Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Toruń: Dostawa systemu płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki i pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej
Numer ogłoszenia: 70777 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki i pompy infuzyjnej dwustrzykawkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie Nr 1 - system płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki
1.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 24x24 mm - 10 szt.
2.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 30x30 mm - 15 szt.
3.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 35x35 mm - 5 szt.
Zadanie Nr 2 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja techniczna - Zadanie Nr 2
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - dwa niezależnie programowane tory infuzji.
2.Masa (z akumulatorem) max do 4,5 kg.
3.Zasilanie sieciowe 220/230; 60/60 Hz
4.Czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min 4 godz.(przy pracujących 2-ch torach infuzji z maksymalną wydajnością)
5.Prosta zmiana w szybkości dozowania z zachowaniem bezpieczeństwa, chroniąca przed przypadkową manipulacją
6.Programowana objętość infuzji w zakresie od 0,1 do 99,9 ml/godz.
7.Dokładność szybkości dozowania +/- 3 % objętości przetoczonej
8.Stan pracy określony dużym i czytelnym wyświetlaczem
9.Pompa umożliwiająca łatwy montaż na stojaku lub łóżku chorego
10.Współpraca ze strzykawkami produkcji polskiej w rozmiarach 20 ml, 50 ml, 60 ml stosowane wymiennie
11.Ciśnienie okluzji 700 mm Hg
12.Funkcja KVO i STAND-BY
13.System alarmów dźwiękowych i świetlnych występujący podczas:
- przekroczenie limitu ciśnienia infuzji
- koniec wlewu
- aktywna funkcja BOLUS
- aktywna funkcja KVO
- przerwa w zasilaniu sieciowym
- niski poziom naładowania akumulatora
14.Gwarancja, min. 36 miesiące
15.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
16.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
17.Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim
18.Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
19.Bezpłatna instalacja urządzenia
20.Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.
21.Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 3 dni robocze (w okresie gwarancji).
22.Wymiana pompy, w okresie gwarancji na nową po 3 nieskutecznych naprawach.
23.Sposób dezynfekcji urządzenia
UWAGA:
Nie spełnienie wymogów specyfikacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4, 33.19.41.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw dla Zadania Nr 1 - implantów chirurgicznych, dla Zadania Nr 2 - pomp infuzujnych o wartości min. dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 3.300,00zł Zadanie Nr 2 - 1.666,66zł każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na obydwa zadania musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 4.966,66zł brutto każda dostawa Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: Zadanie Nr 1 - 2.750,00zł Zadanie Nr 2 - 4.500,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) zgłoszenie/ powiadomienie Prezesa Urzędu o wprowadzeniu do obrotu i do używania oferowanego wyrobu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, certyfikat jednostki notyfikowanej potwierdzającej przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi. b) katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie danych technicznych wymaganych przez Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; b/oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ceny podane w o ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu - dotyczy Zadania Nr 1
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - system płytek biowchłanialnych w obrębie twarzoczaszki
1.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 24x24 mm - 10 szt.
2.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 30x30 mm - 15 szt.
3.Sterylna płytka do rekonstrukcji dna oczodołu, trójkątna, resorbowalna o grubości 0,5mm i wymiarach 35x35 mm - 5 szt.
.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - pompa infuzyjna dwustrzykawkowa
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - 1 szt.
Szczegółowa specyfikacja techniczna - Zadanie Nr 2
1.Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa - dwa niezależnie programowane tory infuzji.
2.Masa (z akumulatorem) max do 4,5 kg.
3.Zasilanie sieciowe 220/230; 60/60 Hz
4.Czas pracy przy zasilaniu akumulatorowym min 4 godz.(przy pracujących 2-ch torach infuzji z maksymalną wydajnością)
5.Prosta zmiana w szybkości dozowania z zachowaniem bezpieczeństwa, chroniąca przed przypadkową manipulacją
6.Programowana objętość infuzji w zakresie od 0,1 do 99,9 ml/godz.
7.Dokładność szybkości dozowania +/- 3 % objętości przetoczonej
8.Stan pracy określony dużym i czytelnym wyświetlaczem
9.Pompa umożliwiająca łatwy montaż na stojaku lub łóżku chorego
10.Współpraca ze strzykawkami produkcji polskiej w rozmiarach 20 ml, 50 ml, 60 ml stosowane wymiennie
11.Ciśnienie okluzji 700 mm Hg
12.Funkcja KVO i STAND-BY
13.System alarmów dźwiękowych i świetlnych występujący podczas: - przekroczenie limitu ciśnienia infuzji - koniec wlewu - aktywna funkcja BOLUS - aktywna funkcja KVO - przerwa w zasilaniu sieciowym - niski poziom naładowania akumulatora
14.Gwarancja, min. 36 miesiące
15.Gwarancja zapewnienia zakupu części zamiennych przez okres 10 lat
16.Czas reakcji serwisu - w ciągu 24 godzin licząc od momentu zgłoszenia awarii przez użytkownika
17.Instrukcja użytkowania i karta gwarancyjna w języku polskim
18.Bezpłatne szkolenie pracowników Zamawiającego obsługujących urządzenie
19.Bezpłatna instalacja urządzenia
20.Bezpłatny przegląd techniczny min. 1 raz w roku w okresie trwania gwarancji.
21.Aparat zastępczy jeśli naprawa nastąpi w czasie dłuższym niż 3 dni robocze (w okresie gwarancji).
22.Wymiana pompy, w okresie gwarancji na nową po 3 nieskutecznych naprawach.
23.Sposób dezynfekcji urządzenia
UWAGA: Nie spełnienie wymogów specyfikacji będzie skutkowało odrzuceniem oferty..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Urbitor sp. z o.o.
- Dostawa leków (XVII)
- Usługa wybierania i odbioru odpadów surowcowych pozyskanych z segmentu demontażu odpadów wielkogabarytowych i budowlanych na terenie ZUOK w Toruniu
- Świadczenie usług pralniczych, wynajem bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach chłodniczych i klimatyzacyjnych w 2025 r.
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisu i usuwania awarii w instalacjach Urządzeń Transportu Bliskiego w 2025 r.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę pomp insulinowych dla dzieci z funkcją ciągłego monitorowania glikemii
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Ratownictwo Medyczne
- Dostarczanie implantów do zespolenia złamań kości
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-143/2024
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Implanty chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.