eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceUdzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Kielce: Udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych
Numer ogłoszenia: 70758 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421307, faks 41 3442825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I W ramach zamówienia wymaga się realizacji zadań przez okres 2 lat: udzielenie licencji i wdrożenie dziennika elektronicznego, platformy edukacyjnej, hurtowni danych, systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowo - płacowego, systemu sekretariatu szkolnego przeprowadzenie szkoleń ww. zakresie oraz w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych dla poszczególnych grup szkoleniowych w 10 jednostkach oświatowych Powiatu Kieleckiego, Cześć II Dostarczenie, instalacja i konfiguracja 10 sztuk zestawów multimedialnych w ww. jednostkach (Zgodnie z umową nr UDA-POKL.09.04.00-26-036/12-00 wartość cross financingu nie może przekroczyć 76 500zł ). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 5a i 5b do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni: a) infrastrukturę szkoleniową (rzutnik, ekran, switch, instalację i konfigurację serwera szkoleniowego, konfigurację stacji szkoleniowych). Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego lub miejscach przez niego wskazanych na terenie Powiatu Kieleckiego, przy wykorzystaniu sprzętu komputerowego Zamawiającego, b) materiały szkoleniowe dla uczestników szkolenia + jeden do celów archiwizacji w formie papierowej i elektronicznej oraz dostarczony sprzęt - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przed oznaczeniem sprzętu Wykonawca musi uzyskać akceptację wzoru naklejki przez Zamawiającego, c) w trakcie szkoleń obsługę informatyczną infrastruktury szkoleniowej, d) prowadzenie i przedstawienie Zamawiającemu następujących dokumentów prawidłowo oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.: lista obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, program kursu oraz dziennik zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych kopia protokołu z egzaminu (jeśli jest w programie) potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu raport o zrealizowaniu usługi e) imienne certyfikaty/zaświadczenia o ukończeniu danego szkolenia, oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Zamówienie jest współfinansowane ze środków publicznych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Projekt pt Nowoczesne Kadry Oświaty w Powiecie Kieleckim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 30.19.50.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości w części I : 5 000 PLN w części II: 1 000 PLN 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z potwierdzeniem daty i godziny wpływu do kasy Zamawiającego należy załączyć do oferty zaś oryginał zdeponowany w kasie Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń oraz dostawa i konfiguracja tablic interaktywnych Zamawiający uzna za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje, że wykonał: w części I co najmniej 3 usługi polegające na udzieleniu licencji, wdrożeniu i przeprowadzeniu szkoleń, które obejmowały co najmniej 3 zadania wskazane w Załączniku Nr 1 do SIWZ dot. szkoleń dla min. liczby osób wskazanych w danym szkoleniu, w części II co najmniej 1 dostawy wraz z instalacją i konfiguracją min. 5 tablic interaktywnych. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na postawie wykazu usług wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla udokumentowania tego warunku Wykonawca musi dysponować: w części I co najmniej trzema osobami zdolnymi do przeprowadzenia szkoleń w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 1 do SIWZ ( dziennik elektroniczny, platforma edukacyjna, hurtownia danych, system finansowo - księgowy, system kadrowo - płacowy, system sekretariatu szkolnego). Kadra prowadząca warsztaty musi posiadać wykształcenie wyższe, wyższe zawodowe lub podyplomowe informatyczne lub kurs kwalifikacyjny z zakresu informatyki oraz doświadczenie wykładowcy lub trenera w co najmniej dwóch zakończonych szkoleniach grupowych dla tematyki odpowiadającej przedmiotowi szkoleń co najmniej jedną osobą zdolną do zainstalowania licencji i wdrożenie dziennika elektronicznego, platformy edukacyjnej, hurtowni danych, systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowo - płacowego, systemu sekretariatu szkolnego co najmniej jedną osobą zdolną do przeprowadzenia szkoleń z wykorzystania tablic interaktywnych w części II co najmniej jedną osobą zdolną do instalacji i konfiguracji tablic interaktywnych. Uwaga: łączenie funkcji dozwolone o ile osoba spełni wszystkie powyższe warunki. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób wg zasady: spełnia lub nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg zasady: spełnia lub nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie: a) terminu realizacji zamówienia z przyczyn organizacyjnych - administracyjnych związanych np. opóźniającą się procedurą przetargową;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce budynek C-1, II piętro, pok. 236.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce budynek C-1, II piętro, pok. 226 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków publicznych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, Projekt pt Nowoczesne Kadry Oświaty w Powiecie Kieleckim.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie licencji i wdrożenie systemów wraz z przeprowadzeniem szkoleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia wymaga się realizacji zadań przez okres 2 lat: udzielenie licencji i wdrożenie dziennika elektronicznego, platformy edukacyjnej, hurtowni danych, systemu finansowo - księgowego, systemu kadrowo - płacowego, systemu sekretariatu szkolnego przeprowadzenie szkoleń ww. zakresie oraz w zakresie wykorzystania tablic interaktywnych dla poszczególnych grup szkoleniowych w 10 jednostkach oświatowych Powiatu Kieleckiego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostarczenie, instalacja i konfiguracja 10 sztuk zestawów multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczenie, instalacja i konfiguracja 10 sztuk zestawów multimedialnych w 10 jednostkach oświatowych powiatu kieleckiego (Zgodnie z umową nr UDA-POKL.09.04.00-26-036/12-00 wartość cross financingu nie może przekroczyć 76 500zł ).W skład zestawu wchodzi: tablica interaktywna, projektor edukacyjny multimedialny wraz z uchwytem, oprogramowanie specjalistyczne, pełne okablowanie, gniazda..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.