To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Rawicz: Przebudowa ulic: Łabędziej, Malinowej, Wiśniowej i Morelowej w Sierakowie wraz z odwodnieniem
Numer ogłoszenia: 70606 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32134 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic: Łabędziej, Malinowej, Wiśniowej i Morelowej w Sierakowie wraz z odwodnieniem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulic: Łabędziej, Malinowej, Wiśniowej i Morelowej w Sierakowie wraz z odwodnieniem w ramach zadania: Budowa infrastruktury we wsi Sierakowo, w tym: przebudowa drogi ul. Łabędziej, Wiśniowej, Morelowej i Malinowej. 2. Zakres zadania obejmuje przebudowę ulic o łącznej długości około 450,00 m, w tym: 1) przebudowa nawierzchni ulicy Łabędziej (dł. około - 60 m) z kostki betonowo brukowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 980,60 m2 (w tym: 329,32 m2 jezdni, 100,80 m2 wjazdów do posesji i 550,48 m2 chodnika), wykonanie odwodnienia ulicy poprzez 1 wpust uliczny z przykanalikami, regulacja pionowa studzienek - 5 szt. oraz opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu wraz z oznakowaniem ulicy, 2) przebudowa nawierzchni ulicy Malinowej (dł. około - 210 m) z kostki betonowo brukowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 2.019,86 m2 (w tym: 1.276,24 m2 jezdni, 74,00 m2 wjazdów do posesji i 669,62 m2 chodnika), wykonanie odwodnienia ulicy poprzez 9 wpustów ulicznych z przykanalikami, regulacja pionowa studzienek - 16 szt., usunięcie kolizji linii napowietrznej nn 0,4 kV oraz opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu wraz z oznakowaniem ulicy. 3) przebudowa nawierzchni ulicy Wiśniowej (dł. około - 180 m) z kostki betonowo brukowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 1.727,70 m2 (w tym: 1.092,50 m2 jezdni, 55,50 m2 wjazdów do posesji i 579,70 m2 chodnika), wykonanie odwodnienie ulicy poprzez 8 wpustów ulicznych z przykanalikami, regulacja pionowa studzienek - 10 szt. oraz opracowanie projektu zmiany organizacji ruchu wraz z oznakowaniem ulicy 4) przebudowa chodników oraz wjazdów do posesji w ulicy Morelowej z kostki betonowo brukowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 340,00 m2 (w tym: 84,00 m2 wjazdów do posesji i 256,00 m2 chodnika) 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe, 2) projektów budowlanych 3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. 5. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane zgodnie z wydanymi decyzji, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 6. Roboty winny być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 7. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.6.2011wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym 4) projektach budowlanych 5) Polskich Normach 8. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 9. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) opracowanie i zatwierdzenie projektów zmiany organizacji ruchu na odcinkach wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania ulic; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177 poz. 1729), 2) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 5) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 6) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 7) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 8) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 9) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. 10. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o roboty budowlane zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy oraz do złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
- Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 634283,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 588449,81
Oferta z najniższą ceną: 588449,81 / Oferta z najwyższą ceną: 990085,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- "Remont drogi powiatowej nr 2700E w miejscowościach Sokołów, Podsokołów, Jasionna - gmina Bolimów"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.