eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń PodlaskiDostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-15

Radzyń Podlaski: Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej..
Numer ogłoszenia: 70639 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55507 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4132267, faks 83 4132200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim zgodnie z zakresem i w ilościach wskazanych w treści niniejszej SIWZ. Zadanie nr 1 - Zestawy operacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ Zadanie nr 2 - Zestawy serwet zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ Zadanie nr 3 - Fartuchy operacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SIWZ Zadanie nr 4 - Obłożenia do operacji zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SIWZ Zadanie nr 5 - Serwety chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.5 do SIWZ Zadanie nr 6 - Jałowe osłony na przewody zgodnie z załącznikiem nr 4.6 do SIWZ Zadanie nr 7- Jałowe osłony na przewody zgodnie z załącznikiem nr 4.7 do SIWZ Zadanie nr 8 - Prześcieradła niejałowe zgodnie z załącznikiem nr 4.8 do SIWZ Zadanie nr 9- Okulary ochronne zgodnie z załącznikiem nr 4.9 do SIWZ Zadanie nr 10 - Odzież ochronna zgodnie z załącznikiem nr 4.10 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 35.11.34.70 - Ochronne koszule lub spodnie 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Zestawy operacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANEP s.r.o. Brněnská 1246, 665 01 Rosice u Brna Republika Czeska, Brněnská 1246, Rosice koło Brna, kraj/woj. Czechy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57918,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50673,60

  • Oferta z najniższą ceną: 50673,60 / Oferta z najwyższą ceną: 50673,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Zestawy serwet zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANEP s.r.o. Brněnská 1246,665 01 Rosice u Brna Republika Czeska, Brněnská 1246,665 01 Rosice, Rosice koło Brna, kraj/woj. Czechy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29121,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29538,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29538,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29953,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Fartuchy operacyjne zgodnie z załącznikiem nr 4.3 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o. o., ul. Partyzancka 133/151,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32551,20

  • Oferta z najniższą ceną: 32551,20 / Oferta z najwyższą ceną: 32551,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Obłożenia do operacji zgodnie z załącznikiem nr 4.4 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o. o. ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, ul. Partyzancka 133/151,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18538,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19527,05

  • Oferta z najniższą ceną: 19527,05 / Oferta z najwyższą ceną: 19527,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie nr 5 - Serwety chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.5 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o. o., ul. Partyzancka 133/151,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11372,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11484,72

  • Oferta z najniższą ceną: 11484,72 / Oferta z najwyższą ceną: 19265,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7- Jałowe osłony na przewody zgodnie z załącznikiem nr 4.7 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANEP s.r.o. Brněnská 1246 665 01 Rosice u Brna Republika Czeska, Brněnská 1246 665 01 Rosice, Rosice koło Brna, kraj/woj. Czechy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1415,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4538,16

  • Oferta z najniższą ceną: 4538,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4538,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - Prześcieradła niejałowe zgodnie z załącznikiem nr 4.8 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BISMED Michał Stańczyk, ul. Kruczkowskiego 10,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8376,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12216,96

  • Oferta z najniższą ceną: 12216,96 / Oferta z najwyższą ceną: 19677,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie nr 9- Okulary ochronne zgodnie z załącznikiem nr 4.9 do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paul Hartmann Polska Sp. z o. o., ul. Partyzancka 133/151,, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 828,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3867,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3867,12 / Oferta z najwyższą ceną: 4009,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie nr 10 - Odzież ochronna zgodnie z załącznikiem nr 4.10 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BISMED Michał Stańczyk, ul. Kruczkowskiego 10,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36008,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30582,36

  • Oferta z najniższą ceną: 30582,36 / Oferta z najwyższą ceną: 31790,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.