To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Władysławowo: dostawa maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż
Numer ogłoszenia: 70684 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55446 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Władysławowo, ul. gen. J. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 58 674-07-21, faks 58 674 54 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż. Szczegółowe parametry techniczne opisano w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Maszyna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nie powystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2015r. oraz musi posiadać dokumenty dopuszczające zaoferowaną maszynę do bezpiecznego użytkowania (atesty jakości, certyfikat). 3. Dostawa obejmuje: transport, wyładunek w miejscu wskazanym przez Użytkownika oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia. 4. Przeprowadzenie minimum 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi maszyny (minimum 5 godzin) dla 2 osób. Szkolenie Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Użytkownika, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 5. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 6. Dostarczenie karty gwarancyjnej w języku polskim. 7. Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie Polski w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do max 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 5 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem, c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w terminie 10 dni roboczych, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zastępczej maszyny lub jej elementu wraz z montażem na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż maszyna/element naprawiany. 8. W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego elementu maszyny, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tego samego elementu na nowy na własny koszt. 9. W przypadku gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy 60 dni roboczych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany maszyny na nową na własny koszt. 10. Świadczenie w ramach przedmiotu zamówienia przeglądów gwarancyjnych, minimum 1 w każdym rozpoczętym roku gwarancji w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 11. Płatności za dostarczoną maszynę, będącą przedmiotem zamówienia, będę realizowane przez Zamawiającego w trzech ratach: - pierwsza rata w wysokości 150.000,00 zł brutto, w ciągu 30 dni licząc od dnia wpływu faktury do Zamawiającego; - druga rata w kwocie do 150 000,00 zł brutto, w terminie do dnia 31.01.2017r., - trzecia (ostatnia) rata (pozostała kwota do zapłaty = wartość brutto umowy minus wartość pierwszej i drugiej raty), w terminie do dnia 31.01.2018r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.52.00 - Maszyny do sprzątania plaży .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WINTERFOX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
WINTERFOX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- WINTERFOX Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-362 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 365310,00
Oferta z najniższą ceną: 365310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 365310,00
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.