To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-31
Warszawa: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1:
1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów,
2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego,
3) artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 70731 - 2010; data zamieszczenia: 31.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51223 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6353289, faks 0-22 8877828.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: 1) oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów, 2) papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego, 3) artykułów biurowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: *oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul.Wólczańska 66, 90-516 łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8935,00
Oferta z najniższą ceną: 8935,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8935,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: *papieru do drukarek, kserokopiarek, faksów, tablic typu flipchart oraz papieru kancelaryjnego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BAWI S.A., UL.Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5635,10
Oferta z najniższą ceną: 5635,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5635,10
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli Wydział w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Zawadzkiego 1: *artykułów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU BAWI S.A., Ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8216,15
Oferta z najniższą ceną: 8216,15 / Oferta z najwyższą ceną: 8216,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa papierów kserograficznych oraz materiałów biurowych w okresie 12 miesięcy dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części (pakiety)."
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Dostawa materiałów biurowych
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.