Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-28
Bytom: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie
i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok
Część I rejony: Saturn, Siemianowice, Jan Kanty
Część II rejony: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I
Część III rejon: Dębieńsko
Numer ogłoszenia: 71075 - 2012; data zamieszczenia: 28.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok Część I rejony: Saturn, Siemianowice, Jan Kanty Część II rejony: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I Część III rejon: Dębieńsko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok Część I rejony: Saturn, Siemianowice, Jan Kanty Część II rejony: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich - Bytom I Część III rejon: Dębieńsko Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu, b)utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu, c)naprawę oraz pranie odzieży roboczej, d)sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu (powierzchnia określona w poz. Doraźne sprzątanie terenów) e)usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej i okiennej, f)wywóz nieczystości stałych, g)zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci i środków higienicznych do utrzymania czystości na poszczególnych rejonach, h)wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń w razie konieczności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), Część II: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100), Część III: 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w ramach jednej umowy porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum dla Części I: 150 000,00 zł brutto, dla Części II: 70 000,00 zł brutto, dla Części III: 50 000,00 zł brutto. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Wykonawca może także wykazać co najmniej jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości nie mniejszej niż suma wartości wymienionych powyżej dla poszczególnych części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 6 i 6.1. do druku OFERTA wraz z załączoną szczegółową kalkulacją usługi w formie kosztorysu cenotwórczego o której mowa w pkt 13.7. SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz zmiany zakresu rzeczowego i finansowego wynikającej ze sprzedaży lub likwidacji części majątku w trakcie obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 p. 112..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - II piętro Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok w tym: Część I rejony: Saturn, Siemianowice, Jan Kanty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu, b)utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu, c)naprawę oraz pranie odzieży roboczej, d)sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu (powierzchnia określona w poz. Doraźne sprzątanie terenów) e)usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej i okiennej, f)wywóz nieczystości stałych, g)zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci i środków higienicznych do utrzymania czystości na poszczególnych rejonach, h)wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń w razie konieczności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok w tym: Część II rejony: Pstrowski, Szombierki, Powstańców Śląskich-Bytom I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu, b)utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu, c)naprawę oraz pranie odzieży roboczej, d)sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu (powierzchnia określona w poz. Doraźne sprzątanie terenów) e)usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej i okiennej, f)wywóz nieczystości stałych, g)zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci i środków higienicznych do utrzymania czystości na poszczególnych rejonach, h)wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń w razie konieczności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa usługa w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie i w obiektach Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń na 2013 rok w tym Część III rejon Dębieńsko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a)utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych obiektów zakładu, b)utrzymanie czystości, konserwacji i obsługi łaźni pracowniczych i dozoru ruchu, c)naprawę oraz pranie odzieży roboczej, d)sprzątanie terenów przyległych do obiektów zakładu, wykaszanie traw, odgarnianie śniegu (powierzchnia określona w poz. Doraźne sprzątanie terenów) e)usuwanie drobnych awarii-usterek instalacji wodno-kanalizacyjnej, stolarki drzwiowej i okiennej, f)wywóz nieczystości stałych, g)zabezpieczenie - dostawa worków na śmieci i środków higienicznych do utrzymania czystości na poszczególnych rejonach, h)wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji pomieszczeń w razie konieczności..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Małopolskiego
- Sukcesywne czyszczenie urządzeń instalacji oraz odwodnień liniowych i posadzek hali waloryzacji żużla w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.