eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Ełk: Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna
Numer ogłoszenia: 70541 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Komunalna" , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 621 78 18, faks 87 621 78 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=84817

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rekultywacja składowisk odpadów na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna z podziałem na 5 części tj.: 1.1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. 1.1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych, d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej, e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni, f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków, g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. 1.2.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, d) wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy. 1.2.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.2.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej, c) kontenerów na surowce wtórne, d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za granicą terenu składowiska. 1.2.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.2.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego. 1.3. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie 1.3.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.3.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) budynku gospodarczego, c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.3.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.3.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. 1.4.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.4.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.4.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych, d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.4.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 1.5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. 1.5.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.5.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.5.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej; b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych; c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m; d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej) e) oświetlenie terenu składowiska. oraz: a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego, c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.5.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Informacje ogólne dotyczące wszystkich części: Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a) dla części I - 120 tys. zł b) dla części II - 90 tys. zł c) dla części III - 260 tys. zł d) dla części IV - 435 tys. zł e) dla części V - 290 tys. zł 3. Okres gwarancji (dla każdej części oddzielnie) - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. 5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu nasypu/nasypów o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 PLN brutto (każda z nich). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. Uwaga! Jeżeli robota budowlana wskazana przez wykonawcę dla jednej części spełnia warunki szczegółowe również dla innych części, wykonawca może wykazać się jej wykonaniem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uwaga ! Warunek taki sam dla każdej części: Wykonawca musi posiadać do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w tym: - osobę o uprawnieniach kierownika robót budowlanych. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia. Uwaga! Jeżeli wykaz osób posiadanych do dyspozycji przez wykonawcę, przedstawiony jako potwierdzenie na posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia dla jednej części a z jego treści wynika również spełnianie warunków szczegółowych określonych dla innych części, wykonawca może posłużyć się tym wykazem również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Część I -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 90 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 2. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 70 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 3. Część III -Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 4. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 300 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia 5. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 220 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia Uwaga! Poniższe dotyczy każdej części. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Uwaga! Jeżeli wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w których posiada rachunek, potwierdzającą żądaną wysokość posiadanych środków finansowych lub żądaną zdolność kredytową wykonawcy w stosunku do jednej części, a z informacji tej wynika spełnianie warunków szczegółowych również dla innych części, wykonawca może posłużyć się ta informacja również w odniesieniu do tych części - o ile składa na nie ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 1a. do SIWZ dot. części I - jeśli wykonawca składa ofertę w części I, 2. Formularz ofertowy 1b. do SIWZ dot. części II - jeśli wykonawca składa ofertę w części II, 3. Formularz ofertowy 1c. do SIWZ dot. części III - jeśli wykonawca składa ofertę w części III, 4. Formularz ofertowy 1d. do SIWZ dot. części IV - jeśli wykonawca składa ofertę w części IV, 5. Formularz ofertowy 1e. do SIWZ dot. części V - jeśli wykonawca składa ofertę w części V. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w następujących okolicznościach: - w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub zamiennych wprowadzonych na wniosek Zamawiającego, - w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej. 2. Zmianę terminu umowy dopuszcza się w przypadku: - wydłużonego terminu postępowania przetargowego, - wystąpienia robót dodatkowych, - warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. - działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=98033
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Związek Międzygminny Gospodarka Komunalna, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 2, 19-300 Ełk (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Niedźwiedzkie gm. Wieliczki. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkami od 1,0 do 3,7 % na zewnątrz w kierunku skarp. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego wykonanego z żelbetu, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia siatki na słupach betonowych, d) 2 bram wjazdowych o konstrukcji metalowej, e) słupy żelbetowe po starej oczyszczalni, f) obwałowań ze starej oczyszczalni ścieków, g) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej: a) dla części I - 120 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stare Juchy gm. Stare Juchy. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2,5 % na zewnątrz. b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, d) wykonanie 3 stałych piezometrów o głębokości 28,0 m każdy. 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej, c) kontenerów na surowce wtórne, d) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za granicą terenu składowiska. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. Jednocześnie zamawiający informuje, iż do wyceny oferty nie należy ujmować rozbiórki wskazanego w dokumentacji technicznej budynku gospodarczego. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 90 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część III - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Stożne gm. Kowale Oleckie 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 0,5% do 5% na zewnątrz w kierunku południowo - wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, b) budynku gospodarczego, c) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych, d) brama wjazdowa o konstrukcji metalowej, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8c. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 260 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część IV - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Świętajno gm. Świętajno. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) brodzika dezynfekcyjnego, b) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej, c) ogrodzenia z siatki na słupach betonowych, d) bramy wjazdowej o konstrukcji metalowej o długości 4 m, e) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4.Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8d do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 435 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część V - Rekultywacja składowiska odpadów komunalnych w m. Wiśniowo Ełckie gm. Prostki. 1.1. Wykonanie rekultywacji technicznej: a) formowanie kształtu czaszy (wierzchowiny) przy użyciu zdeponowanych na składowisku odpadów, uwzględniając osiadanie złoża odpadów, ze spadkiem 2, 5 % na zewnątrz w kierunku północno-wschodnim, b) wykonanie odgazowania składowiska, c) wykonanie 30 cm warstwy podglebia z gruntu inertnego oraz wykonanie 20 cm warstwy glebotwórczej z humusu, piasku próchnicznego lub kompostu, 1.2. Wykonanie rekultywacji biologicznej: Rekultywacja biologiczna obejmuje kształtowanie zabudowy roślinnej składowiska poprzez zabieg zadarniania. 1.3. Na etapie rekultywacji technicznej, obiekty towarzyszące, jako zbędne, należy zlikwidować. W ramach przygotowania terenu należy dokonać demontażu, rozbiórki i wywiezienia następujących elementów wyposażenia składowiska: a) tablicy informacyjnej o konstrukcji metalowej; b) ogrodzenia z siatki na słupach stalowych; c) dwie bramy wjazdowe o konstrukcji metalowej o długości 4 m; d) 4 boksów murowanych z cegły w tym jeden zadaszony (blacha falista na konstrukcji stalowej) e) oświetlenie terenu składowiska. oraz: a) budynek gospodarczy należy przenieść w miejsce wskazane przez Zarządcę składowiskiem, b) trylinkę z rozbiórki nawierzchni wywieźć w miejsce wskazane przez Zarządzającego, c) oczyszczenie z pozostałości odpadów terenu składowiska oraz w odległości minimum 50 m za zdemontowanym ogrodzeniem z siatki. 1.4. Pielęgnacja roślinności przez okres gwarancji w sposób określony w dokumentacji technicznej. 1.5.5.Szczegółowy zakres prac określa projekt dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8e. do SIWZ oraz decyzje Starosty, w tym zmieniające. 2. Załączone do SIWZ przedmiary nie stanowią podstawy późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie ulega zmianie w trakcie realizacji zadania. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz inwentaryzacji roboczej (wykonanej przez uprawnionego geodetę) po wykonaniu każdej z warstw rekultywacji, wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, decyzjami Starosty - w tym decyzjami zmieniającymi - opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanych robót. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy, a wynikających z załączonej dokumentacji. Proces zakrzewienia terenów podlegających rekultywacji następować będzie samoczynnie, roślinnością pochodzącą z otoczenia i zamawiający nie wymaga dodatkowego zakrzewiania przez wykonawcę. Wykonawca wyłoniony w ramach każdej z części niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego oraz kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 290 tys. zł 3. Okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.