To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-21
Ogłoszenie nr 70990 - 2017 z dnia 2017-04-21 r.
Bargłów Kościelny: Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie dofinansowane w ramach Projektu "Aktywnym Bądź!" ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52574 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym, krajowy numer identyfikacyjny
79019975100000, ul.
ul. Augustowska
47,
16320
Bargłów Kościelny, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 64 24 092, faks
87 64 24 092, e-mail
gops@gops-barglow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.gops-barglow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i predyspozycji uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOPS.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału predyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!" przez: CZĘŚĆ I: psychologa, CZĘŚĆ II: doradcę zawodowego oraz opracowanie indywidualnych ścieżek reintegracji dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w tym ścieżek integracji z rynkiem pracy. 2. Cel: przeprowadzenie ww. diagnozy powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników i uczestniczek. 3. Wśród uczestników i uczestniczek projektu wyróżnia się: 10 osób bezrobotnych z ustalonym III profilem pomocy PUP i 4 rodziny doświadczające bezradności opiekuńczo-wychowawczej, w tym 4 rodziców i 14 dzieci. 4.Miejsce przeprowadzenia diagnozy potrzeb uczestników i uczestniczek projektu: siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym przy ul. Augustowskiej 47. Zamawiający nieodpłatnie zapewni odpowiednie pomieszczenie dostosowane do ilości uczestników i uczestniczek oraz potrzeb realizacji działań indywidualnych z psychologiem lub doradcą zawodowym w celu nieskrępowanej pracy (zachowanie dyskrecji i poufności prowadzonych osób bez ingerencji osób trzecich, w ten sposób, aby w pomieszczeniu mogli przebywać tylko psycholog/doradca zawodowy i osoba diagnozowana), wyposażonych w podstawowy sprzęt biurowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
85310000-5
Dodatkowe kody CPV:
85300000-2,
98350000-1,
85121270-6,
85312320-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: PSYCHOLOG |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1988 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1988 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: DORADCA ZAWODOWY |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie diagnozy sytuacji problemowej, zasobów, potencjału predyspozycji i potrzeb uczestników i uczestniczek projektu "Aktywnym Bądź!" przez doradcę zawodowego oraz opracowanie indywidualnych ścieżek reintegracji dla osób i rodzin zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w tym ścieżek integracji z rynkiem pracy. 2. Cel: przeprowadzenie ww. diagnozy powinno umożliwić Zamawiającemu, jako realizatorowi projektu, dostosowanie form i tematyki wsparcia zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami uczestników i uczestniczek. 3. Wśród uczestników i uczestniczek projektu wyróżnia się: 10 osób bezrobotnych z ustalonym III profilem pomocy PUP i 4 rodziny doświadczające bezradności opiekuńczo-wychowawczej, w tym 4 rodziców i 14 dzieci. 4. Usługa będzie polegała na: a)przeprowadzeniu dla 28 uczestników i uczestniczek projektu indywidualnych konsultacji w wymiarze łącznym 28 godzin zegarowych, b) zadaniem DORADCY ZAWODOWEGO będzie przeprowadzenie diagnoz i sporządzenie 14 ścieżek reintegracji, które następnie zobowiązany jest złożyć koordynatorowi projektu, c)doradca zawodowy jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorem projektu i psychologiem przy realizacji zamówienia, d)DORADCA ZAWODOWY MUSI posiadać co najmniej 2-letni staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1820 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1820 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.