To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 70606 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 10" w Ostrowie Wielkopolskim.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 45120-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, krajowy numer identyfikacyjny
63197600000, ul.
Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 5822400, 7366241, faks
625 918 206, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umostrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 10" w Ostrowie Wielkopolskim.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIG.RZP.271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Publicznego Przedszkola nr 10" w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 7 do SIWZ. II. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: ul. Modrzewskiego 4, Ostrów Wielkopolski, działki nr: 75/4, 79, 78/1, 80/1, 83/3, 84/3 obręb 0037. III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. obecność na budowie min. jedna wizyta na tydzień inspektora w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z zastrzeżeniem pkt 3.3.12. SIWZ, 12. obecność na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie ze złożoną ofertą, potwierdzona wpisem na liście obecności będącej w posiadaniu i w siedzibie zamawiającego w pokoju 303 budynku Urzędu Miejskiego w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 900 - 1500, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót oraz na każde wezwanie zamawiającego; wykonawca jest zobowiązany do wpisania się do przedmiotowej listy obecności po każdorazowej kontroli budowy. Inspektorzy pozostałych branż są zobowiązani do obecności w czasie odbiorów robót zanikających, prób, badań i kontroli oraz na każde wezwanie zamawiającego. UWAGA: zaoferowanie dodatkowej wizyty w tygodniu na budowie inspektora w specjalności konstrukcyjno-budowlanej stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 13. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 14. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 15. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. IV. Inne wymagania i uwagi: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. 3. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: 1) robotami murowymi w zakresie wykonania nowych ścianek, poszerzania istniejących otworów, 2) robotami malarskimi, 3) robotami montażowymi w zakresie stolarki drzwiowej, 4) robotami w zakresie wymiany podłóg, 5) robotami w zakresie wykonania instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru i oświetlenia ewakuacyjnego. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. V. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 7, 2. Projekt budowlano - wykonawczy (architektura i konstrukcja) - załącznik nr 9, 3. Projekt budowlano - wykonawczy (sanitarna) - załącznik nr 10, 4. Projekt budowlano - wykonawczy (elektryczna) - załącznik nr 11, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (budowlana) - załącznik nr 12, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (sanitarna) - załącznik nr 13, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (elektryczna) - załącznik nr 14, 8. Przedmiar robót (budowlana) - załącznik nr 15, 9. Przedmiar robót (sanitarna) - załącznik nr 16, 10. Przedmiar robót (elektryczna) - załącznik nr 17, 11. Ekspertyza techniczna w zakresie bezpieczeństwa pożarowego Publicznego Przedszkola nr 10 - załącznik nr 18, 12. postanowienie nr 246/2014 - załącznik nr 19, 13. postanowienie nr 246-1/2014 - załącznik nr 20, 14. postanowienie nr 15/2016 - załącznik nr 21, 15. tablica - baner - załącznik nr 22.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4080.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4300,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.