Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-19
Świdwin: Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Numer ogłoszenia: 70886 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych objętych inwestycją pn. Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Realizacja zamówienia publicznego przewiduje wykonanie następującego zakresu robót: -roboty przygotowawcze, -roboty ziemne, -podbudowy, -nawierzchnia jezdni, -elementy ulic, -parkingi, -urządzenia bezpieczeństwa ruchu, -roboty wykończeniowe, -sieć kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt stałej organizacji ruchu. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia placu budowy firmie, która zostanie wyłoniona do wykonania likwidacji napowietrznej linii energetycznej i budowy podziemnej linii energetycznej oraz oświetlenia drogowego, tak aby prace odbywały się bezkolizyjnie dla obu firm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 54 1240 3682 1111 0010 1663 3565 z dopiskiem Przebudowa ulic powiatowych Kolejowej i Lipowej w miejscowości Sławoborze wraz z infrastrukturą towarzyszącą. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę ujawnienia kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, których suma wykonanych robót w poszczególnych grupach w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wyniosła: a)w przypadku wykonania nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco, minimum 5.500 m2, b)w przypadku budowy chodników minimum 3.200 m2, c)w przypadku budowy kanalizacji deszczowej minimum 800 m długości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponujący: - rozściełaczem do wykonywania nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco, - minimum 2 walcami w tym 1 walcem ogumionym, - minimum jedną koparko-ładowarką.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponujacy: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym zamówieniem tj. robót drogowych, oraz jednym kierownikiem robót z uprawnieniami w branży sanitarnej, - laborantem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy którzy, posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących sytuacjach: 1. Gdy wystąpią okoliczności niezawinione przez Strony i których to okoliczności Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz, że niemożliwym stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie (np. niekorzystne warunki atmosferyczne, t.j w okresie przewidzianym w harmonogramie rzeczowo-finansowym obejmującym podbudowy i nawierzchnie ilość dni deszczowych będzie większa niż 30%, zaistnienie warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych i gruntowo-wodnych utrudniających wykonanie umowy) nastąpi zmiana terminu wykonania umowy nie później jednak niż do 31.10.2013r. W sytuacji gdy na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest on należycie je udokumentować. 2. Gdy nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy (roboty zaniechane) lub gdy zaistnieje konieczność wykonania robót zamiennych, zgodnie z procedurami i wymogami zawartymi w przepisie art. 36a ustawy Prawo budowlane, nastąpi zmiana wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne i zaniechane w stosunku do projektu budowlanego zostaną rozliczone kosztorysem różnicowym z korektą wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust.1. Podstawą będzie harmonogram rzeczowo-finansowy. W przypadku wykonania robót zamiennych nie występujących w harmonogramie rzeczowo-finansowym rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o następujące założenia: a) stawki robocizny, koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk, tak jak określone zostały w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do SIWZ. b) ceny materiałów i ceny sprzętu zostaną przyjęte z Informatorów cenowych np. sekocenbud, eurocenbud itp. (wartości średnie). Dla materiałów będą przyjmowane ceny z miesiąca, w którym były zakupione, dla sprzętu będą przyjmowane ceny z miesiąca w którym sprzęt był używany. c) podstawą do ustalania kosztorysowych nakładów rzeczowych będą odpowiednie KNRy, KNNRy itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Podmiejska 18
78-300 Świdwin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg ul. Podmiejska 18 78-300 Świdwin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- Budowa boiska treningowego w Świdwinie.
- "Adaptacja terenów zurbanizowanych do zmian klimatu - mała retencja wodna w szpitalu w Połczynie - Zdroju - Utworzenie zbiornika retencyjnego przy budynku szpitala w Połczynie-Zdroju
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej nr 116171E w miejscowości Poświętne
- Naprawa układu podczyszczania kanalizacji deszczowej od strony ul. Legnickiej - wylot W2 do Potoku Baczyna.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Bocheńskiego w roku 2025 - z podziałem na części
- Przebudowa istniejącej rozdzielczej sieci wodociągowej w gminie Kietrz w miejscowości Chróścielów - Nasiedle oraz w miejscowości Kozłówki
- Budowa ul. Jagodowej w Brzegu
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.