Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Bydgoszcz: Dostawy sukcesywne radiofarmaceutyków
Numer ogłoszenia: 71089 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 10 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Powstańców Warszawy 5, 85-681 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3787448, faks 052 3786110, 3787449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wsk.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne radiofarmaceutyków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Jodek sodowy o aktywności 4MBq -150 kapsułek; Zestaw do scyntygrafii nerek DTPA - 45 zestawów; zestaw do scyntygrafii kości MDP- 45 zestawów; Zestaw scyntygrafii serca MIBI - 45 zestawów; Zestaw do scyntygrafii dróg żółciowych - 2 zestawy, Zestaw scyntygrafii płuc MacroAlbumin lub MAASOL- 7 zestawów; Zestaw scyntygrafii wątroby Koloid Siarczkowy - 4 zestawy; Zestaw scyntygrafii mózgu HmPAO lub Neuroscan - 3 zestawy; Zestaw do scyntygrafii nerek DMSA - 8 zestawów ; Chlorek strontu do celów terapeutycznych 89Sr (aktywność 37MBq)-30 porcji; Jodek sodowy do celów terapeutycznych o różnych aktywnościach wg Formularza Cenowego: 150kapsułek, 150kapsułek, 120kapsułek, 150kapsułek, 150 kapsułek, 90 kapsułek, 21 kapsułek; Zestawy do oznaczeń radioimmunologicznych (np..1zestaw =100 próbek) FT3, FT4 i TSH 3 x 4500 próbek Generator TC 99mo/99mTc o aktywności 15GBq (aktywność należy kalkulować na środy) -40szt.; Zestaw do limfoscyntygrafii NANNACOLL -3 zestawy; Zestaw do scyntygrafii nadnerczy MIBG (aktywność 37MBq) 2 porcje; Quadramet Sm 153 - 10porcji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2, 33.69.64.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - odpowiednio zezwolenie na wytarzanie żródeł promieniotwórczych oraz dodawaniu substabcji promieniotwórczych w procesie produkcyjnym wyrobów medycznych, obrocie źródłami promieniotwóczymi i urządzeniami zawierającymi źródła promieniotwócze, obrocie wyrobami medycznymi do których dodano substancje promieniotwórcze oraz ich przewozie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej transporcie źródeł promieniotwórczych - odpowiednio dla zadań 1, 10, 11, 13, 15 i 16.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykaz wykonanych conajmniej 2 zamówień o wartości dla zadań: zadania 1-11, 15, 16 - conajmniej 3000 PLN/każde, dla zadań 12, 13 i 14 - po conajmniej 15 000PLN/każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie Wykazu pojazdów posiadajacych dopuszczenie do przewozu materiałów promieniotwórczych dla zadań nr: 1, 10, 11, 13, 15 i 16.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Przedstawienie opłaconej polisy a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajacy, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kodu towaru udokumentowaną przez producenta, a pozostają bez wpływu na cechy przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie lub niższej. c) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku niepełnego wykorzystania umowy, d) Zamawiający w ramach umowy dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianego towaru w ramach poszczególnych zadań (wg potrzeb Zamawiającego), przy zachowaniu wartości brutto umowy z zastrzeżeniem ppkt. e; e) Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy wynikającą z odpowiedniego przeliczenia wartości Zadania nr 16 wg dawek uwzględniających dawkę preparatu do wagi pacjenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wsk.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3/133 Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jodek sodowy o aktywności 4MBq.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jodek sodowy o aktywności 4MBq -150 kapsułek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do scyntygrafii nerek DTPA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do scyntygrafii nerek DTPA - 45 zestawów, 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestaw do scyntygrafii kości MDP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do scyntygrafii kości MDP- 45 zestawów; 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw scyntygrafii serca MIBI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw scyntygrafii serca MIBI - 45 zestawów, 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw scyntygrafii dróg żółciowych MBRIDA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw scyntygrafii dróg żółciowych MBRIDA - 2 zestawy; 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw scyntygrafii płuc MacroAlbumin lub MAASOL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw scyntygrafii płuc MacroAlbumin lub MAASOL- 7 zestawów; 1 zestaw = 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw scyntygrafii wątroby Koloid Siarczkowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw scyntygrafii wątroby Koloid Siarczkowy - 4 zestawy; 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw scyntygrafii mózgu HmPAO lub Neuroscan.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw scyntygrafii mózgu HmPAO lub Neuroscan - 3 zestawy; 1 zestaw= 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do scyntygrafii nerek DMSA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do scyntygrafii nerek DMSA - 8 zestawów; 1 zestaw = 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Chlorek strontu do celów terapeutycznych 89Sr (aktywność 37MBq).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chlorek strontu do celów terapeutycznych 89Sr (aktywność 37MBq) -30 porcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Jodek sodowy do celów terapeutycznych o różnych aktywnościach:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jodek sodowy do celów terapeutycznych o aktywności : 120 MBq - 150 kapsułek, 200 MBq - 150kapsułek, 240 MBq - 120kapsułek, 280 MBq - 150kapsułek, 400 MBq - 150 kapsułek, 600 MBq - 90 kapsułek, 800 MBq - 21 kapsułek. Zamawiający zaakceptuje ofertę na kapsułki I-131 do terapii o aktywnościach nominalnych maksymalnie zbliżonych do wymienionych w SIWZ z tolerancją tej aktywności nie większą niż 10%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do oznaczeń radioimmunologicznych FT 3 , FT 4 i TSH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FT 3 - 4500 próbek FT 4 - 4500 próbek TSH - 4500 probek Zestawy do oznaczeń radioimmunologicznych (np..1zestaw =100 próbek) FT3, FT4 i TSH 3 x 4500 próbek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Generator TC 99mo/99mTc o aktywności 15GBq.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator TC 99mo/99mTc o aktywności 15GBq (aktywność należy kalkulować na środy) 40 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw do limfoscyntygrafii NANNACOLL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do limfoscyntygrafii NANNACOLL -3 zestawy; 1zestaw = 6 fiolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.64.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do scyntygrafii nadnerczy MIBG (aktywność 37MBq).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do scyntygrafii nadnerczy MIBG (aktywność 37MBq) 2 porcje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Quadramet Sm 153.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Quadramet Sm 153 - 10 porcji. Dla wyceny przyjąć cenę porcji dla pacjenta o wadze 80kg (cena dostaw kalkulowana wg wagi pacjenta).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.34.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.