Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Jasieniec: Wymiana stolarki okiennej w 2 budynkach komunalnych i w części zajętych przez Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 70909 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jasieniec, ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 048 6613570, fax 048 6613581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w 2 budynkach komunalnych i w części zajętych przez Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5 - budynek komunalny o łącznej powierzchni 27,85 m 2 ( 13 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m 2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 45,53 m 2 ( 18 szt.) 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach - budynek komunalny o łącznej powierzchni 30,86 m 2 ( 26 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m 2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 14,82 m 2 ( 9 szt.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonych do oferty stosownych dokumentów rejestrowych potwierdzających, że przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień publicznych - załącznik nr 2. 4. Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. Nr 11 Urząd Gminy w Jasieńcu Warecka 42 05-604 Jasieniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Jasieńcu Warecka 42 05-604 Jasieniec Pokój 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.05.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Jasieńcu ul. Czerska 5 - budynek komunalny o łącznej powierzchni 27,85 m2 ( 13 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 45,53 m2 ( 18 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku komunalnym oraz Ośrodku Zdrowia w Gośniewicach - budynek komunalny o łącznej powierzchni 30,86 m2 ( 26 szt) oraz 1 szt drzwi zewnętrznych o powierzchni 2,1 m2 - Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej o łącznej powierzchni 14,82 m2 ( 9 szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Modernizacja i adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Kształcenia w Dzierżążnie dz. ew. nr 224/11.
- Modernizacja pomieszczeń zapleczy socjalno-magazynowych kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" na terenie miasta Ząbki
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- Remont łazienek i pokoi socjalnych celem poprawy warunków użytkowania i dostosowania pomieszczeń do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Busku-Zdroju przy ul. Parkowej 17
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.