Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 705 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Zgierz: Zamówienie powtórzone do zamówienia "Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto -Zgierz -część IV"
- PRZEBUDOWA ULICY BORUTY NA ODCINKU OD UL. ENERGETYKÓW DO UL. KWASOWEJ.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny
47205772100000, ul.
Plac Jana Pawła II
16,
95100
Zgierz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
0427162854 w. 200, 7143200, faks
427 143 203, e-mail
estasiak@umz.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie powtórzone do zamówienia "Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto -Zgierz -część IV" - PRZEBUDOWA ULICY BORUTY NA ODCINKU OD UL. ENERGETYKÓW DO UL. KWASOWEJ.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje przebudowę ulicy Boruty w Zgierzu, na odcinku od ulicy Energetyków do ulicy Kwasowej, polegającą na: naprawie podbudowy, wymianie,odtworzeniu i budowie krawężników, budowie i przebudowie wjazdów na posesje, wykonaniu nawierzchni asfaltobetonowej, zgodnie z zakresem rzeczowym pokazanym na załączonej mapie - załącznik nr 1, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 oraz sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i aktualnie obowiązującymi normami i przepisami oraz z najwyższą starannością. Przedmiar robót, stanowiący zał. nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Całkowitą wymianę i budowę brakujących krawężników na nowe o wymiarach 15x30 cm,o łącznej długości ok. 831 m. Krawężniki wykonać na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężników przystosować do wysokości planowanej nawierzchni, światło krawężników zgodnie z rysunkiem. 2. Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej na grubość 4 cm, na powierzchni ok. 120 m2 na skrzyżowaniu z ulicą Energetyków. 3. Wykonanie miejscowych napraw podbudowy tłuczniem i betonem z wyrównaniem masą asfaltową. Przyjęta do naprawy powierzchnia wynosi ok. 282 m2. 4. Przebudowę istniejącego wjazdu na posesję - ul. Kwasowa nr 20, z kostki betonowej o gr. 8 cm,o łącznej powierzchni ok. 110 m2, w zakresie przystosowania wysokościowego do nowej wysokości nawierzchni ulicy. 5. Wykonanie nawierzchni na dojściu do budynku -ul. Kwasowa 18b, z kostki brukowej o grubości 8 cm, o powierzchni ok. 21 m2, ułożonej na podbudowie z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm. 6. Wykonanie nowych wjazdów na posesje z tłucznia kamiennego o grubości 20 cm o łącznej powierzchni ok. 250 m2 i nawierzchni asfaltowej wg. poz. 8. 7. Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z piasku oraz spryskanie jej emulsją asfaltową, powierzchnia ok. 2845 m2. 8. Wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej - warstwa wiążąca jako uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni asfaltowej o grubości 4 cm, powierzchnia ok. 450 m2 oraz nawierzchni ścieralnej na jezdni, betonowych wjazdach na posesje (istniejących i nowych) o grubości 5 cm po zagęszczeniu, na powierzchni ok. 2845 m2 Połączenia nowej nawierzchni ze starą wykonać na dotychczasowym poziomie, bez uskoków. 9. Regulację wysokościową włazów studni kanalizacyjnych, studni telefonicznej oraz wpustów deszczowych - szt. 36 oraz skrzynek zasuw wodociągowych - szt. 12. 10. Uporządkowanie poboczy po obu stronach drogi na szerokość 1,0 m od krawężników. Uporządkowanie polega na wykoszeniu i wycięciu chwastów, krzewów i samosiejek oraz wyrównanie powierzchni gruntu. Szacowana powierzchnia poboczy wynosi 684 m2. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: - geodezyjne pomiary wytyczenia i inwentaryzacji, - koszty prób, badań, odbiorów i inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych, - koszt opracowania projektu organizacji ruchu na czas budowy, - koszty usunięcia ewentualnie występujących kolizji, - koszty regulacji pionowej studzienek kanalizacyjnych, telefonicznych oraz wpustów, skrzynek zasuw i hydrantów wodociągowych. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu, związany z ograniczeniem lub zamknięciem drogi na czas budowy. 4. Wykonawca musi uzyskać decyzję na czasowe zajęcie ulicy. Ulica Kwasowa, ulica Energetyków i ulica Boruty są drogami gminnymi. 5. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie drogi. 6. Materiał pochodzący z frezowania nawierzchni bitumicznej Wykonawca przewiezie na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Odległość przewozu do 2 km. 7. Elementy starej nawierzchni pochodzące z rozbiórki, a nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 8. Materiały pochodzące z rozbiórki, a nie nadające się do dalszego zagospodarowania Wykonawca wywiezie na wysypisko lub do zakładu utylizacji. 9. Roboty w pasie drogowym należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla przedsiębiorców prowadzących swoją działalność na przyległych posesjach. O zamknięciu odcinka ulicy Boruty dla ruchu kołowego należy powiadomić właścicieli przyległych posesji lokalnymi ogłoszeniami z 7 dniowym wyprzedzeniem. 10. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej. Na okres realizacji robót wymagane jest, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę: co najmniej 2 osoby w specjalności ogólnobudowlanej lub drogowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT220960.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 285000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. tj. "w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości."
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.