eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeModyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Zabrze: Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów
Numer ogłoszenia: 70866 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 10 , ul. Chopina 26, 41-807 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2711177, faks 032 2711177.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs10.zabrze.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.zs10.zabrze.pl/POKL92/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modyfikacja programu nauczania w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa modyfikacji programu nauczania w ramach realizacji projektu pod tytułem Sukcesem szkoły sukces absolwentów współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - Projekt Nr POKL.09.02.00-24-131/09. W ramach zamówienia zostaną opracowane kursy wspomagające naukę przedmiotów zawodowych, testy do etapu pisemnego egzaminu zawodowego, zadania praktyczne odzwierciedlające etap praktyczny egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk i technik elektronik. Należy opracować
- 10 zestawów testów do etapu pisemnego i przeprowadzić ich standaryzację, jak również nanieść poprawki wynikające z analizy wyników,
- 8 zadań praktycznych, przeprowadzić standaryzację tych zadań i nanieść poprawki wynikające z analizy wyników, opracować klucz poprawnych odpowiedzi,
- 12 kursów nauczania poszczególnych przedmiotów zawodowych w zawodzie technik informatyk zawierających testy, lekcje i pomoce dydaktyczne.
Wszystkie opracowane materiały muszą być umieszczone na platformie MOODLE Zamawiającego. Wszystkie wykorzystywane materiały w testach, zadaniach i kursach muszą być użyte z poszanowaniem obowiązujących praw autorskich i licencyjnych.
Zamawiający podzielił zamówienia na 30 części, z czego pierwszych 18 części pogrupowanych jest w cztery grupy. W ramach każdej z grup znajdują się identyczne jednostkowe części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym jeden wykonawca może złożyć oferty na maksymalnie 6 części w ramach każdej z grup oraz na maksymalnie 6 części z pozostałych niepogrupowanych części oznaczonych numerami od 19 do 30:

Grupa I zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 9:
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa II zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 1 :
opracowanie testu do etapu pisemnego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu testu zawierającego wszystkie standardy wymagań egzaminacyjnych i numery odpowiadających im zadań w teście, zapisanie go w edytorze tekstu
- opracowanie 50 zadań wielokrotnego wyboru i zapisanie ich edytorze tekstu,
- opracowanie klucza poprawnych odpowiedzi i zapisanie go w edytorze tekstu
- wprowadzenie opracowanych zadań na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/ w formie Quizu (interaktywnego testu) do samodzielnego rozwiązania dla uczniów, po którego zakończeniu uczniowie otrzymują uzyskany wynik.
- udostępnienie zadań na platformie MOODLE do rozwiązania uczniom i przeprowadzenie analizy rozwiązań uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku rozwiązań zbyt łatwych dla uczniów lub niejasnych pod względem treści.

Grupa III zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 6:
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik informatyk, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.

Grupa IV zamówienia - liczba jednostkowych i jednakowych części - 2 :
opracowanie zadania praktycznego do etapu praktycznego egzaminu zawodowego w zawodzie technik elektronik, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu zadania praktycznego zawierającego większość standardów wymagań egzaminacyjnych i odpowiadające im czynności w zadaniu, nie musi sprawdzać wszystkich standardów.
- opracowanie treści zadania praktycznego w edytorze tekstu, przygotowanie w wersji elektronicznej ewentualnych plików niezbędnych do wykonania zadania. Do rozwiązania opracowanych zadań nie może być wymagany od Zleceniodawcy zakup dodatkowego oprogramowania lub sprzętu.
- opracowanie klucza oraz rozwiązania wzorcowego
- wprowadzenie opracowanego zadania i wszystkich plików niezbędnych do jego wykonania na platformę MOODLE Zleceniodawcy pod adresem http://moodle.zs10.zabrze.pl/.
- udostępnienie zadań uczniom
- sprawdzenie i analiza rozwiązań zadania przez co najmniej 3 uczniów
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści.

Część 19 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 20 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 21 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu urządzenia techniki komputerowej w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 22 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 23 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 24 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu systemy operacyjne i sieci komputerowe w klasie czwartej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 25 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 26 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 27 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu programowanie strukturalne i obiektowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 28 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie pierwszej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 29 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie drugiej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.

Część 30 zamówienia - opracowanie kursu nauczania przedmiotu oprogramowanie biurowe w klasie trzeciej zawierającego testy, lekcje i pomoce dydaktyczne, a w szczególności wykonanie następujących czynności:
- opracowanie planu kursu uwzględniając aktualną podstawę programową w zawodzie technik informatyk,
- opracowanie minimum 8 jednostek tematycznych składających się z zasobów przekazujących wiedzę lub prezentujących umiejętności w formie dokumentów, prezentacji, filmów itp. Zasoby będą pomocą dydaktyczną. Lekcje, prezentacje, pliki tekstowe powinny zawierać co najmniej 10 stron/slajdów.
- opracowanie testów sprawdzających stopień opanowania materiału z poszczególnych jednostek tematycznych. Zasoby sprawdzające wiedzę lub umiejętności powinny mieć formę interaktywnego quizu lub zadania do wykonania.
- wprowadzenie opracowanych pomocy dydaktycznych na platformę MOODLE Zleceniodawcy
- udostępnienie kursu uczniom
- wprowadzenie ewentualnych poprawek w przypadku poleceń niejasnych pod względem treści dla uczniów.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju zamówień. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs10.zabrze.pl/POKL92/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2011 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu ul. Chopina 26 41-807 Zabrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu Sukcesem szkoły sukces absolwentów nr POKL.09.02.00-24-131/09 realizowanego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.