To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Warszawa: Budowa żłobka przy ul. Krzyżówki w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 71121 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40120 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa żłobka przy ul. Krzyżówki w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa żłobka przy ul. Krzyżówki w Warszawie w formule zaprojektuj i wybuduj. 2.2. Zakres prac obejmuje projekt i realizację budynku żłobka - wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony - wraz z infrastrukturą towarzyszącą, dojazdami i parkingami, dojściami, instalacjami i sieciami w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania obiektu oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków, decyzji i uzgodnień umożliwiających uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. W budynku żłobka przewidziano 6 oddziałów - w każdym: sala dla 25 dzieci pełniąca funkcję bawialni, jadalni i sypialni połączona w zespół z blokiem żywieniowym (dwa oddziały na jeden blok żywieniowy), magazyn na leżaki, łazienka, przedsionek z meblem pełniącym funkcję magazynową oraz blat do przewijania dzieci i pomieszczenie porządkowe z funkcją przepierek (pralka i suszarka). Budynek żłobka będzie wyposażony w odnawialne źródła energii tj. pompę ciepła powietrze-powietrze oraz kolektory słoneczne, o mocy 11 kW, zgodnie z założeniami przyjętymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną wielkość energii uzyskanej z odnawialnego źródła energii (OZE). Za energię z OZE w przedziale od 11kW (11 kW to minimalna bazowa energia z OZE w postaci kolektorów słonecznych oraz/lub pompy ciepła powietrze-powietrze, którą należy zapewnić w oparciu o założenia przyjęte w Programie Funkcjonalno-Użytkowym) do 40 kW, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom w kryterium dodatkowa energia uzyskana z odnawialnych źródeł energii (OZE). W przypadku zaoferowania minimalnej wielkości energii uzyskanej z OZE tj. 11 kW, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę wielkości energii uzyskanej z OZE mniejszej niż 11 kW, Zamawiający ofertę odrzuci. Wykonawca może zaoferować wielkości energii uzyskanej z OZE większe niż wyznaczona maksymalna wielkość 40 kW, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 40 kW. Zakres inwestycji podzielono na dwa etapy: 1. Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i koncepcję architektoniczną 2. Etap II - wykonanie robót budowlanych. ETAP I Zakres prac projektowo-kosztorysowych obejmuje: 1) opracowanie kompleksowego pełno branżowego projektu budowlanego obiektu, z zagospodarowaniem terenu (uwzględniającym warunki ewakuacji i ochrony przeciwpożarowej) i niezbędnymi uzgodnieniami, 2) opracowanie projektów przyłączy, 3) rozwiązanie sposobu przygotowania gruntu wraz z posadowieniem fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placów zabaw wynikających z badań geologicznych oraz zaleceń załączonych do PFU, 4) uzyskanie warunków technicznych dla ewentualnych zmian mocy przyłączeniowych, 5) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 6) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki, 7) opracowanie charakterystyki energetycznej budynku, 8) przygotowanie kompletnych wniosków o wyłączenie gruntu z produkcji rolnej, 9) weryfikacja i ewentualna aktualizacja badań geotechnicznych podłoża, 10) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz uzgodnień rzeczoznawców i złożenie kompleksowego wniosku o pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, 11) uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę budynku wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę -projekty muszą być zgodne ze wszystkimi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami i ekspertyzami wymaganymi przepisami, 12) opracowanie szczegółowego projektu technologii żywienia na bazie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, 13) opracowanie projektu wykonawczego z kompleksowym wyposażeniem, 14) opracowanie przedmiarów robót, 15) opracowanie kosztorysów inwestorskich, 16) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 17) sporządzenie szczegółowego harmonogramu robót z podziałem na branże i technologiczne terminy wykonania prac. UWAGA: Projekt budowlany powinien zostać uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego w zakresie zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcją architektoniczną oraz pozostałymi wymaganiami Zamawiającego. ETAP II Zakres robót obejmuje: 1) przygotowanie placu budowy, w tym - organizacja ruchu w otoczeniu budowy, - wdrożenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, - zabezpieczenie roślinności przewidzianej do zachowania, usunięcie zieleni kolidującej z inwestycją, zgodnie z projektem zieleni, - ogrodzenie tymczasowe placu budowy, - urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej (konieczna wizja lokalna), - umieszczenie w powszechnie dostępnym i widocznym dla osób trzecich miejscu na terenie inwestycji, przy ciągach komunikacyjnych, na ogrodzeniu placu budowy lub innym widocznym miejscu w bezpośrednim otoczeniu placu budowy, tablic informacyjnych zgodnych z wymogami i wytycznymi, 2) przygotowanie gruntu w celu posadowienia fundamentów oraz konstrukcji dróg wewnętrznych i placu zabaw wynikających z badań geologicznych i zaleceń załączonych do PFU oraz rozbiórka i wywóz istniejących naniesień oraz gruzu, ziemi i śmieci z terenu objętego realizacją, 3) uzupełnienie inwentaryzacji zieleni zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym i opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zieleni ze wskazaniem drzew do wycinki oraz złożenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji zezwalającej na wycinkę drzew i krzewów ze zgodą na wycinkę w okresie lęgowym, 4) budowę budynku zgodnie z dokumentacją wykonaną w Etapie I, a w szczególności: a) wykonanie instalacji sanitarnych: instalacji grzewczej (instalacja c.o. zasilana z kotłowni gazowej), instalacji wod-kan (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej odprowadzającej wodę z dachu), instalacji gazowej, kotłowni gazowej, instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, b) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia podstawowego, instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, instalacji siły i sterowania, instalacji uziemiającej, instalacji napięcia gwarantowanego, instalacji odgromowej dla urządzeń montowanych na dachu budynku, systemu ochrony przed skutkami przepięć i porażenia prądem oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, c) wykonanie instalacji teletechnicznych: instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP), instalacji sieci LAN (sieć komputerowa), instalacji Systemu Sygnalizacji Włamań i Napadu (SSWiN), instalacji Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV), instalacji wideofonowej oraz innych wynikających z dokumentacji budowlanej i wykonawczej, d) wykonanie instalacji odnawialnych źródeł energii typu: instalacja solarna lub/i instalacja pompy ciepła powietrze-powietrze, e) wyposażenie technologiczne pomieszczeń kuchni i wyposażenie stałe obiektu, f) oznakowanie i wyposażenie przeciwpożarowe, g) wycinkę kolidujących drzew, h) zagospodarowanie terenu w tym: - odwodnienie terenu, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni dróg wewnętrznych i parkingów, - urządzenie placów zabaw, - montaż elementów małej architektury, - uzupełnienie ziemi oraz nowe nasadzenia zgodnie z projektem zieleni, - oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, - stojaki rowerowe dla min. 8 rowerów, i) budowa przyłącza wodociągowego, j) budowa przyłącza gazowego ze stacją redukcyjną, k) budowa przyłącza c.o., l) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej, m) budowa przyłącza telekomunikacyjnego, n) wdrożenie stałej organizacji ruchu, 5) wykonanie dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej i elektronicznej (w 2 egz.), 6) wykonanie świadectwa energetycznego i instrukcji pożarowej, 7) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu/inwestycji. Uwaga: Zestawienie wyposażenia stałego do wyceny przez Wykonawcę stanowi załącznik nr 10a do SIWZ Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: a) Programie Funkcjonalno-Użytkowym, b) Koncepcji architektoniczno-budowlanej. 2.3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji architektoniczno-budowlanej, za pomocą znaków towarowych, patentów lub norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 15 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.23.00.00 - Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6596709,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5240406,53
Oferta z najniższą ceną: 5240406,53 / Oferta z najwyższą ceną: 5685854,53
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.