eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowodostawa maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Władysławowo: dostawa maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż
Numer ogłoszenia: 70684 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55446 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Władysławowo, ul. gen. J. Hallera 19, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 58 674-07-21, faks 58 674 54 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem maszyny-pojazdu do czyszczenia plaż. Szczegółowe parametry techniczne opisano w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Maszyna musi być fabrycznie nowa, nieużywana, nie powystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2015r. oraz musi posiadać dokumenty dopuszczające zaoferowaną maszynę do bezpiecznego użytkowania (atesty jakości, certyfikat). 3. Dostawa obejmuje: transport, wyładunek w miejscu wskazanym przez Użytkownika oraz uruchomienie przedmiotu zamówienia. 4. Przeprowadzenie minimum 1 dniowego szkolenia w zakresie obsługi maszyny (minimum 5 godzin) dla 2 osób. Szkolenie Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Użytkownika, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 5. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 6. Dostarczenie karty gwarancyjnej w języku polskim. 7. Świadczenie autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie Polski w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do max 48 godzin od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b) wymagany termin naprawy do 5 dni roboczych (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku, oprócz dni ustawowo wolnych od pracy) od chwili zgłoszenia wady faksem lub e-mailem, c) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy w terminie 10 dni roboczych, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zastępczej maszyny lub jej elementu wraz z montażem na czas naprawy o parametrach nie gorszych niż maszyna/element naprawiany. 8. W przypadku trzykrotnej naprawy tego samego elementu maszyny, będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tego samego elementu na nowy na własny koszt. 9. W przypadku gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy 60 dni roboczych w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany maszyny na nową na własny koszt. 10. Świadczenie w ramach przedmiotu zamówienia przeglądów gwarancyjnych, minimum 1 w każdym rozpoczętym roku gwarancji w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 11. Płatności za dostarczoną maszynę, będącą przedmiotem zamówienia, będę realizowane przez Zamawiającego w trzech ratach: - pierwsza rata w wysokości 150.000,00 zł brutto, w ciągu 30 dni licząc od dnia wpływu faktury do Zamawiającego; - druga rata w kwocie do 150 000,00 zł brutto, w terminie do dnia 31.01.2017r., - trzecia (ostatnia) rata (pozostała kwota do zapłaty = wartość brutto umowy minus wartość pierwszej i drugiej raty), w terminie do dnia 31.01.2018r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.52.00 - Maszyny do sprzątania plaży .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WINTERFOX Sp. z o.o., ul. Zagórska 186, 25-362 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 365310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 365310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 365310,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.