eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-30

Szczecin: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin
Numer ogłoszenia: 70888 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42152 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, fragmentów rzutu kondygnacji, garaży oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu inwentaryzacji budowlanych lokali mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeń gospodarczych, pomocniczych, garaży i fragmentów rzutu kondygnacji oraz budynków komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Miasto Szczecin celem wykupu oraz legalizacji. 2. Maksymalna wielkość powierzchni do zinwentaryzowania wynosi - 20.000,00 m2. W odniesieniu do maksymalnej wielkości powierzchni do zinwentaryzowania, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie rzutu lokalu (przekrój pionowy w miarę potrzeb) wraz z fragmentem części wejściowej i sąsiedniej, wyliczenie powierzchni użytkowej wraz z pomieszczeniami przynależnymi i oświadczeniem o samodzielności lokalu lub jego braku - według zał. nr 1 do umowy (szkic lokalu i opis techniczny budynku i lokalu). 4. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w oparciu o zlecenia jednostkowe, przekazywane przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do występujących potrzeb. 5. Dowodem przekazania opracowań inwentaryzacji będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 6. Inwentaryzację należy wykonać w skali 1: 100 i winna ona obejmować przynależne do lokalu lub budynku pomieszczenia gospodarcze, garaże itp. oraz wskazanie aktualnych użytkowników komórek piwnicznych, strychów i innych pomieszczeń przynależnych (np. WC na klatce schodowej). 7. Każde opracowanie należy dostarczyć w 4 egzemplarzach (wersja papierowa). 8. Inwentaryzacje budowlane (pomiary) należy wykonać z najwyższą starannością zgodnie z normami technicznymi projektowania, zgodnie z ustawą z dnia 21.06.2001r. o ochronie praw lokatorów i innymi obowiązującymi przepisami. 9. Wykonawca zobowiązany jest do likwidacji szkód powstałych w toku realizacji zamówienia, a wszelkie formalności związane i konieczne do prawidłowego wykonania zadania wraz z kosztami (opłatami) obciążają Wykonawcę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.10.00 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ocena energetyczna budynków, zarządzanie Przemysław Boczar, ul. Bandurskiego 58/11, 71-685 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32500,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.