Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-04-21
Og³oszenie nr 70602 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Paw³owice: Przebudowa obiektów sportowych - boisk wielofunkcyjnych Gminnego O¶rodka Sportu w Paw³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa ¦l±skiego na lata 2014-2020; Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny O¶rodek Sportu, krajowy numer identyfikacyjny
7274870000000, ul.
ul. Sportowa
14,
43250
Paw³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
324 724 215, e-mail
gos@pawlowice.pl, faks
324 724 215.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka administracji smorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
http://bip.gwpawlowice.finn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.gwpawlowice.finn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Paw³owice ul. Sportowa 14
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa obiektów sportowych - boisk wielofunkcyjnych Gminnego O¶rodka Sportu w Paw³owicach
Numer referencyjny: GOS 131/1/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont istniej±cych boisk przy Gminnym O¶rodku Sportu w Paw³owicach przy ul. Sportowej wraz z wykonaniem zadaszenia nad boiskami wielofunkcyjnymi a nastêpnie wykonaniu instalacji fotowoltaicznej na konstrukcji wiaty. Zakres szczegó³owy: 1. Roboty przygotowawcze i pomiarowe. 2. Rozbiórka istniej±cych boisk wraz z demonta¿em ogrodzenia i istniej±cych ci±gów pieszych z kostki betonowej. 3. Wykonanie stóp fundamentowych wraz z belkami usztywniaj±cymi . 4. Wykonanie systemu drena¿y. 5. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej na konstrukcji kamiennej 6. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni z trawy syntetycznej na konstrukcji kamiennej 7. Budowa konstrukcji wiaty z drewna klejonego wraz z pokryciem panelami poliwêglanowymi. 8. Wykonanie instalacji z panelami fotowoltaicznymi na zadaszeniu boisk. 9. Odtworzenie ci±gów pieszych i powtórny monta¿ ogrodzenia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45310000-3
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 5
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ polisê odpowiedzialno¶ci cywilnej deliktowej i kontraktowej obejmuj±c± dzia³alno¶æ zwi±zan± z prowadzonymi pracami wskazanymi w SIWZ.
Suma gwarancyjna nie mniejsza ni¿: 1.000.000,00 z³;
Powy¿szy zakres powinien tak¿e obejmowaæ poni¿sze ryzyka:
a) Odpowiedzialno¶æ cywiln± za produkt - do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej
b) Odpowiedzialno¶æ cywiln± podwykonawców i dalszych podwykonawców - do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej
c) Odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e po odbiorze prac, do których dosz³o wskutek wadliwo¶ci prac/us³ug - do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej
d) Odpowiedzialno¶æ za szkody w rzeczach ruchomych i nieruchomo¶ciach przekazanych celem wykonania obróbki, naprawy i tym podobnych czynno¶ci - do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej
e) Odpowiedzialno¶æ cywiln± pracodawcy - do wysoko¶ci sumy gwarancyjnej
f) Odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone w instalacjach podziemnych jakie mog± powstaæ w nastêpstwie prowadzonych prac
g) Klauzula wibracyjna
h) Klauzula reprezentantów, przy czym za reprezentantów nie uwa¿a siê kierowników budowy
i) Dopuszcza siê zastosowanie franszyzy redukcyjnej/udzia³u w³asnego w szkodzie nie wy¿szych ni¿ 1.000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
6.2.3.1. nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawid³owo ukoñczy³ minimum:
- 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 1 200.000,00 z³ brutto ka¿da, obejmuj±ce ka¿da swoim zakresem budowê, przebudowê lub rozbudowê boisk o nawierzchni poliuretanowej wraz z zagospodarowaniem terenu,
UWAGI:
1. Tre¶æ tego warunku w istocie wyra¿a wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykona³ ww roboty budowlane. Dla Zamawiaj±cego miar± wiedzy i do¶wiadczenia w ramach niniejszego warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej jest bowiem niezak³ócone - co najmniej dwukrotne - powtórzenie ww. przedsiêwziêcia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia nie mog± sumowaæ [³±czyæ] potencja³u w zakresie robót budowlanych, o których mowa powy¿ej gdy¿ wypacza³oby to cel, który powinien zostaæ osi±gniêty poprzez tak postawiony warunek. Ewentualne sumowanie tego samego rodzaju robót budowlanych [przedsiêwziêæ] o których mowa powy¿ej, przez dwa ró¿ne podmioty, wchodz±ce w sk³ad konsorcjum, nie stwarza³oby bowiem takiej sytuacji, jak wykonanie tych robót przez jeden podmiot.
3. Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy
od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku.
4. Równowarto¶æ w z³otych zadañ rozliczanych w walutach obcych zostanie okre¶lona wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym og³oszenie
o niniejszym postêpowaniu zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
5. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku do¶wiadczenia, zobowi±zany jest wykazaæ ¿e podmioty te zrealizuj± roboty budowlane do realizacji których
te zdolno¶ci s± wymagane.
6.2.3.2. W celu spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y wykazaæ dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Nale¿y wykazaæ dysponowaniem co najmniej:
1. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy.
2. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych - kierownik robót ds. elektrycznych.
3. jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodoci±gów, gazu i kanalizacji, - kierownik robót ds. sanitarnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia nale¿y z³o¿yæ: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 "uPzp",z³o¿onego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji http://bip.gwpawlowice.finn.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 3. 1. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.1. w 8.2.1. SIWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 1.1.a Uwag do pkt 8 SIWZ, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania. 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Regulacjê pkt 2 stosuje siê.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
8.1.1.
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
8.1.2
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6. do SIWZ.
8.1.3.
dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w pkt 6.2.2. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z art. 26 ust. 2f "uPzp": Je¿eli oka¿e siê to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów w szczególno¶ci: 6.1 BOISKO Z TRAWY SYNTETYCZNEJ a) Deklaracja zgodno¶ci z norm± PN-EN 15330-1:2014. b) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowan± inwestycjê wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchniê. c) Kompletny raport z badañ nawierzchni wykonany przez akredytowane laboratorium potwierdzaj±cy typ nawierzchni, jej gêsto¶æ oraz wysoko¶æ w³ókien. d) Aktualny Atest higieniczny PZH dla trawy syntetycznej. e) Raport klasyfikacyjny potwierdzaj±cy uzyskanie klasyfikacji ogniowej w zakresie reakcji na ogieñ zgodnie z norm± EN 13501-1. f) Kartê techniczn± oferowanej nawierzchni potwierdzon± przez producenta zawieraj±c± szczegó³ow± charakterystykê i parametry techniczne nawierzchni. g) Próbkê trawy syntetycznej o wymiarach 20x15 cm. 6.2 BOISKO Z NAWIERZCHNI SYNTETYCZNEJ POLIURETANOWEJ a) Kompletny raport z badañ laboratoryjnych lub aktualna rekomendacja techniczna ITB, wykonane przez akredytowane laboratorium, potwierdzaj±cy spe³nienie wymaganych cech funkcjonalnych, b) Kompletny raport z badania wykonany przez akredytowane laboratorium, na zgodno¶æ z wymaganiami normy dla nawierzchni wewnêtrznych EN 14904, potwierdzaj±cy pozosta³e nie wyszczególnione powy¿ej cechy funkcjonalne, c) Atest Higieniczny PZH lub równowa¿ny, d) Kompletny raport z badania na zgodno¶æ z ochron± ¶rodowiska naturalnego wykonane przez niezale¿ne akredytowane laboratorium, potwierdzaj±cy wyszczególnione wymagane minimalne zawarto¶ci metali ciê¿kich e) Kompletny raport z badania zawarto¶ci WWA, okre¶laj±cy kategoriê. f) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzaj±ca spe³nienie wyspecyfikowanych wymagañ technologicznych, g) Autoryzacja producenta systemu upowa¿niaj±ca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniu wraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji, h) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielko¶ci min. 10 x 10 cm,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
35.000,00 z³ wniesione wg SIWZ
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja i rêkojmia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dopuszczonych przez Zamawiaj±cego zmian okre¶lonych w ust. 2 oraz w zakresie przewidzianym w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Strony Umowy maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach : a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu robót, konieczno¶ci zmian ST w zakresie, w jakim w/w okoliczno¶ci mia³y lub mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonych Umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu Umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, oraz wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych w tym okre¶lonych w artykule 144 ust. 1 pkt 2) Pzp, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, gdy wyst±pi niebezpieczeñstwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d) gdy wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi± opó¼nienia z tytu³u decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, f) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ niezale¿ne od Stron losowe zdarzenie zewnêtrzne, które by³o nieuchronne oraz niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. 2) Strony s± uprawnione do ¿±dania zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a) je¿eli bêdzie to konieczne dla realizacji przedmiotu umowy z ST lub zasadami wiedzy technicznej, przyspieszy ukoñczenie, zmniejszy Zamawiaj±cemu koszty przy realizacji lub je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego ze wzglêdu na trwa³o¶æ wykonania lub zmniejszenia kosztów eksploatacji. b) konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w ST a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad tej ST lub zmiany stanu prawnego w oparciu o który j± przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c) wyst±pienia warunków terenu robót odbiegaj±cych w sposób istotny od przyjêtych w ST, w szczególno¶ci napotkania niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d) konieczno¶ci zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa, e) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, f) wyst±pienia si³y wy¿szej, w rozumieniu pkt 1 lit. g), uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. Wykonawca jest uprawniony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach okre¶lonych w ust. 2 pkt. 2, z zastrze¿eniem § 1 ust 4 wy³±cznie w zakresie rzeczywi¶cie poniesionych, uzasadnionych, koniecznych do poniesienia i udokumentowanych kosztów zwi±zanych bezpo¶rednio z realizacj± przedmiotu umowy. 4. Zamawiaj±cy jest uprawniony do dokonania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy. 5. Je¿eli Wykonawca uwa¿a siê za uprawnionego do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót na podstawie ust. 2 pkt. 1, zmiany Umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 3 lub zmiany Umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany Umowy/protoko³u konieczno¶ci wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do propozycji/¿±dania takiej zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5 powinien zostaæ przekazany niezw³ocznie, jednak¿e nie pó¼niej ni¿ w terminie 10 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedzia³ siê, lub powinien dowiedzieæ siê o danym zdarzeniu lub okoliczno¶ciach. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem/protoko³em konieczno¶ci, o którym mowa w ust. 5, wszelkich innych dokumentów wymaganych Umow±, w tym propozycji rozliczenia przygotowanej w oparciu o zasady okre¶lone w § 1 ust 4 i informacji uzasadniaj±cych propozycjê/¿±danie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê propozycji/¿±dania zmiany. 8. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia bie¿±cej dokumentacji koniecznej dla uzasadnienia propozycji/¿±dania zmiany i przechowywania jej na terenie robót b±d¼ w innym miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. 9. Po otrzymaniu wniosku/protoko³u konieczno¶ci, o którym mowa w ust. 5 w³a¶ciwy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadno¶ci, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i wydania Wykonawcy polecenia prowadzenia dalszej dokumentacji bie¿±cej uzasadniaj±cej propozycjê/ ¿±danie zmiany. 10.Wykonawca jest zobowi±zany do okazania do wgl±du w³a¶ciwemu Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentacji, o której mowa w ust. 8 i przed³o¿enia na ¿±danie Zamawiaj±cego jej kopii. 11. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku/protoko³u konieczno¶ci, o którym mowa ust. 5 wraz z propozycj± wyceny robót i informacj± uzasadniaj±c± ¿±danie zmiany Umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowi±zany jest do pisemnego ustosunkowania siê do zg³oszonej propozycji/¿±dania zmiany Umowy, i odpowiednio propozycji wyceny robót, i przekazania go Zamawiaj±cemu wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji propozycji/¿±dania zmiany. 12. W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania propozycji/¿±dania zmiany, zaopiniowanego przez w³a¶ciwego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Zamawiaj±cy zaakceptuje zmianê poprzez podpisanie protoko³u konieczno¶ci lub odpowiednio powiadomi pisemnie Wykonawcê akceptacji propozycji zmiany lub o braku akceptacji propozycji/¿±dania zmiany. 13. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy/-ów wskazanego/-ych w § 6 ust. 3 umowy na zasadach okre¶lonych odpowiednio w § 6 ust. 18. 14. W przypadku gdy nie ma zastosowania § 6 ust. 18 zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, któremu/-ym powierzono wykonanie czê¶ci przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiaj±cego na zmianê Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, wyra¿ona poprzez akceptacjê Umowy o podwykonawstwo. 15.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany osób wymienionych w § 4. Zmiana musi byæ zaakceptowana przez Zamawiaj±cego i nie wymaga aneksu do umowy. 16.Wszelkie zmiany Umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do Umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci. 17.W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany Umowy nastêpuj±ce zmiany: 1) zaakceptowana przez Zamawiaj±cego zmiana którejkolwiek z osób wymienionych w § 4, 2) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, 3) danych teleadresowych, 4) danych rejestrowych, 5) bêd±ce nastêpstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 18. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 19. Przyczyny dokonania zmian postanowieñ umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale¿y opisaæ w stosownych dokumentach (notatka s³u¿bowa, pismo wykonawcy, protokó³ konieczno¶ci, wpis do dziennika budowy itp.). 20. W rezultacie dokonania czynno¶ci opisanych w powy¿szych punktach mo¿e doj¶æ do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj±cy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI PAW£OWICE
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych z terenu gminy Paw³owice dla Gminnego Zespo³u Komunalnego w Paw³owicach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Paw³owice w roku 2025
- DOSTAWA WYPOSA¯ENIA ORAZ SPRZÊTU DLA OSP PAW£OWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEÑSTWA W POWIECIE PIÑCZOWSKIM
wiêcej: przetargi PAW£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespo³u boisk wraz z infrastruktur± przy M³odzie¿owym O¶rodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bie¿±cych w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych bêd±cych w³asno¶ci± Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowo¶ci Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacj± na Centrum Integracji Miêdzypokoleniowej
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.