Og³oszenie z dnia 2017-01-12
Og³oszenie nr 7070 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Mi³om³yn: DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 366420
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczna Szko³a Podstawowa w Mi³om³ynie im. I Dywizji Tadeusza Ko¶ciuszki, krajowy numer identyfikacyjny
51140385700000, ul.
ul. Pas³êcka
15,
14140
Mi³om³yn, pañstwo
Polska, woj.
warmiñsko-mazurskie, tel.
0-89 641 31 23, 641 31 33, faks
, e-mail
spmilomlyn@gmail.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: SZKO£A PODSTAWOWA
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
DOSTAWA ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH I PRODUKTÓW MLECZARSKICH DO STO£ÓWKI SZKOLNEJ
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych i produktów mleczarskich do sto³ówki szkolnej na rok 2017. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 4 do SIWZ stanowi±cym integraln± czê¶æ niniejszego SIWZ, w którym wskazano asortyment, charakterystykê, parametry zamawianych artyku³ów oraz przewidywan± maksymaln± ich ilo¶æ. 3. W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) zwi±zane z udowodnieniem tzw. "równowa¿no¶ci" artyku³ów ¿ywno¶ciowych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-ilo¶ciowo-finansowym spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest w takim przypadku wykazaæ, ¿e dostarczone przez niego artyku³y spe³niaj± takie same wymagania jak produkty okre¶lone przez Zamawiaj±cego dotycz±ce sk³adu produktu, jego jako¶ci, trwa³o¶ci, parametrów, itp... W przypadkach zaoferowania towarów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ nazwê producenta oferowanych towarów. 4. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca przed podpisaniem umowy sporz±dzi i przedstawi Zamawiaj±cemu harmonogram rzeczowo-ilo¶ciowo-finansowy dostawy us³ug objêtych umow±. Harmonogram sporz±dzony zostanie na podstawie szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia z uwzglêdnieniem cen jednostkowych brutto, okre¶lenia stawki podatku VAT oraz warto¶ci brutto zamówienia. W przypadkach zaoferowania towarów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ nazwê producenta oferowanych towarów. 5. Zamawiaj±cy powiadomi telefonicznie Wykonawcê o ka¿dej dostawie oraz wska¿e zamawiane towary z podaniem ilo¶ci. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot dostawy w ci±gu 24 godzin od dnia otrzymania informacji. 6. Dostawy bêd± realizowane: ¶rednio 2 razy w tygodniu. 7. Produkty musz± spe³niaæ normy jako¶ciowe oraz musz± byæ dostarczone w ich pocz±tkowym okresie gwarancji w oryginalnym opakowaniu. 8. Wykonawca powinien zachowaæ odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. Ka¿da dostawa towaru wymagaj±cego za³±czenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego musi posiadaæ taki dokument. 9. Wskazane w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia ilo¶ci nale¿y traktowaæ jako szacunkowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci zamawianych towarów (-/+ 20%) w stosunku do szacowanej ilo¶ci potrzeb. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiaj±cy nie poniesie z tego tytu³u konsekwencji finansowych i odszkodowañ na rzecz Wykonawcy. 10. Wykonawca ma obowi±zek rozpatrzenia reklamacji jako¶ci i ilo¶ci dostarczanego towaru. W przypadku zasadno¶ci reklamacji Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ Zamawiaj±cemu towar wolny od wad w dniu z³o¿enia reklamacji.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15331170-9,
03142500-3,
15500000-3,
15221000-3,
15831600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT59568.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 70472.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MI£OM£YN
wiêcej: przetargi MI£OM£YN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.