Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-20
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 70892 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów opatrunkowych wg załącznika nr 1 do siwz z podziałem na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.18 - Waciki 33.14.11.19 - Kompresy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a.)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d.)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: a.)zapewnienie transportu, b.)minimalny termin płatności: 30 dni, c.)Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów, a także opakowanie zbiorcze zaopatrzone były w etykietkę handlową, sporządzoną w języku Polskim. Na każdym egzemplarzu, a także na opakowaniu zbiorczym materiałów opatrunkowych winien być podany nr serii i data ważności. d.)Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć wzory oferowanych materiałów opatrunkowych po jednym egzemplarzu z każdego oferowanego asortymentu w oryginalnym opakowaniu z etykietą handlową. e.)Próbki należy opisać: nr i nazwą pakietu, nr pozycji, której dotyczą f.)Produkty jałowe z gazy w pakiecie 2,3 powinny być wyjałowione zgodnie z wymaganiami F.P. parą wodną g.)Należy dołączyć do oferty karty katalogowe do oferowanych wyrobów potwierdzających ich tożsamość 3.Dodatkowe wymagania: a.)Zamawiający wymaga zachowania stałości ceny netto na oferowane produkty przez cały okres trwania umowy. b.)Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać i przekazywać Zamawiającemu (Apteka Szpitalna) oferowany produkt medyczny zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi wraz charakterystyką produktu, dokumentem stwierdzającym dopuszczenia do obrotu, właściwym oznakowaniem w języku polskim 4.Wykonawca ma zagwarantować: a.)terminowość dostaw : do 2 dni od chwili złożenia zamówienia b.)zgodność asortymentu dostawy z zamówieniem c.)dostawę towaru jakościowo odpowiadającego wymogom użytkowym w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie d.)natychmiastową realizację reklamacji dotyczących wad fizycznych towaru jak również wad jakościowych wynikających z winy Wykonawcy lub firmy spedycyjnej występującej w jego imieniu. e.)przydatność towaru do użytku : minimum 18 miesięcy od daty dostawy do bezpośredniego odbiorcy f.)każdy produkt musi posiadać wszelkie niezbędne atesty, certyfikaty CE, zaświadczenia względnie świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie zamkniętym (o ile ustawy nakładają taki obowiązek), deklaracja zgodności w klasie IIA g.)termin ważności produktu minimum 18 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego h.)realizację dostaw natychmiastowych w szczególnych okolicznościach, których nie można było wcześniej przewidzieć - do 24 godzin od chwili złożenia zamówienia 5.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane : 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do siwz 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 5.oświadczenie przystępującego do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3 do siwz 6.oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do siwz 7.akceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 5 do siwz 8.oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 6 do siwz. 9.przedstawienie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7 do siwz 10.zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności - aktualne na dzień składania oferty; 11.formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 8 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich
ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gaza, kompresy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwety, Setony, kompresy, tupfery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: podkłady, chusty.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wata.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: opaska dziana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opaski gipsowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Plastry opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatki opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw urologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przylepce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Paski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według załacznika nr 1 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej Nr 16 w Siemianowicach Śląskich ul. Karola Szymanowskiego 11 w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.