eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa systemu płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki i pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-28

Toruń: Dostawa systemu płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki i pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej
Numer ogłoszenia: 70777 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki i pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie Nr 1 - system płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki
1.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 24x24 mm - 10 szt.
2.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 30x30 mm - 15 szt.
3.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 35x35 mm - 5 szt.
Zadanie Nr 2 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja techniczna - Zadanie Nr 2
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - dwa niezależnie programowane tory infuzji.
2.Masa (z akumulatorem) max do 4,5 kg.
3.Zasilanie sieciowe 220/230; 60/60 Hz
4.Czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min 4 godz.(przy pracujących 2-ch torach infuzji z maksymalną wydajnością)
5.Prosta zmiana w szybkości dozowania z zachowaniem bezpieczeństwa, chroniąca przed przypadkową manipulacją
6.Programowana objętość infuzji w zakresie od 0,1 do 99,9 ml/godz.
7.Dokładność szybkości dozowania +/- 3 % objętości przetoczonej
8.Stan pracy określony dużym i czytelnym wyświetlaczem
9.Pompa umożliwiająca łatwy montaż na stojaku lub łóżku chorego
10.Współpraca ze strzykawkami produkcji polskiej w rozmiarach 20 ml, 50 ml, 60 ml stosowane wymiennie
11.Ciśnienie okluzji 700 mm Hg
12.Funkcja KVO i STAND-BY
13.System alarmów dźwiękowych i świetlnych występujący podczas: - przekroczenie limitu ciśnienia infuzji - koniec wlewu - aktywna funkcja BOLUS - aktywna funkcja KVO - przerwa w zasilaniu sieciowym - niski poziom naładowania akumulatora
14.Gwarancja, min. 36 miesiące
15.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
16.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
17.Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim
18.Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
19.Bezpłatna instalacja urządzenia
20.Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.
21.Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 3 dni robocze (w okresie gwarancji).
22.Wymiana pompy, w okresie gwarancji na nową po 3 nieskutecznych naprawach.
23.Sposób dezynfekcji urządzenia
UWAGA: Nie spełnienie wymogów specyfikacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.19.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw dla Zadania Nr 1 - implantów chirurgicznych, dla Zadania Nr 2 - pomp infuzujnych o wartości min. dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 3.300,00zł Zadanie Nr 2 - 1.666,66zł każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 4.966,66zł brutto każda dostawa Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 2.750,00zł Zadanie Nr 2 - 4.500,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) zgłoszenie/ powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi. b) katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie danych technicznych wymaganych przez Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; b/oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ceny podane w o ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu - dotyczy Zadania Nr 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - system płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki
    1.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 24x24 mm - 10 szt.
    2.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 30x30 mm - 15 szt.
    3.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 35x35 mm - 5 szt.
    .

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa
    1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 1 szt.
    Szczegółowa specyfikacja techniczna - Zadanie Nr 2
    1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - dwa niezależnie programowane tory infuzji.
    2.Masa (z akumulatorem) max do 4,5 kg.
    3.Zasilanie sieciowe 220/230; 60/60 Hz
    4.Czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min 4 godz.(przy pracujących 2-ch torach infuzji z maksymalną wydajnością)
    5.Prosta zmiana w szybkości dozowania z zachowaniem bezpieczeństwa, chroniąca przed przypadkową manipulacją
    6.Programowana objętość infuzji w zakresie od 0,1 do 99,9 ml/godz.
    7.Dokładność szybkości dozowania +/- 3 % objętości przetoczonej
    8.Stan pracy określony dużym i czytelnym wyświetlaczem
    9.Pompa umożliwiająca łatwy montaż na stojaku lub łóżku chorego
    10.Współpraca ze strzykawkami produkcji polskiej w rozmiarach 20 ml, 50 ml, 60 ml stosowane wymiennie
    11.Ciśnienie okluzji 700 mm Hg
    12.Funkcja KVO i STAND-BY
    13.System alarmów dźwiękowych i świetlnych występujący podczas: - przekroczenie limitu ciśnienia infuzji - koniec wlewu - aktywna funkcja BOLUS - aktywna funkcja KVO - przerwa w zasilaniu sieciowym - niski poziom naładowania akumulatora
    14.Gwarancja, min. 36 miesiące
    15.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
    16.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
    17.Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim
    18.Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
    19.Bezpłatna instalacja urządzenia
    20.Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.
    21.Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 3 dni robocze (w okresie gwarancji).
    22.Wymiana pompy, w okresie gwarancji na nową po 3 nieskutecznych naprawach.
    23.Sposób dezynfekcji urządzenia
    UWAGA: Nie spełnienie wymogów specyfikacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.