Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-15
Warszawa: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 70583 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4502284, faks 22 4502236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie do zamawiającego leków w ilościach i w asortymencie określonym w SIWZ. Zamówienie jest podzielone na 10 części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.62.10.00-9, 33.65.11.00-9, 33.69.40.00-1, 33.65.20.00-5, 33.62.12.00-1, 33.69.25.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala następujące wysokości wadiów dla poszczególnych części zamówienia: Część 1 zamówienia 200,00 PLN, Część 2 zamówienia 900,00 PLN, Część 3 zamówienia 810,00 PLN, Część 4 zamówienia 2.600,00 PLN, Część 5 zamówienia 170,00 PLN, Część 6 zamówienia 280,00 PLN, Część 7 zamówienia 10,00 PLN, Część 8 zamówienia 620,00 PLN, Część 9 zamówienia 230,00 PLN, Część 10 zamówienia 290,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie lub koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej oraz posiada zezwolenie lub koncesję na obrót środkami odurzającymi, jeżeli będzie ubiegać się o zamówienie na dostawę tych środków. Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to powyższy warunek muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie, zaś brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi dotyczyć każdego z wykonawców występujących wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Okres obowiązywania umowy ulegnie zmianie, gdy: a) Wartość towarów zakupionych przez zamawiającego w okresie obowiązywania umowy będzie mniejsza od wartości towarów określonej w umowie; okres obowiązywania umowy zostanie wydłużony do czasu wyczerpania wartości towarów określonej w umowie, nie dłużej jednak niż do 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy, b) Wartość towarów zakupionych przez zamawiającego określona w umowie zostanie wyczerpana przed upływem okresu obowiązywania umowy; w takim przypadku umowa rozwiązuje się z dniem wyczerpania wartości towarów określonej w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Warszawa, ul. Madalińskiego 25, Kancelaria Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla krwi oraz organów krwiotwórczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.10.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty farmaceutyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty farmaceutyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Substancje recepturowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Substancje recepturowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Czynniki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czynniki diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki przeciwkrwotoczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki przeciwkrwotoczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.12.00-1.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki przeciwnowotworowe i immunomodulacyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.20.00-5.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Płyny dożylne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyny dożylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.25.00-2.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.83.2025.ADB) Dostawa produktów leczniczych oraz kosmetyków.
- Dostawa płynów infuzyjnych - znak sprawy Adm 8/2025
- Zakup i dostawa substancji i artykułów pomocniczych wraz programami wspomagającymi recepturę apteczną.
- Dostawa produktu leczniczego stosowanego w leczeniu zakażenia oka (akantamoeboza rogówki) w ramach Ratunkowego Dostępu do Terapii Leczniczych (RDTL)
- Sukcesywna dostawa produktów diagnostycznych i odczynników chemicznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.