Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-03-20
Dynów: Przebudowa drogi gminnej Nr 10800 3- ul. B³onie w Dynowie, km 0 + 000 - km 0 + 350
Numer og³oszenia: 70586 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa drogi gminnej Nr 10800 3- ul. B³onie w Dynowie, km 0 + 000 - km 0 + 350.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie drogi gminnej nr 108003 ul. B³onie w Dynowie, km 0+000 - km 0+350 2) Zakres rzeczowy robót obejmuje: przebudowa 3-ch przepustów, wykonanie urz±dzeñ bezpieczeñstwa, wykonanie krawê¿ników, rowów odwadniaj±cych, studzienek kanalizacyjnych, nawierzchni asfaltowych, prace geodezyjne. 3) Szczegó³owy zakres prac okre¶la: a) kosztorys ¶lepy - za³±cznik nr 2 do SIWZ b) wzór umowy - stanowi±cy za³. nr 3 do SIWZ Minimalny ¿±dany okres gwarancji na wykonane roboty - 5 lat..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 7 000 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych ). 2.Wadium mo¿e byæ wniesione w: 1)pieni±dzu, 2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy - bêd±cy osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadaj±cymi osobowo¶ci prawnej, a tak¿e ww. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (spó³ka cywilna i konsorcjum) - spe³niaj±cy warunki okre¶lone w uPzp oraz w SIWZ. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 2.Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia je¿eli: 1)posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2)posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3)znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. .3Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana przez zamawiaj±cego na podstawie z³o¿onych przez Wykonawców o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w § 6 czê¶ci A SIWZ, wchodz±cych w sk³ad ofert. 4.Niespe³nienie któregokolwiek z ww. warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania (art. 24 uPzp)..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty, o tre¶ci zgodnej z okre¶lon± we wzorze stanowi±cym za³±cznik Nr 1 do SIWZ oraz nastêpuj±cych o¶wiadczeñ: 1)o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp (za³. nr 1 do oferty - wg wzoru); 2.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± niniejszego zamówienia oraz ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia w ofercie nastêpuj±cych dokumentów: 3)aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (za³. nr 2 do oferty); 4)aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (za³. nr 3 i za³. nr 4 do oferty). 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (za³. nr 5 do oferty). 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (za³. nr 6 do oferty). 3.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia nastêpuj±cych dokumentów: 1)wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci brutto oraz daty i miejsca wykonania (Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez wykonawcê tego warunku, je¿eli wykonawca udowodni, ¿e wykona³ nale¿ycie przynajmniej trzy roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot niniejszego zamówienia, przy czym warto¶æ brutto ka¿dej z tych robót wynosi³a co najmniej brutto 200 000 z³ (za³. nr 7 do oferty wg wzoru), 2)dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty wykazane w za³±czniku nr 7 zosta³y wykonane nale¿ycie (za³. oznaczone jako 7.1., 7.2., itd. do oferty.). 3)wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ, jakimi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca. (za³. 8. do oferty.). 4)Je¿eli w w/w wykazie Wykonawca wskaza³ narzêdzia i urz±dzenia, którymi bêdzie dysponowa³ nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ. (za³. oznaczone jako 8.1., 8.2., itd. do oferty.). Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie, posiadaj± odpowiednie kwalifikacje i wymagane uprawnienia: 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia oraz danymi dotycz±cymi zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci (za³. nr 9 do oferty wg wzoru). 6)W przypadku wskazania w w/w wykazie osób którymi wykonawca bêdzie dysponowa³ nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. (za³. oznaczone jako 9.1, 9.2. 9.3 itd. do oferty 7)dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± nadzorowaæ zamówienie posiadaj± wymagane uprawnienia zawodowe i spe³niaj± przepisy ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) (za³. oznaczone jako 9.1a., 9.2a., 9.3a. itd. do oferty) 4.W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia nastêpuj±cych dokumentów: 1)informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (Zamawiaj±cy pozytywnie oceni spe³nienie przez Wykonawcê tego warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± (lub obie formy ³±cznie) w kwocie nie mniejszej ni¿ 80% kwoty brutto zaproponowanej w ofercie (za³. nr 10 do oferty). 2)polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej (za³. nr 11 do oferty). 5.Do oferty nale¿y tak¿e do³±czyæ parafowany przez Wykonawcê projekt umowy (wzór umowy - stanowi±cy za³. nr 3 do SIWZ). Parafowany wzór umowy stanowiæ bêdzie za³. nr 12 do oferty. 6.Dowód wniesienia wadium - za³. nr 13 do oferty. 7.Wykaz podwykonawców przewidzianych przez wykonawcê w wykonaniu robót wraz ze wskazaniem czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom - za³. nr 14 do oferty. UWAGI DO § 6 1.W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie (konsorcja) przepisy uPzp oraz postanowienia SIWZ dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ pe³nomocnictwa. lub jego notarialn± kopiê. W tre¶ci udzielonego pe³nomocnictwa musz± siê znale¼æ nastêpuj±ce wskazania: pe³nomocnictwo dotyczy niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, nazwa z okre¶leniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia, ustanowiony pe³nomocnik oraz zakres jego umocowania. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji nale¿y do³±czyæ do oferty. Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w Dynowie, ul. Rynek 2, 36-065 Dynów, pokój nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI DYNÓW
wiêcej: przetargi DYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Ja³owcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzys³aw-Podborsko.
- Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego oraz progów zwalniaj±cych Zadanie Nr I - Dostawa i monta¿ o¶wietlenia solarnego Zadanie Nr II - Dostawa i monta¿ progów zwalniaj±cych
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowo¶ci Murzasichle.
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.