Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-05
Złotoryja: Roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych:
Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko,
Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D Twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny
Numer ogłoszenia: 70891 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi , ul. Legnicka 37, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8783486, faks 076 8783486.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych: Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko, Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D Twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne (ścinka poboczy, pogłębianie rowu) na drogach powiatowych: Nr 2600 D Stara Kraśnica - Dobków, Nr 2603 D Wilków, Nr 2618 D Wysocko, Nr 2612 D Radziechów, Nr 2613 D twardocice, Nr 2601 D Sokołowiec Dolny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 1.500,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci spełniający następujące warunki 1.Zawarte w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych. Nie podlegają wykluczeniu z dalszego postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2007 r.Nr.223, poz.1655, oraz Dz. U z 2008 r. Nr.171, poz.1058), 2.Zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia niniejszego przetargu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane świadectwa wiarygodności: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający: stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności budowlanej (w tym wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta) - załącznik nr 3; 2)oświadczenie spełnienia wymienionych warunków w trybie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Prawo Zamówień Publicznych, Załącznik nr 4; 3)potencjał kadrowy (przeciętna liczba zatrudnionych pracowników oraz personelu pracowniczego w okresie ostatnich trzech lat) - załącznik nr 5; 4)wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia z podaniem zakresu ich czynności - załącznik nr 6; 5)potencjał techniczny (wykaz niezbędnego sprzętu technicznego i narzędzi potrzebnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje oferent) - załącznik nr 7; 6)projekt Umowy (wraz z harmonogramem czasowym i gwarancją) - załącznik nr 8; UWAGA !!! - dotyczy wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie 1 1.Dokument wymieniony w pkt. 1) może być dostarczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Pozostałe dokumenty złożone w ofercie winny zostać podpisane przez przedstawiciela oferenta uprawnionego do jego reprezentowania. Brak któregokolwiek z w/w dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 2.Wszystkie przedstawione dokumenty i zaświadczenia, o ile nie zastrzeżono inaczej, powinny być ważne i aktualne, tj. stwierdzające stan prawny i faktyczny za okres ustalony w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 czerwca 2002r. (Dz.U.Nr 91) od terminu otwarcia ofert. 3.Dokumenty wydane w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi
ul. Legnicka 37
59-500 Złotoryja.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi ul. Legnicka 37 59-500 Złotoryja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn: "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa z montażem mebli i wyposażenia na potrzeby Oddziału Neurologicznego dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o.
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.