To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Poznań: dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 70567 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81206 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych dla strażników Straży Miejskiej Miasta Poznania, zgodnie z zestawieniem ilościowym i minimalnymi wymaganiami określonymi w załącznikach nr 1a (dot. części I), 1b (dot. części II), 1c (dot. części III) do wzoru umowy wraz z serwisem miarowym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 odrębne, niezależne od siebie części. W zakresie części I przedmiotem zamówienia jest dostawa: spodni męskich i damskich, spódnic letnich i zimowych, kurtek i spodni polowych, spodni krótkich polowych, wiatrówek letnich, swetrów służbowych, szali służbowych, czapek garnizonowych okrągłych bez galonu, czapek letnich typu sportowego z siatką i bez siatki, czapek zimowych dzianych, mundurów galowych (marynarka + spódnica), ocieplaczy polarowych. W zakresie części II przedmiotem zamówienia jest dostawa kurtek uniwersalnych krótkich, bezrękawników ocieplanych, kurtek zimowych ?, kurtek przeciwdeszczowych. W zakresie części III przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul służbowych w kolorze białym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze białym z krótkim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z długim rękawem, koszul służbowych w kolorze błękitnym z krótkim rękawem, koszulek polo w kolorze granatowym, krawatów tzw. bezpiecznych z gumką w kolorze czarnym (zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy). Poszczególne składniki umundurowania winny odpowiadać wzorom określonym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. (Dz. U. 1998 Nr 112, poz. 713 z późniejszymi zmianami). Na każdą z rzeczy stanowiącą przedmiot dostawy Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres 2 lat. Dostarczanie części umundurowania będzie następowało partiami, każdorazowo na podstawie pisemnego zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość z wyżej wymienionych części zamówienia. Jednorazowo pisemne zapotrzebowanie Zamawiającego nie przekroczy 35% wartości przedmiotu zamówienia. Termin realizacji pojedynczego zapotrzebowania wynosi 15 dni roboczych. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8a (dot. części I), 8b (dot. części II), 8c (dot. części III) do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania umowy do wysokości 5% wartości zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. W przypadku powierzenia realizacji całości lub części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. Miejsce wykonania zamówienia: Poznań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00 - Odzież branżowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa sortów mundurowych - część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- Poskal Piotr i Liliana Janiak Spółka Jawna, ul. Pokrzywno 3a, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62358,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72928,79
Oferta z najniższą ceną: 72928,79 / Oferta z najwyższą ceną: 73344,91
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa sortów mundurowych - część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POSKAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- Poskal Piotr i Liliana Janiak Spółka Jawna, ul. Pokrzywno 3a, 61-315 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13838,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16210,17
Oferta z najniższą ceną: 16210,17 / Oferta z najwyższą ceną: 18844,83
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: dostawa sortów mundurowych - część III
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Hero Collection S.J., ul. Rydzyńska 10, 61-436 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23124,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24352,01
Oferta z najniższą ceną: 24352,01 / Oferta z najwyższą ceną: 24352,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Świebodzin w roku 2025
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- WZPiFP-48-25 Dostawa odzieży branżowej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.