eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubszaOdbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Lubsza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-09

Lubsza: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Lubsza
Numer ogłoszenia: 70927 - 2013; data zamieszczenia: 09.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubsza , ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza, woj. opolskie, tel. 077 418630, faks 077 4118630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych z terenu gminy Lubsza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia:1/odbieranie odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych z: terenów nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych i wielorodzinnych, koszy na śmieci znajdujących się na przystankach autobusowych oraz pojemników ustawionych przy cmentarzach (orientacyjną ilość odpadów przewidzianych do odbioru ok. 3396 Mg przez okres 1,5 roku, podaną w OPZ należy traktować jako pomocniczą do wyliczenia ceny ofertowej za wykonanie całego zamówienia), 2/w ramach usługi wyposażenie nieruchomości zamieszkałych, których dotyczy selektywna zbiórka odpadów komunalnych, w swoje pojemniki (koloru czarnego) na odpady zmieszane (segregowane), o pojemności zależnej od wielkości gospodarstwa domowego, 3/ zapewnienie właściwych pojemników tym właścicielom nieruchomości, którzy ich nie posiadają, na ich wniosek, na podstawie odrębnej umowy dzierżawy bądź sprzedaży na piśmie, 4/ zbiórkę odpadów wielkogabarytowych z terenów nieruchomości zamieszkałych w formie tzw.wystawki (2 razy w roku), 5/ transport odpadów pojazdami spełniającymi wymagania zgodnie z rozp. Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w spr. szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013, poz.122), 6/ przekazanie odebranych odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, 7/ prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem i przekazywanie Zamawiającemu informacji i sprawozdań z realizacji usługi oraz innych niezbędnych danych. Charakterystyka gminy:gmina wiejska w powiecie brzeskim, obszar o pow. 21271 ha, obejmuje 21 sołectw i 10 przysiółków, liczy ogółem 9139 mieszkańców, orientacyjna liczba gospodarstw domowych 2452 (faktyczna ilość zostanie podana przez Zamawiającego po złożeniu przez mieszkańców deklaracji... ; Wykonawca otrzyma, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wykaz nieruchomości do obsługi) Na terenie gminy występuje głównie zabudowa zagrodowa i jednorodzinna, zespoły wielorodzinne zlokalizowane są w m. Garbów, Pisarzowice, Kościerzyce, Lubsza, Mąkoszyce i Rogalice, ogółem znajduje się 2669 budynków mieszkalnych. Przez obszar gminy przebiegają drogi: krajowa nr 39 o nawierzchni asfaltowej, powiatowe o łącznej długości 70,95 km przeważnie asfaltowe, część tłuczniowych i w kostce granitowej, gminne o łącznej długości 281 km, w tym o nawierzchni twardej 76 km. Zlokalizowanych jest 37 przystanków autobusowych przy drogach publicznych. Funkcjonuje 11 cmentarzy o łącznym areale 9,71 ha. Lista nieruchomości zamieszkałych w wyszczególnionych sołectwach i przysiółkach z podaniem ilości mieszkańców oraz wykaz przystanków autobusowych i cmentarzy, objęte przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do OPZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podst. oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ oraz wpisu do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnych z przedmiotem zamówienia, prowadzonego przez Wójta Gminy Lubsza - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podst. oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podst. oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podst. oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podst. udokumentowania posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min 300 000 PLN oraz ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000 PLN - zgodnie z formuła spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami dot. a/ zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b/sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c/charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d/ zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2/ kalkulację ceny ofertowej z podaniem stawki na mieszkańca w przeliczeniu na 1 miesiąc

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1/zmiana wynagrodzenia, jeżeli nastąpi zmiana kosztów zewnętrznych, będących podstawa kalkulacji ceny ofertowej w przypadku:-znaczącej zmiany ilości odbieranych odpadów zmieszanych i pozostałych, względem prognozy będzie większa lub mniejsza o 10%, -znaczącej zmiany częstotliwości odbierania odpadów względem prognozy, będzie większa lub mniejsza o 10%, -zmiany wysokości podatku VAT, -znaczącej zmiany ceny paliwa, powyżej 25% ceny w dacie składania oferty, -wzrostu cen za odbieranie odpadów komunalnych, związanych ze zmiana stawki opłaty środowiskowej ustalanej przez Ministra Środowiska, -zmiany ceny za unieszkodliwianie odpadów komunalnych w RIPOK; 2/zmiana podwykonawców, pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego; 3/zmiana w zakresie sposobu realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, w tym prawa lokalnego, np. regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lubsza.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lubsza.tensoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubszy, 49-313 Lubsza, ul. Brzeska 16, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.