eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Sączodbudowa odcinka drogi gminnej Do Pierzchały-Na Wilkówce w Gaboniu w km 0+280 - 0+610.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-05

Stary Sącz: odbudowa odcinka drogi gminnej Do Pierzchały-Na Wilkówce w Gaboniu w km 0+280 - 0+610.
Numer ogłoszenia: 70799 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, faks 018 4460273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa odcinka drogi gminnej Do Pierzchały-Na Wilkówce w Gaboniu w km 0+280 - 0+610..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia II. 1.3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie : Odbudowa drogi na odcinku 330 mb w km 0+280 - 0+610. Nawierzchnia z płyt drogowych (ażurowych 60x90cm) gr. 12 cm zbrojonych - 891 m2 Podbudowa z kruszyw łamanych warstwa gr. 15 cm - 990 m2 II.1.3.1.2. Zamówienie publiczne obejmuje wykonanie robót budowlanych wg : - dokumentacji projektowej - w wersji papierowej, dostępnej do wglądu w Urzędzie Miejskim w Starym Sączu (pokój nr 16 - I piętro) codziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8.00 do 15.00. - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - przedmiaru robót, - wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia publicznego. II.1.3.1.2.1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; - organizacja placu budowy, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, - prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, - pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, - pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych, - pokrycie kosztów obsługi geodezyjnej oraz wykonania budowlanej dokumentacji powykonawczej, - pokrycie kosztów odtworzenia ogrodzeń, nasadzeń, - pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1.1. spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) III.2.1.2. udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, III.2.1.3. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). III.2.1.4. posiadanie niezbędnej wiedzy, uprawnień i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy roboty budowlane odpowiadające zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia, - Wykonawca posiada (ma do dyspozycji) narzędzia i urządzeni do wykonania zamówienia, a mianowicie : koparko-ładowarkę, samochód samowyładowczy 5-10 - 2szt, równiarkę, rozkładarkę mas bitumicznych, walec wibracyjny samojezdny 7t, walec ogumiony, - Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowany personel przynajmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnymi z przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. III.2.2. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: III..2.3.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. III. 2.3.2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. III.2.3.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. III.2.3.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : III.2.4.1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie - wpłacenie wadium. III.2.4.2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. III.2.4.3. Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji w latach 2004/2005/2006/2007/2008 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. III.2.4.4. Wykaz maszyn i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia, III.2.4.5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia . III.2.4.6. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w specjalności drogowej, III.2.4.7. Kserokopia zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika robót do Izby na dzień składania ofert, III.2.4.8. Pisemne referencje potwierdzające terminowe i dobre jakościowo, wykonanie realizacji w latach 2004/2005/2006/2007/2008 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia III.2.4.9. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). III.2.4.10. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN. III.2.4.11. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów zawartych w ofercie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.stary.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski , w 33-340 Starym Sączu - ul. Stefana Batorego 25 (pokój nr 16 - I piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego , w 33-340 Starym Sączu - ul. Stefana Batorego 25, (I piętro - pokój nr 18).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.