eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Budowa elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie przy ul. Drzymały

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Krosno: Budowa elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie przy ul. Drzymały
Numer ogłoszenia: 71113 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368311, fax 013 4368678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekrosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie przy ul. Drzymały.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym elektrowni biogazowej na terenie Oczyszczalni Ścieków w Krośnie przy ul. Drzymały W zakres przedmiotowej inwestycji wchodzą: 1. Prace budowlane i dostawa urządzeń wg projektów branżowych i kosztorysów wykonawczych, 2. Dostawa i montaż stacjonarnego analizatora składu biogazu w zakresie: CH4, CO2, O2, H2 S, 3. Dostawa i montaż termicznego przepływomierza masowego z bezpośrednim pomiarem strumienia masy gazu, wersja zanurzeniowa do montażu w rurach o DN 100 mm o następujących parametrach: - zakres temperatury: - 40 ÷ + 130, - rodzaj gazu: biogaz, - pomiar: NM3, - materiał korpusu i czujnika temperatury: stal k.o.l. 4404/316L, - wyświetlacz: obsługa 85-260 VAC, 2-liniowy + przyciski, - wyjście, wejście: 4-20 mA HART + częstotliwościowe/impulsowe, - dopuszczenia: ATEX II 1/2GD EEx de IIC, - kalibracja: fabryczna, 4. Dostawa i montaż 4 szt. wymienników ciepła do podgrzania osadu w WKF i dostosowanie ich do odbioru wody grzewczej z chłodzenia agregatów prądotwórczych o temperaturze powyżej 85 oC poprzez instalację CO w kotłowni o następujących założeniach: - WKF w układzie 2 szt. o poj. 2500 m3 każdy - ocieplone - rurociągi tłoczne osadu - ocieplone - osad biologiczny o zawartości 4 % sm - wymienniki pracują w układzie 2 szt. połączone równolegle na 1 komorę WKF - żądana temperatura w WKF: 37 oC - założona temperatura wlotu osadu: 35 oC - każdy wymiennik posiada pokrywę mocowaną na zawiasach co pozwala na łatwy dostęp do pow. podczas przeglądów serwisowych. Parametry pracy 1 wymiennika w układzie 2 szt. podłączonych równolegle w siwz. Nazwa urządzenia: spiralny wymiennik ciepła typu osad/ woda Wykonanie materiałowe powierzchni wymiany ciepła: stal kwasoodporna 316L W zakres zamówienia wchodzi również: - urządzenie i zagospodarowanie placu budowy oraz jego zabezpieczenie, - ubezpieczenie budowy do wysokości przedmiotowego zamówienia - zabezpieczenie wykopów i ich oznakowanie wraz z kosztami oznakowania, - zgłoszenie uprawnionym osobom zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, - pokrycie kosztów związanych z odbiorami technicznymi, - pokrycie szkód powstałych na skutek realizacji inwestycji, a wynikających z winy Wykonawcy. - rozruch elektrowni, wymienników ciepła - uzgodnienie i załatwienie spraw związanych z włączeniem generatora do pracy z RZE Dystrybucja Sp. z o.o. w Rzeszowie zgodnie z przepisami i warunkami: Przed przekazaniem obiektu do ruchu Wykonawca przeprowadzi niezbędne uzgodnienia oraz odbiory wymagane przez RZE Dystrybucja, do którego sieci elektroenergetycznej zostaną przyłączone moduły kogeneracyjne. Przekaże również Inwestorowi dokumenty niezbędne do wystąpienia o przyznanie koncesji na produkcje energii elektrycznej, zaś na etapie przygotowania oferty przedstawi na piśmie sposób rozliczenia produkcji energii elektrycznej brutto na zaciskach generatorów, energii cieplnej produkowanej z gazu ziemnego oraz sposobu realizacji zielonych i żółtych certyfikatów pochodzenia zgodnie z wymogami URE. Zastosowane rozwiązania mają spełniać wymagania dla produkcji energii elektrycznej w odnawialnych źródłach energii (produkcja energii elektrycznej z biogazu) oraz w wysokosprawnej kogeneracji zawarte w ustawie z dnia 12 stycznia 2007 r. o zmianie ustawy - Prawo energetyczne (w szczególności art. 9 ust. 11 pkt. 1), ustawy - Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o systemie oceny zgodności oraz wydanych rozporządzeniach wydanych do w/w aktów. Obowiązkiem wykonawcy jest przygotowanie materiałów dla potrzeb uzyskania koncesji na wytwarzanie energii elektrycznej z odnawialnego źródła energii (zielone certyfikaty) oraz z wysokosprawnej kogeneracji (żółte certyfikaty) z potwierdzeniem ich kompletności przez URE. Wykonawca na etapie rozruch w uzgodnieniu z RZE przeprowadzi wymagane przepisami próby ruchowe generatorów oraz działania zabezpieczeń i układu synchronizacji. Wykonawca przeprowadzi również odbiór układów pomiarowych energii przez przedstawicieli RZE zakończony podpisaniem umowy pomiędzy Inwestorem a RZE Dystrybucja umowy o potwierdzaniu źródła pochodzenia energii. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie i uzgodnienie Z RZE Dystrybucja - Instrukcji współpracy generatorów z siecią dystrybucyjną

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.00 - Zakłady oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50000PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u. P.z.p., (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz zakres posiadanych uprawnień) tj. wykonanie co najmniej 1 elektrowni biogazowej zbliżonej parametrami do przedmiotu zamówienia, dysponować następującymi osobami : kierownik budowy - branża sanitarna, kierownik robót w branży ogólnobudowlanej, kierownik robót w branży elektrycznej, c) 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie od tego który spełnia dany warunek) tj. - posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny obrót rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 2 000.000,00 PLN, - posiadać środki finansowe własne lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN, - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższe oświadczenie, Wykonawcy składają odrębnie - jeżeli któryś z Wykonawców samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu łącznie - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu) 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.P.z.p. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie oraz zakres posiadanych uprawnień): a) Doświadczenie Wykonawcy w postaci wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie tj.: - wykonanie co najmniej 1 elektrowni biogazowej zbliżonej parametrami do przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do IDW oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj: - kierownik budowy - branża sanitarna, - kierownik robót w branży ogólnobudowlanej, - kierownik robót w branży elektrycznej, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia tj. kserokopią uprawnień budowlanych jak również aktualnym zaświadczeniem z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do izby oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, przy czym nie jest wymagane złożenie tych dokumentów przez wszystkich Wykonawców a jedynie od tego który spełnia dany warunek): a) posiadanie w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średniego rocznego obrotu rozumianego jako przychód netto ze sprzedaży w kwocie minimum 2 000.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat (a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym rachunku zysków i strat), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) posiadanie środków finansowych własnych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN ; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie zdolności kredytowej łącznie w wymaganej wysokości; c) posiadanie ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN . w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN , ważną(y) na dzień składania ofert; W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. 4) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 u.P.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższe oświadczenie, Wykonawcy składają odrębnie - jeżeli któryś z Wykonawców samodzielnie spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu łącznie - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu) 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w IDW w pkt. 9.1.1).a), 9.1.1).b), 9.1.1).c), i 9.1.1).d) składa odpowiednio: a) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1-8 u.P.z.p.; d) dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) dokumenty, o których mowa w IDW w pkt. 9.2.1).a), 9.2.1).c) i 9.2.1).d) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument, o którym mowa w pkt. 9.2.1)b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; pkt. 9.2.2) IDW stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekrosno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno - Sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.