eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówBieżące utrzymanie w roku 2008 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta Staszowa oraz sołectw Koniemłoty i Kurozwęki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-08

Staszów: Bieżące utrzymanie w roku 2008 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta Staszowa oraz sołectw Koniemłoty i Kurozwęki
Numer ogłoszenia: 71123 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Staszów, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642014, fax 015 8643261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie w roku 2008 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta Staszowa oraz sołectw Koniemłoty i Kurozwęki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Na przedmiot zamówienia składa się bieżące utrzymanie w roku 2008 terenów zielonych będących własnością Gminy Staszów usytuowanych na terenie miasta Staszowa oraz sołectw Koniemłoty i Kurozwęki obejmujące: 1)Trawniki - powierzchnia ogółem - 304 931 m2: a)bieżące grabienie liści i ich uprzątnięcie, b)nawozowanie trawników raz w roku, c)rekultywacja miejsc wydeptanych, zniszczonych poprzez wysianie i pielęgnację traw uniwersalnych, zrekultywowanie trawników przy UMiG poprzez usunięcie starej trawy, dowiezienie ziemi i zasianie nowej trawy, d)koszenie traw w częstotliwości wskazanej w załączniku nr 1 do projektu niniejszej umowy, grabienie i wywożenie do kompostowania. 2)Żywopłoty i skupiny krzewów - powierzchnia ogółem - 1 676 m2. a)wykonanie cięć pielęgnacyjnych oraz spulchnianie ziemi wokół krzewów, b)wapnowanie wapnem magnezowym raz w roku, c)nawożenie nawozami mineralnymi raz w roku. 3)Kwietniki i rabaty bylinowe - powierzchnia ogółem - 550 m2: a)uzupełnienie kwietników ziemią kompostową, b)wapnowanie wapnem magnezowym raz w roku, c)zakup i sadzenie kwiatów (np. bratki, żeniszek, begonie) oraz uzupełnianie ubytków, d)pielenie, podlewanie, bieżące odchwaszczanie, przycinanie kwiatostanów - według potrzeb - nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu, e)zabezpieczenie bylin do przezimowania. 4)Drzewa- wszystkie drzewa ozdobne rosnące na terenach stanowiących własność Gminy Staszów rosnące w granicach administracyjnych miasta oraz w miejscowościach Koniemłoty i Kurozwęki: a)wykonanie przeglądu wszystkich drzew objętych przedmiotem zamówienia pod kątem ich stanu fitosanitarnego i technicznego - raz w roku, b)wykonanie wykazu drzew kwalifikowanych do usunięcia, które: zagrażają bezpieczeństwu ludzi lub mienia w istniejących obiektach budowlanych; zagrażają bezpieczeństwu ruchu drogowego; wymagają usunięcia, w związku z zabiegami pielęgnacyjnymi drzew i krzewów; obumarły lub nie rokują szansy na przeżycie; c)usuwanie drzew suchych, obumarłych i zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia oraz bezpieczeństwu ruchu pieszego i kołowego w ciągach komunikacyjnych do 60 sztuk w roku, d)zakup drzew i krzewów ozdobnych (np. bukszpan, migdałowiec krzak, wiśnia kulista, tuja szmaragd) do nasadzeń na terenie miasta Staszowa celem uzupełnienia zieleni miejskiej. Wielkość zamówienia określonego w pkt 1-4 wynosi 70% całości zamówienia. 5)Bieżące utrzymanie porządku i czystości poprzez codzienne zbieranie papierów, śmieci i innych nieczystości w godzinach 7ºº - 20ºº na terenach wymienionych w pkt. 1-3. Wielkość zamówienia określonego w pkt 5 wynosi 20% całości zamówienia. 6)Konserwacja i utrzymanie w należytym stanie technicznym istniejących urządzeń na placach zabaw dla dzieci (ogródki jordanowskie) poprzez ich bieżące naprawy i malowanie sprzętu - raz w roku: teren za blaszakiem przy ul. Jana Pawła II - Wembley w godzinach 7ºº - 20ºº, teren wewnątrzosiedlowy pomiędzy ul. Mickiewicza i ul. Kilińskiego. 7)Raz w roku malowanie i naprawa (w razie konieczności) wszystkich ławek znajdujących się na terenach zielonych miasta Staszowa oraz parku w Kurozwękach. Wielkość zamówienia określonego w pkt 6-7 wynosi 10% całości zamówienia. oraz inne konieczne do wykonania prace gwarantujące prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (usługi związane z bieżącym utrzymaniem zieleni), - posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, niezbędnych do realizacji zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia niniejszych warunków wykonawcy złożą określone oświadczenia oraz dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - załącznik Nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - załącznik Nr 4 do SIWZ, e)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ, Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b), c) : - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staszow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, ul. Opatowska 31, 28-200 Staszów, pokój nr 215 w godz.800 do 1500.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Staszowie, 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31, sekretariat-pokój 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.