To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Wilkowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w Gminie Wilkowice
Numer ogłoszenia: 70741 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80812 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, Wilkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990077 w. 307, faks 033 4990077 w. 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach w Gminie Wilkowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Wyzwolenia w Wilkowicach na terenie Gminy Wilkowice. Szczegółowy zakres usług świadczonych w ramach wykonywania przedmiotu umowy - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami pozwolenia na budowę; - współpraca z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie trwania umowy w zakresie określonym w umowie, - dostępność na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót; - czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; - sprawdzenie zgodności wykonania robót budowlanych pod względem technicznym, materiałowym, użytkowym i ekonomicznym z warunkami dokumentacji technicznej i pozwoleniem na budowę, oraz normami i zasadami współczesnej wiedzy technicznej; - nadzór nad wykonaniem robót zapewniający bezpieczeństwo obiektu budowlanego w trakcie jego realizacji i użytkowania; -wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań przedstawienia ekspertyz w zakresie prowadzonych robót, przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie; - egzekwowanie od kierownika dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie robót w przypadku, kiedy ich kontynuacja może wywołać zagrożenia lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; - podejmowanie w toku budowy wspólnie z Zamawiającym decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych tej budowy w ramach projektu; - prowadzenie i zapewnianie prawidłowego monitoringu jakości i terminów realizacji inwestycji; - sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrola jakości, ilości i prawidłowości użytych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie; - sprawdzenie i odbiór robót ulęgających zakryciu lub zanikających, a w szczególności kontrola prawidłowości wykonania podłoża, podsypki, obsypki osypki głębokości ułożenia przewodu, zastosowanych materiałów - dokumentowaniu tych czynności na nośnikach cyfrowych; - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad (usterek braków) w okresie gwarancyjnym i w okresie rękojmi; - uczestnictwo w komisyjnych próbach szczelności; - przygotowanie odbiorów: częściowego robót, końcowego robót, i przedmiotu umowy sprawdzanie i parafowanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów; - przygotowanie dokumentacji do przekazania obiektu do użytkowania; - prowadzenie dziennika budowy - wystawienie stosownych dokumentów, rozliczanie wykonanych i odebranych robót w zakresie ilości, jakości, wartości i zakresu wg zasad narzuconych przez dysponenta środków zewnętrznych; - kontrola, oznakowania placu budowy, robót niebezpiecznych i miejsc stwarzających zagrożenie; - informowanie Inwestora o powstałych zagrożeniach; - przestrzeganie norm i zasad BHP; - inne wg potrzeb. Każdy pobyt na budowie oraz każdy odbiór robót musi być udokumentowany wpisem do dziennika budowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9836.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HARDEK MIKOŁAJ Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "MIPRON"
jakie przetargi wygrała firma
HARDEK MIKOŁAJ Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe "MIPRON"
- Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowe MIPRON -Mikołaj Hardek, ul. Wandy 16, 40-322 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9836.07
- Oferta z najniższą ceną: 9836.07 oferta z najwyższą ceną: 84000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej
- Na zawarcie umowy ramowej na roboty budowlane w ramach postępowań PINB
- Wielobranżowy nadzór inwestorski w inwestycji: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Ryn, Miasto Ryn, gmina Ryn
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. Poprawa bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów poprzez budowę i przebudowę infrastruktury drogowej na sieci dróg
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Pasłęku" - etap I.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.