Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-03-30
Olsztyn: Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych skrapiarek do emulsji
Numer ogłoszenia: 70610 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie , ul. Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 535 66 30, faks 89 535 66 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 3 szt. fabrycznie nowych skrapiarek do emulsji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech sztuk fabrycznie nowych skrapiarek do emulsji asfaltowej, jednego typu, doczepianych, dostosowanych do holowania przez dowolne pojazdy (przystosowane do holowania przyczep) wraz z załadunkiem, rozładunkiem, transportem oraz przeszkoleniem operatorów. 1.1Minimalne wymagania dla każdej ze skrapiarek: a)pojemność użyteczna zbiornika min. 1500 litrów; b)zbiornik emulsji izolowany; c)palnik zasilany olejem napędowym/olejem opałowym; d)szybkość podgrzewania przy pełnym zbiorniku emulsji- min 35 stopni C /h e)maksymalny spadek temperatury emulsji przy temperaturze otoczenia 15 stopni C- do 2 stopni C/h f)niezależny napęd silnikiem spalinowym z rozruchem elektrycznym; g)spryskiwacz (lanca) z wężem długości minimum 6 mb; h)podwozie: jedno lub dwuosiowe z homologacją; i)oświetlenie drogowe oraz oznakowanie zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym j)minimalna temperatura podgrzewania emulsji 60 stopni C. k)wskaźnik temperatury emulsji wyskalowany w stopniach Celsjusza. l)zużycie paliwa układu podgrzewania emulsji przy ciągłej pracy do 4 dm3/h. ł)pojemność zbiornika paliwa palnika min 20 dm3 m)wbudowany układ czyszczenia układu skrapiającego, n)zaczep regulowany do przyczepy lub samochodu; o)układ hamulcowy: pneumatyczny lub najazdowy; p)pompa o wydajności min. 200l/min; r)zabezpieczenie przeciążeniowe pompy emulsji; s)programator temperatury emulsji; t)instalacja robocza przystosowana do pracy w temperaturze min. 180 stopni C; 1.1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a)zakup trzech skrapiarek; b)załadunek, transport oraz rozładunek każdej ze skrapiarek w poszczególnych miejscach; c)przeszkolenia pracowników PSD w zakresie użytkowania w/w skrapiarek. d)przeglądy skrapiarek wynikające z warunków gwarancji. 1.2.Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy od daty dostawy każdej ze skrapiarek. a)dojazd serwisantów i usunięcie usterek/wad fabrycznych w okresie gwarancji leżą po stronie Wykonawcy i na jego koszt. (wymagany bezpłatny serwis gwarancyjny) b)czas usunięcia usterek/wad fabrycznych: do 72 godz. od chwili pisemnego zgłoszenia. c)czas przyjazdu serwisu gwarancyjnego od czasu zgłoszenia usterki/wady faksem lub drogą elektroniczną nie może być dłuższy niż 72 godz. d)wymagana gwarancja producenta skrapiarek- minimum 12 miesięcy. Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o okresie gwarancji na oferowane skrapiarki. e)dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia w dniu odbioru każdej ze skrapiarek. Dokumenty gwarancyjne będą w języku polskim lub w przypadku dokumentów w języku obcym, z dołączonym tłumaczeniem. 1.3Wykonawca zobowiązany jest również do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez każdą ze skrapiarek wymagań określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym. Skrapiarki winny posiadać niezbędne wyposażenia oraz dokumenty dopuszczające je do ruchu drogowego w Polsce, umożliwiające ich eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. 1.4.Skrapiarki należy dostarczyć w następujące miejsca: a)Obwód Drogowy Nr 1 w Olsztynku, ul. Sielska 2A, w ilości 1 skrapiarka; b)Obwód Drogowy Nr 2 w Barczewie, ul. Kościuszki 80, w ilości 1 skrapiarka; c)Obwód Drogowy Nr 3 w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 34, w ilości 1 skrapiarka, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-15:00..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.10.00 - Sprzęt do konserwacji dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 4 500 PLN ( cztery tysiące pięćset złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia w zakresie art. 22 ust 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony formularz oferty wraz ze szczegółową specyfikacją oferowanych skrapiarek; - pełnomocnictwo/a, jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.00
- 2 - OKRES GWARANCJI - 2.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Olsztyn, ul. Cementowa 3, sekretariat IV piętro, pokój 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na skórę i śluzówkę - powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.