Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Kraków: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 70865 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. dr J. Babińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Babińskiego 29, 30-393 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6524347, 6524526, fax 012 2621335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa m.in.cewników, igieł, kanikuł, kieliszków , papieru do EKG i USG, pojemniki na mocz, zuzyte igły, strzykawki, przyrządy do przetaczania krwi, rurki intubacyjne, zgłębniki żołądkowe, rękawice diagnostyczne lateksowe, winylowe, chirurgiczne, z folii, wywoływacz rtg, utrwalacz rtg, filmy rtg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy) 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IV niniejszej Siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty (załącznik nr 1)należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony Załącznik nr 2 - ramowe zapotrzebowanie roczne artykułów, będący formularzem cenowym, b)oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej Specyfikacji, c)oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub rolnicze, lub oświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d)aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności o charakterze rolniczym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Oświadczenie wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty potwierdzające zgodność CE lub że wykonany jest zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych ( Dz. U. nr 93 poz.896 z późn. zm.) wraz z klauzulą dostarczenia w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.babinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Babińskiego ul. dr J. Babińskiego 29 30-393 Kraków budynek administracji pok.nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Babińskiego ul. dr J. Babińskiego 29 30-393 Kraków budynek administracji - kancelaria pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I drobny sprzet medyczny, papier do EKG,EEG, USG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do apteki szpitalnej m. in. cewników.igieł jednorazowego użytku, fartuchów jednorazowych, kaniul, maseczek chirurgicznych, misek nerkowatych, korków do venflonów,pojemników na mocz, przyrządy do przetaczania krwi, rurek usta-gardło, jednorazowych strzykawek, termometrów lekarskich,zgłębniki żołądkowe, papier do EKG,USG, EEG.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakit II Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawic lateksowych,winylowych, chirurgicznych, z folii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III Filmy,odczynniki chemiczne RTG dla pracowni rentgenowskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wywoływacz rtg,utrwalacza rtg, startera wywoływacza, filmy rtg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-7, 24.64.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Dostawa jednorazowych materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.