Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-06
Wrocław: Dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 70713 - 2016; data zamieszczenia: 06.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 656 244, faks 261 656 228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych; nr sprawy: INFR/383/2016.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin płatności - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W-w, ul. Obornicka 100-102,bud.2,pok. 101 lub pocztą po dokonaniu przelewu. Opł. 22,88 zł, prośby na fax: 261656228, przelew: 62 1010 1674 0001 2722 3100 0000, tyt. INFR/383/2016.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud. nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8, 44.52.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-6, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8, 39.22.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.88.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 135 000 euro na dostawę materiałów budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 44.83.20.00-1, 24.91.00.00-6, 39.81.25.00-2, 14.81.00.00-2, 44.51.20.00-2, 44.53.15.10-9, 44.52.11.00-9, 44.19.22.00-4, 14.21.00.00-6, 03.41.91.00-1, 44.11.12.00-3, 44.92.12.00-4, 44.92.11.00-3, 14.62.20.00-7, 24.11.00.00-8, 39.22.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin płatności - 20
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa elementów umundurowania i ekwipunku dla Straży Miejskiej Wrocławia
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 ZADANIA.
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG WOJEWÓDZKICH z podziałem na 4 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- "Sukcesywna dostawa makaronów suchych i mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- SZP/242-057/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Przebudowa budynku Wypoczynkowego Domu Pracy Twórczej "Limba" Politechniki Wrocławskiej przy ul. Olimpijskiej 8 w Karpaczu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na trenie Gminy Raczki w 2025r.
- "Sukcesywna dostawa kruszywa drogowego (betonowego) na drogi gruntowe zarządzane przez Zarząd Powiatu w Siedlcach "
- ZP/G/19/25Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach w 2025 r.
- Dostawa mat. bud. na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja Infrastruktury Podstawowej Opieki Zdrowotnej w celu poprawy jakości świadczonych usług w SP ZOZ w Sokółce
- Zakup i dostawa elektronarzędzi i narzędzi ręcznych oraz komory suszarniczej aerodynamicznej w ramach utworzenia i wspa. fun.Branż.CentrumUmiejętności w dzie. przem. meblarskiego w ZS Rataja w Reszlu
- Dostawa pospółki 0-31,5 mm (C50/30) i mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm (C50/30) oraz świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.