Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-30
Rzeszów: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego, numer postępowania: ZP/10/2016
Numer ogłoszenia: 71072 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie nieczystości komunalnych z terenów użytkowanych przez Policję na terenie województwa podkarpackiego, numer postępowania: ZP/10/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego z terenów użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Rzeszowie i podległe jednostki Policji województwa podkarpackiego. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwadzieścia dwa zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym jako część zamówienia traktuje się jedno z dwudziestu dwóch zadań określonych poniżej: 1)Zadanie nr 1 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Brzozowie, 2)Zadanie nr 2 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Dukli, 3)Zadanie nr 3 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu, 4)Zadanie nr 4 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Gorzycach, 5)Zadanie nr 5 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Horyńcu Zdroju, 6)Zadanie nr 6 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Oddział Prewencji Policji w Zaczerniu, 7)Zadanie nr 7 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Harasiukach, 8)Zadanie nr 8 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Zespół Prewencji w Krzeszowie, 9)Zadanie nr 9 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Rudniku nad Sanem, 10)Zadanie nr 10 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Zespół Prewencji w Ulanowie, 11)Zadanie nr 11 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Komańczy, 12)Zadanie nr 12 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Strzyżowie, 13)Zadanie nr 13 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji we Frysztaku, 14)Zadanie nr 14 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Zagórzu, 15)Zadanie nr 15 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Boguchwale, 16)Zadanie nr 16 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Sokołowie Małopolskim, 17)Zadanie nr 17 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Tyczynie, 18)Zadanie nr 18 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie, 19)Zadanie nr 19 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Rewir Dzielnicowych w Czerminie, 20)Zadanie nr 20 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Tuszowie Narodowym, 21)Zadanie nr 21 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Wadowicach Górnych, 22)Zadanie nr 22 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Pysznicy. 3.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 90511000 - 2 - usługi wywozu odpadów 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na świadczenie usług komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta odpowiednio do właściwości świadczonych usług (ustawa z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.). Uzyskanie zezwolenia dotyczy podmiotów innych niż gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumentów określonych w sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia, tj. zezwolenia na świadczenie usług komunalnych wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta odpowiednio do właściwości świadczonych usług (ustawa z dnia 13 września 1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.). Uzyskanie zezwolenia dotyczy podmiotów innych niż gminne jednostki organizacyjne prowadzące działalność polegającą na usuwaniu, wykorzystywaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie zadań od 1 do 22 nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie zadań od 1 do 22 nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie zadań od 1 do 22 nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie zadań od 1 do 22 nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w sekcji III. 6) pkt 1 niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 5.Wszelkie oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7.Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1)warunki opisane w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia spełniają łącznie, 2)warunek dotyczący, potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp spełniają każdy z osobna. 11.Zasady udziału podmiotów występujących wspólnie, w tym spółek cywilnych: 1)Zamawiający wymaga, w oparciu o art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzielonego podmiotowi wiodącemu przez wszystkie podmioty występujące wspólnie (także przez przedsiębiorców spółki cywilnej, chyba, że ofertę i wszystkie dokumenty składane z ofertą przez spółkę cywilną podpiszą wszyscy jej wspólnicy i wszyscy wspólnicy złożą odrębne oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) i informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej) obejmującego upoważnienie do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu i na rzecz podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej udzielone pełnomocnictwo ma zawierać umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie, 2)każdy członek podmiotu występującego wspólnie jest obowiązany do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) i informacji/listy dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej, w sposób określony do reprezentacji tego podmiotu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 wskazane w sekcji III. 4.2 tiret 2 niniejszego ogłoszenia w przypadku oferty wspólnej na formularzu ofertowym należy wymienić z nazwy z podaniem adresu wszystkie podmioty ubiegające się o wspólne udzielenie niniejszego zamówienia - z zaznaczeniem lidera/pełnomocnika, 4)wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem mocodawców. 12. Jeżeli Wykonawcę w toku postępowania reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument udzielonego pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. 13.Oferta oraz wszystkie wymagane oświadczenia Wykonawcy, muszą być podpisane przez osobę reprezentującą Wykonawcę zgodnie z zasadami wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoby wymienione w tym dokumencie utraciły moc do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek udokumentować, iż osoby podpisujące ofertę i składające na rzecz Wykonawcy oświadczenia są do tego uprawnione przez właściwe umocowanie. Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia do podpisania oferty. 14.Dokumenty składane z ofertą, muszą mieć formę oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w sposób przewidziany do reprezentacji Wykonawcy, według dokumentu rejestracyjnego prowadzonej działalności gospodarczej, albo przez umocowanego do tej czynności pełnomocnika, na każdej stronie zawierającej treść, chyba że z treści potwierdzenia zgodności wynika ile i które strony dokumentu potwierdzono za zgodność z oryginałem. Jeżeli na jednej stronie umieszczono kilka kopii dokumentów, potwierdzenia zgodności z oryginałem wymaga każda z kopii dokumentów. Potwierdzenie zgodności z oryginałem musi mieć formę pisemną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Cena za wykonywane usługi zawiera całkowity koszt wykonania usługi (łącznie z opłatą za pojemniki) i może ulec podwyższeniu w przypadku wzrostu opłaty środowiskowej oraz w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 2.Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT ze stawką VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury. Zmiana wynagrodzenia dotycząca stawki podatku VAT nie wymaga zmiany umowy poprzez pisemny aneks. 3.Wynagrodzenie należne Wykonawcy może ponadto ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2008),lub 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile Wykonawca wykaże, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega podwyższeniu, zgodnie z ust. 3, o udokumentowaną przez Wykonawcę kwotę rzeczywiście poniesionych przez niego kosztów określonych w ust. 3. Ciężar udowodnienia poniesionych kosztów w zakresie, o którym mowa w ust. 3 w całości leży po stronie Wykonawcy. 5.Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 3 następuje co roku, począwszy od drugiego roku kalendarzowego obowiązywania Umowy o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę w poprzednim roku kalendarzowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Brzozowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komenda Powiatowa Policji w Brzozowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Dukli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Dukli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Gorzycach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Predmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Gorzycach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Horyńcu Zdroju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Policji w Horyńcu Zdroju.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Oddział Prewencji Policji w Zaczerniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego -Oddział Prewencji Policji w Zaczerniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Harasiukach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Policji w Harasiukach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Zespół Prewencji w Krzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Zespół Prewencji w Krzeszowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Rudniku nad Sanem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Rudniku nad Sanem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Zespół Prewencji w Ulanowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Zespół Prewencji w Ulanowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Komańczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Policji w Komańczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Strzyżowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komenda Powiatowa Policji w Strzyżowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji we Frysztaku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Policji we Frysztaku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Zagórzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Polici w Zagórzu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Boguchwale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Boguchwale.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Sokołowie Małopolskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Sokołowie Małopolskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Tyczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Tyczynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komenda Powiatowa Policji w Łańcucie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Rewir Dzielnicowych w Czerminie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Rewir Dzielnicowych w Czerminie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Tuszowie Narodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Tuszowie Narodowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Komisariat Policji w Wadowicach Górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Komisariat Policji w Wadowicach Górnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - Usuwanie nieczystości komunalnych - Posterunek Policji w Pysznicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie nieczystości stałych pochodzenia komunalnego - Posterunek Policji w Pysznicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury - 5
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy komunalnych oraz nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Przeciszów w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GRYFÓW ŚLĄSKI
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.