Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Ostrowiec Świętokrzyski: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W 2013 ROKU.
Numer ogłoszenia: 70862 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski , ul. Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 2672100, faks (041) 2672110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO W 2013 ROKU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości dróg lokalnych na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego w roku 2013 poprzez: mechaniczne oczyszczanie powierzchni jezdni, odwóz odpadów na wysypisko oraz interwencyjne porządkowanie wyznaczonych rejonów. Zamówienie realizowane będzie w okresie od podpisania umowy do dnia 15 listopada 2013 r. Na realizację całego zamówienia zamawiający przeznacza kwotę 50 000.00 zł. brutto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających maksymalnie do wysokości 50 % zamówienia podstawowego - w sytuacji, gdy stopień zanieczyszczenia jezdni będzie znacząco wyższy od przeciętnej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie względnie umowę z uprawnionym podmiotem, na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie utylizacji odpadów komunalnych - zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wymaganego zezwolenia lub umowy 2.Posiadają zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z uwzględnieniem odzysku, zbierania i transportu odpadów na terenie gminy. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wymaganego zezwolenia. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i zezwoleniu wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże ,że dysponuje bazą operacyjno-sprzętową z dyspozytornią z podaniem dokładnego adresu, środkami łączności telefonicznej, faxowej i bezprzewodowej. Wykonawca wykaże że, dysponuje sprzętem umożliwiającym wykonywanie zamówienia. Minimalne wymogi w tym zakresie opisane są w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o dysponowaniu bazą operacyjno-sprzętową z dyspozytornią, z podaniem dokładnego adresu, środkami łączności telefonicznej, faxowej i bezprzewodowej oraz wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia z podaniem rodzaju, ilości i danych technicznych tj. szerokości zamiatania, prędkości pojazdu przy zamiataniu, ilości wykorzystanej wody, pojemności zbiornika na gromadzone odpady. Zamawiający zastrzega sobie prawo zarządzania prezentacji działania sprzętu. Ocena spełniania w-w warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i wykazie wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ostrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. oraz siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, sala A, stanowisko 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Zakup i dostawy artykułów ogólnomedycznych
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ostrowiec Świętokrzyski w 2025 roku
- Przygotowanie kreatywne i przeprowadzenie kampanii edukacyjno - informacyjnej dla mieszkańców Gminy Ostrowiec Świętokrzyski, pn. "EKO OSTROWIEC"
- Świadczenie usług psychologicznych i psychoterapeutycznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Remont pokrycia dachowego nad częścią budynku Inkubatora Przedsiębiorczości prowadzonego przez Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- zakup, dostaw i instalacja aparatu USG na potrzeby Oddziału Urologii
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przywracanie bezpieczeństwa drogowego oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym.
- Letnie utrzymanie terenów komunalnych w Gminie Jedlina-Zdrój
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników, ścieżek rowerowych i parkingów będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów w latach 2025-2026.
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.