eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonanie modernizacji placu zabaw i parkingu na działce nr 248/10 i 250/2 przy ul. Bohaterów Westerplatte/Chopina 33-35 (I etap - modernizacja palcu zabaw).



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Zielona Góra: Wykonanie modernizacji placu zabaw i parkingu na działce nr 248/10 i 250/2 przy ul. Bohaterów Westerplatte/Chopina 33-35 (I etap - modernizacja palcu zabaw).
Numer ogłoszenia: 7070 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji placu zabaw i parkingu na działce nr 248/10 i 250/2 przy ul. Bohaterów Westerplatte/Chopina 33-35 (I etap - modernizacja palcu zabaw)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego placu zabaw na działce nr 248/10 przy ul. Bohaterów Westerplatte/Chopina 33-35 w Zielonej Górze, polegająca na demontażu starego placu zabaw i usunięciu uszkodzonych 5-ciu szt. sosen i drobnego nalotu oraz wykonaniu nowego placu zabaw z: utwardzonym dojściem, ogrodzeniem, montażem nowych urządzeń zabawowych, wykonaniu nowych nasadzeń drzew i wykonaniu nowego trawnika. 3.1. Bilans powierzchni objętej inwestycją: 3.1.1. plac zabaw - 268,90 m2, 3.1.2. dojścia piesze do placu zabaw - 206,30 m2, 3.1.3. teren zieleni - 492,80 m2; 3.2. Zakres prac: 3.2.1. demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz z betonowymi fundamentami, znajdującymi się w ziemi i wywiezienie ich na miejskie wysypisko odpadów komunalnych w Raculi ; 3.2.2. usunięcie nasadzeń sosnowych w ilości 5 szt. o śr.: 26,28,34,38,39 oraz drobnych nalotów, znajdujących się w granicy placu zabaw ; 3.2.3. wykorytowanie terenu placu zabaw do głębokości 30 cm ze starego materiału ziemnego (wywiezienie ziemi oraz gruzu na miejskie wysypisko odpadów komunalnych w Raculi) i zapełnienie go nowym piaskiem - gruboziarnistym, bez części ilastych i pyłowych ; 3.2.4. zamontowanie nowych urządzeń zabawowych pożądanych przez Zamawiającego zgodnie z poniżej zamieszczonymi zdjęciami i opisem: 3.2.4.1. zjeżdżalnia podwójna - konstrukcja nośna, poręcze do wchodzenia i barierki zabezpieczające z rur stalowych ocynkowanych i pokrytych lakierem proszkowym; schody wejściowe, podest do oczekiwania na zjazd i blokada przed wypadnięciem z tworzywa sztucznego; podwójny ślizg zjeżdżalni z polietylenu barwionego w masie LDPE; wymiary 4,0 m dł. - 1,40 m szer. - 2,90 m wys.; 3.2.4.2. piaskownica z domkiem - piaskownica o konstrukcji drewnianej, montowanej do ziemi za pomocą kotew umocowanych w betonie o wymiarach min. 3,5 m x 4,5 m; domek z drewna klejonego lub sklejki w kształcie kwadratu o wymiarach min. 1,5 m x 1,5 m i wysokości min. 1,80 m, z zadaszeniem ze sklejki lub ze sklejki wodoodpornej, z dwoma bokami zabudowanymi ażurową sklejką i rogowym podestem drewnianym 3.2.4.3. huśtawka wagowa podwójna - konstrukcja nośna z rur stalowych ocynkowanych i pokrytych lakierem proszkowym z dwoma uchwytami i czterema siedziskami z tworzywa sztucznego; działanie na zasadzie FLIP FLOP, czyli dwie dwuosobowe huśtawki działające wagowo po przekątnych; wymiary: 1,90 m dł. - 1,90 m szer. - 1,70 m wys.; 3.2.4.4. tunelowa ścianka wspinaczkowa - konstrukcja z tworzywa sztucznego polietylenu HDPE z wgłębieniami i zamontowanymi w nimi stopnio-uchwytami na ręce i nogi do wspinania się oraz dwoma otworami otwartymi, montowana do ziemi za pomocą kotew umocowanych w betonie o wymiarach: 2,70 m dł. - 2,00 m szer. - 1,00 m wys 3.2.4.5. konik sprężynowiec - konstrukcja z płyty HDPL osadzonej na sprężynie i/lub na gotowym prefabrykacie betonowym do zamontowania na stałe w ziemi w podłożu betonowym o zabudowie pełnej: dwa boki oraz płyta tylnia pod plecy połączone ze sobą, gwarantujące ułożenie ciała wewnątrz urządzenia zabawowego i chroniące dziecko przed wypadnięciem z uchwytem kołowym lub drążkowym na przodzie urządzenia oraz podpórkami pod nogi, 3.2.4.6. tunel - konstrukcja wykonana ze stali, z blachy lub z rury PCV obudowanej drewnem o minimalnych wymiarach: 1,2-1,5 m dł. x 1,1-1,2 m szer. x 1,0-1,20 wys. zamontowana na stałe w podłożu za pomocą kotew lub w betonowym prefabrykacie 3.2.4.7. ławka drewniana - podstawa stalowa, spawana, malowana - deski siedziska i oparcia 1,8 x 0,1 x 0,04 m zabezpieczone lazurą ochronną - montaż do osadzenia w podłożu, 3.2.4.8. kosz drewniany na śmieci - podstawa stalowa, spawana, malowana proszkowo - deski 0,8 x 0,05 x 0,04 m zabezpieczone lazurą ochronną - montaż do osadzenia w podłożu, 3.2.4.9. drewniana tablica regulaminowa zamontowana do podłoża na kotwach o treści: 1. Plac zabaw dla dzieci to ogólnodostępny teren służący zabawie. 2. Dzieci na placu zabaw powinny przebywać i bawić się pod opieką dorosłych. 3. Osoby przebywające na terenie placu zabaw zobowiązane są do zachowania porządku. 4. Z urządzeń zabawowych na leży korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem. 5. Na terenie placu zabaw obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu. 6. Zabrania się w szczególności: niszczenia urządzeń zabawowych, zaśmiecania terenu, jazdy na rowerze, gry w piłkę , wprowadzania zwierząt. 7. Uszkodzenia należy zgłaszać opiekunowi placu zabaw - WGKiM UM Zielona Góra - tel. (068) 45 64 305 3.2.5. Wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na terenie modernizowanego placu zabaw dla dzieci powinny spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B i atesty a także spełniać wymogi norm polskich i UE: 3.2.5.1. PN - EN 1176-1 3.2.5.2. PN - EN 1176-1:2001/A1:2004 3.2.5.3. PN - EN 1176-2:2001 3.2.5.4. PN - EN 1176-3:2001 3.2.5.5. PN - EN 1176-5:2001 3.2.5.6. PN - EN 1176-5:2001/A1:2004 3.2.5.7. PN - EN 1176-6:2001 3.2.5.8. PN -EN 1176-6:2001/A1:2004 3.2.5.9. PN - EN 1176-7:2000 3.2.5.10. PN -EN 1177:2000 3.2.5.11. PN -EN 1177:200/A1:2004 3.2.6. Dopuszcza się montaż urządzeń zabawowych posiadających certyfikaty TUV, potwierdzające zgodność z Europejską Normą EN 1176 oraz polskim certyfikatem bezpieczeństwa B. 3.2.7. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Powinny być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość i estetykę, zapewniać bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci. 3.2.8. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą być wypoziomowane - nie dopuszcza się żadnych odchyłek od pionu!!! 3.2.9. Urządzenia drewniane powinny być zamontowane w gruncie na kotwach. W przypadku elementów drewnianych, które mają kontakt z ziemią, muszą być one zaimpregnowane ciśnieniowo zgodnie z normami: EN 355-2 i EN 351-1. 3.2.10. Urządzenia drewniane powinny być wykonane z impregnowanego drewna klejonego o przekroju okrągłym lub prostokątnym, zabezpieczonego farbą i podwójnie lakierowanego 3.2.11. Zakończenie belek ma być zabezpieczone kapturkami z wytrzymałego tworzywa. 3.2.12. Urządzenia metalowe powinny być wykonane z rur stalowych galwanizowanych, malowanych proszkowo. 3.2.13. Otoczenie urządzeń powinno mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń. 3.2.14. Ogrodzenie placu zabaw słupkami stalowymi, ocynkowanymi dwustronnie pokrytymi PCV z odpowiednim kapturkiem pokrywowym z tworzywa sztucznego w rozstawie co 2,1 m i wysokości 1,1 m wypełnionych siatką ogrodzeniową stalową ocynkowaną, powlekaną PCV z drutu od 2,8 - 3,4 mm i oczkach 35 x 35 mm. Słupki osadzone na fundamentach betonowych, stopowych z betonu B15 i ustawione w linii obrzeży chodnikowych. Otwory pod stopy wykonać na głębokości 0,60 m i w rozstawie 2,10 m. Stopę fundamentową pod słupek wykonać z betonu B15. Trzy bramki stalowe o szerokości skrzydła 100/110 cm do osadzenia w linii ogrodzenia. 3.2.15. W ramach komunikacji z placem zabaw do wykonania są trzy wejścia na plac zabaw - nowy wjazd w północno-wschodniej strefie placu oraz dwa przejścia piesze w miejscach obecnie istniejących, z tym, że jedno, funkcjonujące jako schody na skarpie w części północnej należy przerobić na podjazd, umożliwiając wjazd na plac wózkom z małymi dziećmi i wózkom inwalidzkim. 3.2.16. Wykonanie dojść pieszych do placu zabaw - 206,30 m2 - z kostki betonowej grubości 6 cm o szerokości dojść 2,0 m, z obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm x 100 cm po dwóch stronach ciągu pieszego z ławkami i koszami na śmieci osadzonymi na stałe w podłożu. 3.2.17. zagospodarowanie zielenią części terenu placu zabaw: 3.2.17.1. ISTNIEJĄCĄ ROŚLINNOŚĆ, KTÓRA NIE JEST PRZEZNACZONA DO USUNIĘCIA, TRZEBA ZABEZPIECZYĆ PRZED EWENTUALNYMI USZKODZENIAMI. 3.2.17.2. przygotowanie podłoża pod rośliny - humus lub tor grubości 10,0 cm, 3.2.17.3. nasadzenia drzew - głóg biały i czerwony - każde drzewko w wieku min. 5 lat, o prostym pniu, w I klasie jakości, wysokości min. 1,50 m, zabezpieczone siatką ochronną o wys. min. 0,5 m wkopaną wokół pnia w celu zabezpieczenia przed zniszczeniem przez zwierzęta oraz minimum trzema palikami połączonymi ze sobą we wzór trójkąta w celu zabezpieczenia przed złamaniem, 3.2.17.4. drzewa posadzić naprzemiennie kolorami w odległości 3,0 m pomiędzy posadzonymi pniami, w linii równoległej 1,5 m od krawężnika parkingu i 1,5 m od linii obrzeża chodnikowego placu zabaw 3.2.17.5. wykonanie nowych trawników naturalnych - 492,80 m2 3.2.18. Zamawiający obowiązkowo wymaga od Wykonawcy dołączenia do oferty zdjęć urządzeń zabawowych oferowanych do zamontowania na placu zabaw. 3.2.19. Zamawiający nie dopuszcza do niezgodności między przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie zdjęciami urządzeń zabawowych a zamontowanymi na placu zabaw urządzeniami zabawowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości 3.600,00zł. (trzy tysiące sześćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 (dwa) zadania o minimalnej wartości 70.000,00 zł brutto każde w zakresie budowy lub modernizacji placów zabaw; zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1. SIWZ; 7) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 6.2.1. pkt 6.1.5) SIWZ składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 408.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.