Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Iława: Dostawę artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 12/2011
Numer ogłoszenia: 70636 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 12/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 12/2011: Zadanie nr 1 Igły do ostrzykiwania Zadanie nr 2 Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora Philips Heartstart Zadanie nr 3 Końcówka do odsysania pola operacyjnego Zadanie nr 4 Smoczek do karmienia i butelki Zadanie nr 5 Materiały eksploatacyjne do monitora FX2000 Zadanie nr 6 Oprzyrządowanie do aparatu Inflant Flow Zadanie nr 7 Filtr do prowadzenia wentylacji zastępczej Zadanie nr 8 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń Zadanie nr 9 Pojemniki na badania histopatologiczne Zadanie nr 10 Ostrza do dermatomu Wagner Zadanie nr11 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych Zadania nr 12 Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300 Zadania nr 13 Ostrza do piły PRO 6300 Zadanie nr 14 Ostrza wielorazowe do Artroskopii Zadanie nr 15 Elektrody do koablacji tkanek Zadanie nr 16 Uchwyt do lampy bezcieniowej Zadanie nr 17 Pessar kołnierzowy Zadanie nr 18 Regulator ssania do wysokiej próżni Zadanie nr 19 Uchwyt do drenów Zadanie nr 20 Maski, czepki, fartuchy w kolorze zielonym Zadanie nr 21 Czepki, fartuchy w kolorze niebieskim Zadanie nr 22 Czepki, fartuchy w kolorze białym Zadanie nr 23 Spodenki do kolonoskopi Zadanie nr 24 Pokrowiec, ochraniacz i osłona Zadanie nr 25 Podkład pola operacyjnego Zadanie nr 26 Serwety włókninowe Zadanie nr 27 Zestaw do drenażu opłucnej Zadanie nr 28 Wosk kostny Zadanie nr 29 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne Zadanie nr 30 Środki dezynfekcyjne do myjni automatycznej EDT 3 Zadanie nr 31 Akcesoria do aparatu AespireS5: Datex-Ohmeda Zadanie nr 32 Akcesoria do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM Zadanie nr 33 Czujnik SpO2 do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM Zadanie nr 34 Ciśnieniomierze zegarowe i części zamienne Zadanie nr 35 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I jednoprzewodowe Zadanie nr 36 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I dwuprzewodowe Zadanie nr 37 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z użyczeniem glukometrów Zadanie nr 38 Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego Zadanie nr 39 Podkłady higieniczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.13.20-9, 33.68.10.00-7, 33.16.90.00-2, 31.53.20.00-4, 42.13.11.40-9, 33.19.80.00-4, 33.14.11.10-1, 33.63.16.00-8, 33.14.24.13-5, 38.42.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3.w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7.zmiana dotyczy terminu realizacji umowy- w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzysta asortymentu będącego przedmiotem umowy w terminie 12 miesięcy od dnia jej podpisania - Zamawiający może, za zgodą Wykonawcy, przedłużyć termin realizacji umowy. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy. Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Igły do ostrzykiwania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do ostrzykiwania - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora Philips Heartstart.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do stymulacji przezskórnej do defibrylatora Philips Heartstart - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Końcówka do odsysania pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówka do odsysania pola operacyjnego - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Smoczek do karmienia i butelki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Smoczek do karmienia i butelki - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.68.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Materiały eksploatacyjne do monitora FX2000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały eksploatacyjne do monitora FX2000 - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Oprzyrządowanie do aparatu Inflant Flow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprzyrządowanie do aparatu Inflant Flow - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Filtr do prowadzenia wentylacji zastępczej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr do prowadzenia wentylacji zastępczej - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Zestaw do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Pojemniki na badania histopatologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na badania histopatologiczne - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Ostrza do dermatomu Wagner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do dermatomu Wagner - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr11 Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki do czyszczenia narzędzi laparoskopowych - 3 pozycje asortymwentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadania nr 12 Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do diatermii AESCULAP GN 300 - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadania nr 13 Ostrza do piły PRO 6300.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza do piły PRO 6300 - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 Ostrza wielorazowe do Artroskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wielorazowe do Artroskopii - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 Elektrody do koablacji tkanek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do koablacji tkanek - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 Uchwyt do lampy bezcieniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do lampy bezcieniowej - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 Pessar kołnierzowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pessar kołnierzowy - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 Regulator ssania do wysokiej próżni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator ssania do wysokiej próżni - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.11.40-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 Uchwyt do drenów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uchwyt do drenów - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 Maski, czepki, fartuchy w kolorze zielonym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, czepki, fartuchy w kolorze zielonym - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 Czepki, fartuchy w kolorze niebieskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki, fartuchy w kolorze niebieskim - 2 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 Czepki, fartuchy w kolorze białym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki, fartuchy w kolorze białym - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 Spodenki do kolonoskopi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spodenki do kolonoskopi - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 Pokrowiec, ochraniacz i osłona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowiec, ochraniacz i osłona - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 Podkład pola operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład pola operacyjnego - 1 pozycja asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 Serwety włókninowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety włókninowe - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 Zestaw do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu opłucnej - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 Wosk kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne i diagnostyczne - 7 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 Środki dezynfekcyjne do myjni automatycznej EDT 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki dezynfekcyjne do myjni automatycznej EDT 3 - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 Akcesoria do aparatu AespireS5: Datex-Ohmeda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do aparatu AespireS5: Datex-Ohmeda - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 Akcesoria do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 Czujnik SpO2 do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujnik SpO2 do monitorów anestezjologicznych Datex-Ohmeda;CAM; FM - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 Ciśnieniomierze zegarowe i części zamienne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierze zegarowe i części zamienne - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I jednoprzewodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I jednoprzewodowe - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36 Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I dwuprzewodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiety do pomiaru nieinwazyjnego RR I dwuprzewodowe - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37 Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z użyczeniem glukometrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do mierzenia stężenia glukozy we krwi wraz z użyczeniem glukometrów - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38 Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39 Podkłady higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkłady higieniczne - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Dostawa znaków drogowych
- Artykuły spożywcze różne ( 2024 )
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Mięso i wędliny ( 2 /24 )
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.