępowania przetargowego, - wystąpienia robót dodatkowych, - warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. - działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=98033
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych, d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej, e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni, f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków, g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a) dla części I - 120 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, d) wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy. 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej, c) kontenerów na surowce wtórne, d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za granicą terenu składowiska. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 90 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) budynku gospodarczego, c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 260 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych, d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 435 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej; b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych; c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m; d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej) e) oświetlenie terenu składowiska. oraz: a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego, c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 290 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z pielęgnacją w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Plac zabaw i siłownia plenerowa w Parku Kleparskim", dla ZZM w Krakowie
- Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w ramach realizacji projektu Gospodarka odpadami komunalnymi w Toruniu, 2004/PL/16/C/PE/023 Zadanie nr 1 "Rozbudowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych".
- wykonanie monitoringu terenów Kopalni Soli "Wieliczka".
- rekultywacja lagun osadowych.
- Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładów górniczych.
więcej: Rekultywacja terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.